Thnx meiden

Ben uiteindelijk met hem gaan fietsen en op een kleedje gaan zitten in het park (met vriendinnetje en haar zoon) en toen vermaakte hij zich weer opperbest. Nog steeds niet echt geslapen (2x 10 minuten op de fiets) en dat vind ik wel naar voor hem, maar hij is nu in elk geval in een wat betere stemming en dat lucht ook al erg op.
Thnx voor de tipjes, Twink

Mijn bekken doet alweer vervelend sinds ik ben gaan werken, maar het is nu wel extra pijnlijk (maar ik denk dat dat meer komt door die anderhalf uur lopen met Stef van gisteren

). Balen dat jij ook weer meer last hebt

Op zulke momenten besef ik me des te meer wat een zwangerschap eigenlijk voor een enórme belasting voor je lijf met zich meebrengt..
Karin, een sprongetje heb ik ook aan zitten denken, maar volgens mij is er op dit moment geen sprongetje 'in de buurt'. Verlatingsangst heb ik ook nog aan zitten denken, maar vanmorgen heb ik hem nog afgegeven bij het KDV (schoolfoto's!

) en toen gaf hij geen krimp, dus ik denk dat dat het niet is

Ik weet het eigenlijk niet zo goed, hoe begint dat? Ow, en op mijn pak Nutrilon 2 staat als voorgeschreven hoeveelheid van 6-8 maanden 3 a 4 flessen van 200 cc., heb je daar iets aan? (Die weet ik uit mijn hoofd tenminste.)
Miss, thnx

Paracetamol heb ik vanmiddag voor zijn tukje wel gegeven (60 mg. overigens, ik geef liever niet meteen 120) maar het leek weinig uit te halen. Terwijl het wel een soort wondermiddel leek toen hij zo vreselijk ziek was, toen zagen we ineens een dood vogeltje tot leven komen. Enneh,

voor de stickers!
Amaranta, wat vervelend zeg

Hoop toch op een goede uitslag!
Poppejans

Wat goed!!

Blij dat onze broertjes zich hierin van elkaar onderscheiden

Overigens gaan wij Stef's helmpje morgen ophalen, ik ben benieuwd..