Ik was ook al een half uurtje thuis van het fietsenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, precies nadat ik m'n boodschappen in huis had
Yep, met de auto eerste afslag als je over die brug bent. Maar met de auto is het niet handig, je moet dan nog een pokke end lopen, je kan beter met de fiets gaan.quote:Op zondag 4 juli 2010 06:35 schreef clockcable het volgende:
Toevallig dat stuk achter de N Mandela brug?
Yup... Zal wel meevallen, meer dan dit is er niet op afgestuurd.quote:Prio 1 OMS Brandmelding O1005 ZIEKENHUIS RIJNSTATE WAGNERLAAN 55 AH 3631 3653 3632
0900300 Brandweer Arnhem Lichtkrant noord
0900301 Brandweer Arnhem Blusgroep 1 noord
0900307 Brandweer Arnhem Ploegcommandant
0900308 Brandweer Arnhem OvD/ROGS spoed
0900350 Brandweer Arnhem Blusgroep Vredenburg
0900351 Brandweer Arnhem Lichtkrant Vredenburg
Goeie ava!quote:Op maandag 5 juli 2010 18:28 schreef Quickie_Butt het volgende:
Hier reden er net idd 4 voor me huis langs ja. Ik zie niks op die link?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:39 schreef SamEnMoos het volgende:
Mijn hometown waar ik al 3 jaar niet meer woon![]()
Is het station al af?
Neen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:39 schreef SamEnMoos het volgende:
Mijn hometown waar ik al 3 jaar niet meer woon![]()
Is het station al af?
Wat het dichtst in de buurt komt is denk ik Focus.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:52 schreef _Loki het volgende:
Weet iemand een leuk, niet commercieel bioscoopje?
Iets arthouse-achtigs.
Zijn die weg ja? Donders handig zegquote:Op maandag 5 juli 2010 19:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Zeg, niet om het één of het ander, maar waarom zijn de stoplichten bij het station en Willemsplein weggehaald?? Wat een chaos daar! Je kunt er de klok op gelijk zetten dat daar nog iemand aangereden gaat worden!
Heb bij mijn Warhammer spelende man gecheckt en volgens hem verkopen ze ze in iede geval bij het Spelkwartier.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:09 schreef leonie-89 het volgende:
Ik zoek een stripboek van Warhammer 40,000. Maar ik heb geen idee waar ik die kan vinden in Arnhem. Heb gehoord dat ze dat misschien bij het Spelkwartier in de Steenstraat hebben. Ik weet dat ze daar (gezelschaps)spellen verkopen, maar toch geen stripboeken?
Waar zou ik dat wél in Arnhem kunnen krijgen?
het is niet voor mij
Achter de V&D, bij De Waaghals in het straatje, zit ook een stripzaakje; Van Hoorn, Nieuwstad 40.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:09 schreef leonie-89 het volgende:
Ik zoek een stripboek van Warhammer 40,000. Maar ik heb geen idee waar ik die kan vinden in Arnhem. Heb gehoord dat ze dat misschien bij het Spelkwartier in de Steenstraat hebben. Ik weet dat ze daar (gezelschaps)spellen verkopen, maar toch geen stripboeken?
Waar zou ik dat wél in Arnhem kunnen krijgen?
het is niet voor mij![]()
Inmiddels zijn ze er weer, maar werken ze niet. Er zijn nu verkeersregelaars bijquote:
Was jij er ook?quote:
Ik hoopte er al opquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:57 schreef Plasterk het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)-Markt-in-Arnhem.ece
Wordt de Markt ook afgezet zodat je niet je eigen booz kan meenemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |