Oh! Nee, uiteindelijk moesten we uitwijken naar Rotterdam omdat daar sneller plek was ofzo (:')), maar een bakkie doen vind ik wel gezellig! Ik wil wel rond vieren op de Grote Markt zijn, dan staat er een heel grappig bandje (zin om mee te gaan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:30 schreef huuphuup het volgende:
oh trix! ik ben morgen thuis, je bent welkom voor n kopske koffie hoor!
Je gaat in wateringen de helm halen toch?
hahaquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh! Nee, uiteindelijk moesten we uitwijken naar Rotterdam omdat daar sneller plek was ofzo (:')), maar een bakkie doen vind ik wel gezellig! Ik wil wel rond vieren op de Grote Markt zijn, dan staat er een heel grappig bandje (zin om mee te gaan?). We hebben onze afspraak echter al om 9 uur, dus er is nog best wat mogelijk. Ohja, alleen gingen we misschien met de trein. Ehm, nou, hè, ik wil eigenlijk wel een bakkie doen met jou!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:12 schreef huuphuup het volgende:
Wel potvergnorf![]()
poept Amélie een keer een normale luier van normale consistentie stampt ze gY$#^$#$W%E#@$%TE#@% allebei haar voetjes er midden inom daarna haar beentjes ook nog even te strekken zodat ze tot aan dr knieholten onder zat.
Ssserpente, Lotte heeft dat ook op het moment. Niet iedere nacht, maar het is de laatste 2 weken meermaals voorgekomen dat ze vrolijk tot half 11 beneden aan het spelen wasquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:11 schreef Ssserpente het volgende:
Hihi, Lars met z'n harem. Die heeft ze voor het uitkiezen straks!
Trix, dit moet zo frustrerend zijn. Je wil zo graag helpen en goed doen, maar je hebt nog steeds geen idee wat er aan de hand is. Da's ook hartstikke vermoeiend voor jullie. Hoe gaat je vriend/man ermee om?
In ieder geval veel sterkte vannacht. Fijn dat het papje lijkt te helpen. Zou ie dan nog zo'n honger hebben gehad?
Lente ligt ook op bed. Maar slapen, ho maar. Ze is gewoon écht niet moe, terwijl ze al vanaf zeven uur vanmorgen wakker is. Ze heeft tussendoor twee tukjes van een kwartier gedaan. Beneden is het één groot feest, maar in bed is het meteen brullen. Ik snap er niks van.
Leander is van de prikjes ook heel ziek geweest. Van die andere allemaal niet alleen van de laatste. Was 2 dagen en toen was het zo ineens weer weg. Hij had ook 2 dagen niets gegeten en gedronken maar toen was het niet zo warm dus niet zo heel erg.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:05 schreef miss_sly het volgende:
Water kwam er ook uit, en de ORS drinkt ze niet. Heb even gebeld met de huisarts, ze bellen zo terug.
Iemand ooit gehoord dat dit bijwerking van de vaccinatie kan zijn?
Oh prima hoor, en lukt het niet, maakt het ook niet uit!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:13 schreef Groofsken het volgende:
Oh ja, Veel plezier Lijnloos met je gezin op vakantie.
Poppejans, ik ben nog niet bij de AH geweest. Waarschijnlijk begin van de avond even.
Ik heb het even nagekeken, Xeentje was bij 6 maanden 6070 gram, 63 cm en 42 hoofdomtrek. Bijna exact hetzelfde dus. En het was prima volgens het cb. Xeentje is gewoon klein en fijntjes, en Minke ook (daarom ben ik ook een klein beetje verliefd op Minkequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:53 schreef Lijnloos het volgende:
Wij zijn weer terug van het cb, maar blij wordt ik er niet van. Is eindelijk het gewicht geen punt van zorg meer, begint het gezeik over haar lengte en hoofdomtrek. Voor de statistieken: 6120 gram, bij 62,5cm en hoofd van 43cm...
Ik geloof niet dat het bij de gebruikelijke bijwerkingen hoort. Maar Xeentje heeft het wel ook gehad. Diarree zeiden ze ook van dat dat geen bijwerken van de prikjes was, maar toch was dat na iedere keer vaste prik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:28 schreef miss_sly het volgende:
xenia, overgeven kan dus wel tot de bijwerkingen horen? Wij prezen ons al gelukkig dat Senna tot nu toe niet had gereageerd op de prikjes. Echt, helemaal niet. Niet ziekig, hangerig, huilerig, verhoging, niets. En dan nu dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |