abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83250580
woehoe voor Wolf
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 24 juni 2010 @ 17:27:07 #102
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_83250870
Thnx meiden Ben uiteindelijk met hem gaan fietsen en op een kleedje gaan zitten in het park (met vriendinnetje en haar zoon) en toen vermaakte hij zich weer opperbest. Nog steeds niet echt geslapen (2x 10 minuten op de fiets) en dat vind ik wel naar voor hem, maar hij is nu in elk geval in een wat betere stemming en dat lucht ook al erg op.

Thnx voor de tipjes, Twink Mijn bekken doet alweer vervelend sinds ik ben gaan werken, maar het is nu wel extra pijnlijk (maar ik denk dat dat meer komt door die anderhalf uur lopen met Stef van gisteren ). Balen dat jij ook weer meer last hebt Op zulke momenten besef ik me des te meer wat een zwangerschap eigenlijk voor een enórme belasting voor je lijf met zich meebrengt..

Karin, een sprongetje heb ik ook aan zitten denken, maar volgens mij is er op dit moment geen sprongetje 'in de buurt'. Verlatingsangst heb ik ook nog aan zitten denken, maar vanmorgen heb ik hem nog afgegeven bij het KDV (schoolfoto's! ) en toen gaf hij geen krimp, dus ik denk dat dat het niet is Ik weet het eigenlijk niet zo goed, hoe begint dat? Ow, en op mijn pak Nutrilon 2 staat als voorgeschreven hoeveelheid van 6-8 maanden 3 a 4 flessen van 200 cc., heb je daar iets aan? (Die weet ik uit mijn hoofd tenminste.)

Miss, thnx Paracetamol heb ik vanmiddag voor zijn tukje wel gegeven (60 mg. overigens, ik geef liever niet meteen 120) maar het leek weinig uit te halen. Terwijl het wel een soort wondermiddel leek toen hij zo vreselijk ziek was, toen zagen we ineens een dood vogeltje tot leven komen. Enneh, voor de stickers!

Amaranta, wat vervelend zeg Hoop toch op een goede uitslag!

Poppejans Wat goed!! Blij dat onze broertjes zich hierin van elkaar onderscheiden Overigens gaan wij Stef's helmpje morgen ophalen, ik ben benieuwd..
3!
pi_83251024
oh trix! ik ben morgen thuis, je bent welkom voor n kopske koffie hoor!
Je gaat in wateringen de helm halen toch?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 24 juni 2010 @ 17:33:31 #104
95408 Incantrix
pi_83251227
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:30 schreef huuphuup het volgende:
oh trix! ik ben morgen thuis, je bent welkom voor n kopske koffie hoor!
Je gaat in wateringen de helm halen toch?
Oh! Nee, uiteindelijk moesten we uitwijken naar Rotterdam omdat daar sneller plek was ofzo (:')), maar een bakkie doen vind ik wel gezellig! Ik wil wel rond vieren op de Grote Markt zijn, dan staat er een heel grappig bandje (zin om mee te gaan? ). We hebben onze afspraak echter al om 9 uur, dus er is nog best wat mogelijk. Ohja, alleen gingen we misschien met de trein. Ehm, nou, hè, ik wil eigenlijk wel een bakkie doen met jou!
3!
pi_83251413
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:33 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Oh! Nee, uiteindelijk moesten we uitwijken naar Rotterdam omdat daar sneller plek was ofzo (:')), maar een bakkie doen vind ik wel gezellig! Ik wil wel rond vieren op de Grote Markt zijn, dan staat er een heel grappig bandje (zin om mee te gaan? ). We hebben onze afspraak echter al om 9 uur, dus er is nog best wat mogelijk. Ohja, alleen gingen we misschien met de trein. Ehm, nou, hè, ik wil eigenlijk wel een bakkie doen met jou!
haha
nouja kijk maar, je bent welkom als je dat wilt. Ik heb geen auto tot mn beschikking morgen helaas, anders zou ik je wel oppikken van een station ofzo. Bandjes klinkt leuk maar nee ik moet nog heel veel doen dus dat ga ik niet redden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83255731
Wel potvergnorf

poept Amélie een keer een normale luier van normale consistentie stampt ze gY$#^$#$W%E#@$%TE#@% allebei haar voetjes er midden in om daarna haar beentjes ook nog even te strekken zodat ze tot aan dr knieholten onder zat.

