quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef Sorbootje het volgende:Mijn moeder belde net om te zeggen dat mijn tante is overleden.
Dus nu ga ik denk ik ook met Isabeau naar een begrafenis. Miss, dat had jij laatst toch ook? Ging dat een beetje?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:27 schreef miss_sly het volgende:
Sorbootje, gecondoleerd
Ik heb het laatst ook gedaan, in de doek, maar Senna vond het allemaal erg interessant en was niet echt stil. Dus de kerkdienst heb ik met Senna buiten de kerk doorgebracht en de dienst in het crematorium heeft schaap met Senna in de aula doorgebracht. Maar eea is ook afhankelijk van het kind en van de soort dienst. Hier waren geen kinderen, zelfs de kleinkinderen van mijn oom waren er niet. Ik ben ook eens (voor ew Senna hadden) naar een crematie geweest waarbij ook de kleinkinderen aanwezig waren, en dat was gewoon heel anders.
Tjemig, dat doe je niet even met een drukke Ko op schoot, die niet wil slapen wegens kiezenpijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:16 schreef oeke het volgende:
Och Sorboo, gecondoleerd.![]()
Ko en ik zijn 3 weken geleden naar de crematie van mijn opa gegaan.
Het was wel in besloten kring, dat maakte het makkelijker om hem erbij te hebben. Hij zat achter alle stoelen lekker te spelen met een auto. En af en toe kroop hij rond en dan liep ik erachteraan. En tijdens mijn praatje zat P. met hem op de grond.
Sterkte in elk geval.
Die tanden gingen best goed. Lekker snel en 'redelijk' pijnloos. Maar die kiezen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:24 schreef miss_sly het volgende:
gut oeke, dat wat tanden- en kiezenleed betrft heeft Ko wel de hoofdprijs he? Arme knulen ook erg naar voor jou.
voor jullie allebei!
Zo goed als! Nog een beetje snotterig, maar hij is er weer!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:21 schreef miss_sly het volgende:
Die andere is snel gegaan
McLaura, is Thijs weer helemaal opgeknapt?
hihi je lijkt wel zwangerquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef Claudia_x het volgende:
OMG, ik moet huilen en lachen tegelijkertijd van het idee dat Ivan vast had kunnen zitten aan z'n bijtring. Ik heb dat ding gekregen dus ik heb er geen gebruiksaanwijzing of zo van gelezen. Ik zal zelf eens proberen of ik er vast aan kan komen te zitten.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:50 schreef Poppejans het volgende:
Keertje meeten? Ben t/m woensdag vrij nu
Ja leuk, ik PM morgenvroeg wel effe!quote:
Oh, ik zei al tegen mijn Lief dat ik mijn zadel heel laag wilde, maar die lachte met uitquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:49 schreef Linda2205 het volgende:
Twinkly, de voetsteuntjes kan je met een schroefje omhoog en omlaag doen. Bij mij zitten er aan de buitenkant van de voetsteuntjes een soort inkepinkjes waar je het bandje in kan klemmen. Je zadel moet zo laag staan dat je met je voet bij de grond kan, want je zit inderdaad klem tussen zadel en stoeltje
Als je wil kan ik morgen wel even een foto maken van de voetsteuntjes?
Maar heel veel plezier op de fiets, het is echt leuk!En
voor je werk, hopelijk hebben ze bij de thuiszorg iets!
Ja, die pap werkt echt voor geen meter, hij slaapt geen minuut langer. We hebben vanavond expres geen pyamapapje gegeven. We hadden die waar je alleen water bij moet doen en het lijkt wel of hij iedere avond/ begin van de nacht kramp krijgt. Even uitproberen of het daar aan ligt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja leuk, ik PM morgenvroeg wel effe!
Pff van dat niet doorslapen en echt meerdere keren per nacht wakker worden zou ik geloof ik ook echt slecht tegen kunnen.
Pap voor het slapen gaan had je ook al geprobeerd he?
