Pfff, zo, nou, dat is een lange zit zeg, dat helmpje aanmeten!

Maargoed, het apparaat is in huis en morgen gaan we beginnen met opbouwen. Vandaag niet meer, want aan het einde van al het passen was hij echt loeichagrijnig (en begrijpelijk hoor, telkens duwen en trekken en helm op en weer af en riempje aan en af enz. enz.) dus vanmiddag heeft hij vrij

Vannacht heeft hij lekker geslapen tot kwart over vijf!

Nog steeds vroeg hoor, vergeleken met hoe het was, maar toch al een aanzienlijke verbetering. Na die voeding heeft hij ook nog geslapen tot 7 uur en toen moesten we toch weg, dus dat kwam heel mooi uit. Hij was/is erg goed te pas zo lang zijn helmpje niet bij hem in de buurt komt (foto houden jullie dus tegoed).
Het is nu te laat om hem nog naar de opvang te brengen zoals eigenlijk het plan was en ik vind het ook teveel worden voor hem, dus nu ligt hij lekker in de box te spelen. Vanavond gaat hij wel uit logeren bij mijn ouders overigens (kunnen we het gelijk even over het hele suiker-verhaal hebben

), want ik heb het gevoel dat ik op mijn tandvlees loop.. Dan kunnen we morgenochtend een beetje uitslapen enzo, en gaan we hem daarna lekker op ons gemak halen. Fijne bijkomstigheid is dan dat we dan meteen een poging kunnen doen hem te 'resetten'. Kindjes die soms ineens niet meer doorslapen kunnen baat hebben bij een ingrijpende doorbraak van hun patroon (uit logeren gaan bijvoorbeeld) en dan daarna meteen iets aanpassen in zijn ritme (bijv. op een ander tijdstip rapleyen) waardoor hij dus een soort van gereset wordt. Dat logeren was sowieso al wel een goed plan, dus proberen we dat er meteen maar bij. Misschien hebben we dan weer ons zorgeloze kereltje terug

Ehm, ik heb niet goed bijgelezen, maar ik zag dat Senna even een hele dikke

nodig heeft, en haar mama ook! Bij deze dus

En dan ga ik nu even op bed liggen, ik ben zó blij dat lief vandaag vrij heeft genomen..