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 24 juni 2010 @ 19:15:37 #107
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_83255819
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 19:12 schreef huuphuup het volgende:
Wel potvergnorf

poept Amélie een keer een normale luier van normale consistentie stampt ze gY$#^$#$W%E#@$%TE#@% allebei haar voetjes er midden in om daarna haar beentjes ook nog even te strekken zodat ze tot aan dr knieholten onder zat.

pi_83256675
Haha, Huup. En dan maar geduldig blijven...

Ik hoopte trouwens al dat je zou reageren op melk drinken in Aziatische landen. Daar drinken ze dus ook melk nu? Ik zit me dus nog steeds af te vragen of melk straks wel noodzakelijk is. Ik ga het wel geven, hoor, maar niet in de hoeveelheden die je aangeraden worden. En 300 ml zuivel dus... Wat zijn wij toch zuivelminded hier hè? Ik ben er nog steeds niet over uit.

Trix, vreemd, hoor, van je menneke. Ik heb ook geen suggesties meer. Een op een goede nacht dan maar voor jullie.

Lente heeft vandaag weer twee keer een kwartiertje geslapen. En vannacht ook maar tien uur. En ze is supervrolijk nog steeds. Af en toe is ze wel wat hangerig, maar dan kan ze er na een half uurtje knuffelen weer prima tegenaan. Maar goed, het blijft weinig slaap natuurlijk.

Poepen gaat hier trouwens als een tierelier. Voor twaalf uur 's middags heeft ze doorgaans al drie poepluiers gefabriceerd...
pi_83258797
Nouja kinderen drinken er melk, volwassenen zijn over het algemeen genomen lactose-intolerant en drinken geen melk. Maar dat komt idd wat tico al zei omdat ze na hun kindertijd gestopt zijn met melk.
Wellicht dat de volgende generatie minder lactose-intolerant zal zijn dat weet ik niet. Er zijn wel een hoop dingen in opkomst zoals het ontbijten met cornflakes bijvoorbeeld. De oudere generatie ontbijt met rijst en soep, de jongere generatie eet hoe langer hoe meer cornflakes. Vaak met melk dus en vaak is dat wel soyamelk nog maar toch. De gemiddelde aziatische jongere wordt dan ook wel ieder jaar dikker en dikker ze nemen vooral de slechte gewoontes over van het westen.

Overigens drinkt de gemiddelden volwassen chinees/aziaat wel líters soyamelk, in van die kleine pakjes zoals wij wickie enzo hebben. Niet omdat het geadviseerd wordt ofzo maar omdat men het als lekker drankje ziet ofzo.

Ik vind zelf niet per se heel veel mis met poedermelk voor dreumessen/peuters/kleuters/pubers. Ieder zn ding, maar ik vind het wel overbodig en commercieel, het is niet noodzakelijk en er wordt door de industrie wel gedaan alsof je echt niet zonder kunt voor je kind, dat vind ik wel jammer ergens, zeker omdat het voedingscentrum dan ook nog een minimale intake voor zuivel adviseert, zelfs voor volwassenen, terwijl als je naar landen kijkt zo dichtbij als Frankrijk dan is het advies omtrent zuivel echt anders. Nederland is daarin wel iets doorgeschoten.

Zoals ik eerder al zei, ik geef Amélie heus wel melk en yoghurt maar niet als verplicht onderdeel zo van ze heeft per se minimaal zoveel zuivel per dag nodig, daar 'geloof' ik niet zo in (maar goed, ik 'geloof' ook niet in vitaminepillen als je normaal eet ).
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83258801
hehe Huup, als je dan een keer poept moet je er ook maar meteen goed gebruik van maken he.