Die pap heb ik ook, hier werkt het goed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:57 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, die pap werkt echt voor geen meter, hij slaapt geen minuut langer. We hebben vanavond expres geen pyamapapje gegeven. We hadden die waar je alleen water bij moet doen en het lijkt wel of hij iedere avond/ begin van de nacht kramp krijgt. Even uitproberen of het daar aan ligt.
Oh, dan heb ik andere geloof ik. Mijne zijn geribbeld, zodat je de maat kan instellen. Maak jij dan eens een foto? Kunnen we meekijkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:54 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh, ik zei al tegen mijn Lief dat ik mijn zadel heel laag wilde, maar die lachte met uitMaar er zit dus wel wat in!!
Ik bedoelde eigenlijk de riempjes, hoe je die vastmaakt. Het is een oud model met elastische bandjes en ik heb het idee dat je ze ergens in kunt klikken. Maar waar![]()
Ik las dat jullie van de spruw af zijn, wat fijn!!!
Oh, dan is het bij jou misschien toch nog niet helemaal weg. Of komt het doordat de kloofjes nog gevoelig zijn? Je kunt voor de zekerheid nog wel een week doorgaan met de GV bij jezelf, heb ik tenminste wel gedaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:03 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik andere geloof ik. Mijne zijn geribbeld, zodat je de maat kan instellen. Maak jij dan eens een foto? Kunnen we meekijken
We waren vandaag bij de KA, maar die zag niks meer in Lottes mond en d'r lippen zijn ook weer normaal. Maar ik heb af en toe nog wel zo'n gek beetje branderig gevoel in mn borst, maar niet zo erg meer en echt maar 2sec. ofzo..
Lotte eet nu 2 boterhammen, fruit, groente en 3x BV en eventueel wat extra's tussendoor. Maar die beweegt amperquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:00 schreef Twinkly het volgende:
Oh Huup jij biedt echt wel veel vaker wat aan dan ik. Niels eet op zich nog maar heel weinig van wat ik aanbied maar misschien wel vaker kleinere beetjes inderdaad. Hij eet nu een boterham, twee keer fruit en avondeten. Wat ik suf vond van het CB was dat ze echt wel vond dat hij ook minder vaak de borst aangeboden moest krijgen, dat lijkt me alleen maar averechts werken.
Daar moest ik vandaag nog aan denken, fijn dat het goed gaat nu! Bij Lotte is het weer dicht. Iedere keer als ik stop met de zalf is het binnen 2 dagen weer zoals eerst. Op advies van de KA nu eerst maar even niks..zolang ze er geen last van heeft...quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:03 schreef Twinkly het volgende:
Hij heeft wel echt honger ja, en dan drinkt hij ook echt goed en twee borsten. Overdag is hij nog steeds te druk en snel afgeleid om goed te drinken![]()
hihi hij heeft de CB wvk ook verleid met zijn gelach (en door het aankleedkussen op te eten). De arts heeft ook nog even naar zijn voorhuidje gekeken trouwens en we mogen met de zalf stoppen. Als het weer nauwer wordt moeten we weer doorgaan.
Oh ik zei het verkeerd. Hij molesteert 1 boterham, smijt met twee stukken fruit en smeert het avondeten uit over de tafel. Ok dat is ook een beetje overdreven...quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:05 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Lotte eet nu 2 boterhammen, fruit, groente en 3x BV. Maar die beweegt amper
Lotte eet haar boterhammen in kleine stukjes nu helemaal zelfquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:07 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh ik zei het verkeerd. Hij molesteert 1 boterham, smijt met twee stukken fruit en smeert het avondeten uit over de tafel. Ok dat is ook een beetje overdreven...