Wolf! Goed zo kereltje! Je doet het geweldig goed!

Stef morgen zijn helmpje, dus! Ben benieuwd hoe stoer hij ervan wordt. Heel, denk ik!

Lars had vanavond een harem. moest nog even een broekje voor Asy naar de brievenbus brengen, Lars in de MT gehangen en sjouwen maar. Komen we langs de speeltuin, en allemaal meiden van een jaar of 9 eromheen, aaah en ooooh roepend, begonnen ze kiekeboe te doen met Lars, die he-le-maal dubbel lag. helemaal gezellig. Dus even later nog maar even met 4 meiden in de schommel (zo'n vogelnest) och dat ventje had het helemaal voor elkaar hoor! En die meiden hadden bijna ruzie wie er het dichtst bij hem mocht zitten haha
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 24 juni 2010 @ 20:44:56 #111
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_83259211
Nou, ben ik er vandaag toch 2 keer bijna ingetrapt. Melk afgekolfd. Netjes een stickertje op het bekertje. In de vriezer gezet. Bedacht ik me. Verhip, ik moet deze melk weggooien
2de keer niet.

Morgen willen we wel fotojes van stef zien hoor. Ben beniewd, tis vast een stuk!
pi_83260925
Poppejans wat fijn dat Wolf geen helmpje hoeft!

Lijnloos: ik zie ook alleen maar een mooie stijgende lijn op het eind. Ja klein is ze, maar ze groeit toch....

Er wordt hier volgens mij veel meer geschreven als in het kleine babytjestopic...en daar kon ik het al slecht bijhouden

Dyon mag ook wel in de openingspost:
18-12-2009
pi_83261426
Waar is nijna eigenlijk? Al een poosje niet meer gezien hier toch?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 24 juni 2010 @ 22:02:13 #114
95408 Incantrix
pi_83262245
Haha, een foto komt er zeker hoor, net als nog wat vakantiefoto's

Amaranta, wat irritant zeg, dat zou mij ook zomaar kunnen overkomen :S

Stef ligt nu dus éindelijk te pitten, met een voeding extra in zijn mikje omdat hij echtechtécht niet wilde slapen weer. Neusspray, paracetamol, whatever. Ik kan me nog maar één ding bedenken en dat is dat hij zijn vaste dingetje echt volledig kwijt is sinds de vakantie/het ziek zijn. We blijven dus maar gewoon stug volharden in zijn 'oude' regelmaat en laten hem niet over de zeik gaan, want dat put hem alleen nog maar meer uit, ben ik bang. Nu had ik vandeweek al van die speciale nachtrust-melk gekocht, maar omdat ik 's-avonds de laatste voeding altijd met de borst doe hadden we er nog niets aan gehad. Nu hebben we die dus nog achter de borst aangegeven en nu ligt hij zó stil te slapen dat ik al meerdere malen met mijn oor aan de babyfoon geplakt heb gezeten om te horen of hij nog wel ademt. Al sinds het zo raar gaat kermt hij ook veel in zijn slaap en dat mis ik nu dus, kom ik net achter

Oh ménsen, wat hoop ik dat hij nu écht lekker uitrust. Wel sneu, morgen moeten we vroeg naar Rotterdam, dus dan zul je zien dat hij voor het eerst weer doorslaapt en dat we hem dan wakker moeten maken Nouja, liever zo als anders denk ik dan..

[/lief dagboek]
3!
pi_83262693
Hihi, Lars met z'n harem. Die heeft ze voor het uitkiezen straks!

Trix, dit moet zo frustrerend zijn. Je wil zo graag helpen en goed doen, maar je hebt nog steeds geen idee wat er aan de hand is. Da's ook hartstikke vermoeiend voor jullie. Hoe gaat je vriend/man ermee om?
In ieder geval veel sterkte vannacht. Fijn dat het papje lijkt te helpen. Zou ie dan nog zo'n honger hebben gehad?

Lente ligt ook op bed. Maar slapen, ho maar. Ze is gewoon écht niet moe, terwijl ze al vanaf zeven uur vanmorgen wakker is. Ze heeft tussendoor twee tukjes van een kwartier gedaan. Beneden is het één groot feest, maar in bed is het meteen brullen. Ik snap er niks van.
  donderdag 24 juni 2010 @ 22:20:39 #116
95408 Incantrix
pi_83263157
Ssserpente, is het misschien warm in haar kamer ofzo? Stef's kamer móet met dit weer even worden gelucht voor hij gaat slapen, anders stikt het kind de moord

En ja: frustrerend: check, vermoeiend, dubbel check. Ik heb vanmiddag echt zitten huilen gewoon, ik kon er echt helemaal niks meer mee, was zelf doodop en op een gegeven moment zijn je opties ook gewoon op. Ik ben allang blij dat hij nu zo enorm diep lijkt te slapen, dat zal hem hopelijk een hoop goed doen. Elk minuutje rust dat hij extra krijgt is meegenomen. En of hij honger had.. Ik weet het niet. Nu je het zegt gaat er trouwens wel een belletje rinkelen, omdat ik niet meer kolf heb ik totaal geen zicht op mijn productie en ik ben vandaag voor het eerst sinds voor mijn positieve test weer ongesteld geworden Het ís dat hij overdag ook al 2 voedingen kv krijgt en daarop vanmiddag ook niet kon slapen, anders zou ik nu meteen in de stress zijn geschoten..

Ennuhm, thnx, je bent lief Net als de rest hier trouwens, wat moest ik toch zonder jullie steun op dagen als deze?
3!
pi_83263205
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 22:11 schreef Ssserpente het volgende:
Hihi, Lars met z'n harem. Die heeft ze voor het uitkiezen straks!

Trix, dit moet zo frustrerend zijn. Je wil zo graag helpen en goed doen, maar je hebt nog steeds geen idee wat er aan de hand is. Da's ook hartstikke vermoeiend voor jullie. Hoe gaat je vriend/man ermee om?
In ieder geval veel sterkte vannacht. Fijn dat het papje lijkt te helpen. Zou ie dan nog zo'n honger hebben gehad?

Lente ligt ook op bed. Maar slapen, ho maar. Ze is gewoon écht niet moe, terwijl ze al vanaf zeven uur vanmorgen wakker is. Ze heeft tussendoor twee tukjes van een kwartier gedaan. Beneden is het één groot feest, maar in bed is het meteen brullen. Ik snap er niks van.
Ssserpente, Lotte heeft dat ook op het moment. Niet iedere nacht, maar het is de laatste 2 weken meermaals voorgekomen dat ze vrolijk tot half 11 beneden aan het spelen was Nou slaapt ze overdag wel meer als Lente, maar toch. Eerst dacht ik dat het suiker inname was (pannenkoek met stroop gegeten 's avonds), maar ze deed het daarna ook op dagen dat dat niet het geval was. Wat het wel is, geen idee. Ik hoop dat ze er snel weer mee ophoudt
Lotte!
Noah!
  donderdag 24 juni 2010 @ 22:27:30 #118
95408 Incantrix
pi_83263481
Owja, en mijn lief is er gelukkig echt super mee, ik ben echt gezegend met een vent op wie ik kan bouwen. Helaas moest hij gisteren en vandaag wel werken, dus dan heb ik dikke pech en kan ik Stef pas even aan iemand anders geven rond zeven uur, want dan komt hij thuis. Wel heel lief hoor, dan neemt hij het ook écht van me over en hij is zó lief met Stef Stef gaat ook altijd meteen in standje 'hoera!' als hij zijn vader hoort binnenkomen
3!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 06:41:29 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83271325
goedemorgen dames

@trix; veel succes vandaag met het helmpje voor Stef; het staat het vast stoer Heeft Stef uiteindelijk de hele nacht zo lekker diep doorgeslapen? (slaap aan het inhalen?)

@Ssserpente; Lente uiteindelijk toch gewoon in slaap gevallen?

@Amaranta; ik zou ook snel die fout maken denk ik... sowieso voelt het al zo 'zonde' om vers afgekolfde melk zo de gootsteen in te mikken...

@karin; wat een lief verhaal met Lars en de meisjes... wat zal je heerlijk hebben genoten!

hier weinig nieuws... ik ga zo weer aan het werk. Tussen de middag moet ik nog naar de bekkentherapeut. Het gaat snachts wel beter, maar blijf pijn houden, werd er van8 ook weer wakker van...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Moderator vrijdag 25 juni 2010 @ 07:19:28 #120
5428 crew  miss_sly
pi_83271503
Wij hebben een heel zielig, ziek meisje. Vannacht om 4 uur heeft ze overgegeven. Nadat ze weer schoon en fris was (en ik ook), heb ik haar aangelegd. Dat kwam er 20 minuten later ook uit. Temp was 38,5. Daarna weer opgefrisd en verschoond en bij ons in bed genomen. Redelijk snel is ze in slaap gevallen, maar ik niet natuurlijk Vanmorgen wilde ze natuurlijk meteen drinken, en ik dacht dat het een paar uur later wel zou kunnen, maar dat kwam er 20 minuten later ook weer uit

En ik moet zo werken, zo naar. Wil haar helemaal niet zo achterlaten, zelfs al is het bij haar papa.

Iemand nog tips wat te doen? Het wordt ook weer zulk warm weer, en juist vocht is dan zo belangrijk. Zou ik de dokter even bellen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 25 juni 2010 @ 08:05:47 #121
5428 crew  miss_sly
pi_83271912
Water kwam er ook uit, en de ORS drinkt ze niet. Heb even gebeld met de huisarts, ze bellen zo terug.

Iemand ooit gehoord dat dit bijwerking van de vaccinatie kan zijn?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 08:21:12 #122
143848 huuphuup
Dorksided
pi_83272100
Nooit gehoord miss, maar het lijkt me niet ondenkbaar dat het een bijwerking is ofzo.
Wat vervelend, kan me voorstellen dat je niet met een gerust gevoel op je werk zit. Halve dag zorgverlof opnemen anders? Dat je om 1 uur weer naar huis gaat?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83272140
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 08:05 schreef miss_sly het volgende:
Water kwam er ook uit, en de ORS drinkt ze niet. Heb even gebeld met de huisarts, ze bellen zo terug.

Iemand ooit gehoord dat dit bijwerking van de vaccinatie kan zijn?
Leander is van de prikjes ook heel ziek geweest. Van die andere allemaal niet alleen van de laatste. Was 2 dagen en toen was het zo ineens weer weg. Hij had ook 2 dagen niets gegeten en gedronken maar toen was het niet zo warm dus niet zo heel erg.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_83272364
Oh, wat vervelend, miss.

Ik zou inderdaad ook even de dokter bellen want ze heeft wel vocht nodig natuurlijk.
  Moderator vrijdag 25 juni 2010 @ 09:12:39 #125
5428 crew  miss_sly
pi_83272989
De huisarts adviseerde om ieder kwartier twee theelepeltjes ORS aan te bieden en even aan te kijken hoe het gaat. Na 12 uur eventueel even bellen hoe het gaat.

Het is zoo zielig. Als laatste gaf ze zelfs gal over, arm ding. Maar als haar maagje weer leeg is, is ze verder best vrolijk, alleen slape en moe natuurlijk.

Ik zit nu op mijn werk, even kijken hoe het thuis gaat. Ik ga denk ik iig niet naar de bbq vanavond. Zelfs als ze al behoorlijk opknapt, geloof ik nooit dat ik zin heb en de energie. Ben al sinds 4 uur ongeveer wakker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')