He shit, wat rot dat het steeds weer dichtgroeit bij Lotte![]()
ja nouja ik liep tegen hetzelfde aan als jij eigenlijk, vooral met het 's nachts hongerig wakker worden enzo. Mijn CB is echt enorm pro-bv en ik kreeg ook dat advies.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:00 schreef Twinkly het volgende:
Oh Huup jij biedt echt wel veel vaker wat aan dan ik. Niels eet op zich nog maar heel weinig van wat ik aanbied maar misschien wel vaker kleinere beetjes inderdaad. Hij eet nu een boterham, twee keer fruit en avondeten. Wat ik suf vond van het CB was dat ze echt wel vond dat hij ook minder vaak de borst aangeboden moest krijgen, dat lijkt me alleen maar averechts werken.
herkenbaar die fotoquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:11 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Lotte eet haar boterhammen in kleine stukjes nu helemaal zelfWel overal stroop daarna
Misschien inderdaad vaker iets aanbieden. Of half/half doen? De hele dag laten rapleyen, maar 's avonds een prakje, zodat hij voor het slapengaan nog iets extra's binnenkrijgt?
Leuk he? Ze begint nu eindelijk minder te gooien met eten, dus we hebben het rapleyen weer wat meer opgepakt. Dit vond ik ook zo leuk: klik De brocolli zat daarna zelfs in d'r luierquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
herkenbaar die foto
en twinkly ik bedoel het niet lelijk hoor! ik hoop niet dat je het zo opvat.![]()
maar ik wilde je wel zeggen dat ik een vrijwel zelfde advies heb gekregen van mijn zeer bv-vriendelijke-cb en dat het voor ons wél werkt. Afgezien dan van het advies om de voedingen te minderen, dat heb ik niet gekregen
Ohhh maar dat dacht ik ook helemaal niet!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
herkenbaar die foto
en twinkly ik bedoel het niet lelijk hoor! ik hoop niet dat je het zo opvat.![]()
maar ik wilde je wel zeggen dat ik een vrijwel zelfde advies heb gekregen van mijn zeer bv-vriendelijke-cb en dat het voor ons wél werkt. Afgezien dan van het advies om de voedingen te minderen, dat heb ik niet gekregen
Ik dacht meten, hahaquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:50 schreef Poppejans het volgende:
Ach, hij is gewoon niet zo'n groterd, jij bent ook klein, maar hij is zeker niet mini hoor.
Keertje meeten? Ben t/m woensdag vrij nu
Het is een van mn aankopen van de afgelopen tijd waar ik het meest blij mee benquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:51 schreef trui het volgende:
twinkly, ik vond 't ook te krap die ruimte tussen zadel en voorstoeltje, en heb toen zo'n 'rokzadel' gekocht. zonder punt. 't zit wat vreemd in 't begin maar het scheelt je precies de op- en afstapruimte. bovendien heb ik 't zadel ook zover mogelijk naar achteren verplaatst, maar dat had je zelf neem ik aan ook al wel gedaan?
huup wat leuk dat amelie nu echt in dat stoeltje past.het verplaatsen van de voetsteuntjes is echt heel makkelijk hoor, gewoon doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isabeau heeft wel redelijk geslapen vannacht. Ik twijfel een beetje hoe ik het moet aanpakken met haar. Ik heb het idee dat mijn productie terugloopt en dat ze daarom 's nachts een (of zelfs twee) keer wil drinken. Overdag krijgt ze al flesvoeding en 's avonds geef ik haar een papfles, maar ze wil 's avonds vooral bij mij drinken, waardoor ze die papfles meestal niet leegdrinkt en dus in de loop van de nacht trek krijgt. Als ik het omdraai en ik geef eerst de papfles, dan slaapt ze weer moeilijker in, omdat ze dan niet meer uit de borst drinkt en dat helpt haar kennelijk om 's avonds in slaap te vallen. Wat ik ook probeer is alleen bv voor het slapen gaan en dan om 11 uur wakker maken voor een papfles. Dat werkt op zich wel, maar dan lijkt het alsof ze weer slecht reageert op de andere kant van dat wakker maken, namelijk dat ze niet lang door kan slapen, ze wordt dan vaak om de 3 a 4 uur wakker. Ik dénk dat stoppen met bv en wennen aan alleen de fles wel eens de oplossing zou kunnen zijn, maar dat wíl ik niet. Ik wil nog niet stoppen.
Kortom, geneuzel van een besluiteloze Sorbo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |