Oh ik zei het verkeerd. Hij molesteert 1 boterham, smijt met twee stukken fruit en smeert het avondeten uit over de tafel. Ok dat is ook een beetje overdreven...quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:05 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Lotte eet nu 2 boterhammen, fruit, groente en 3x BV. Maar die beweegt amper
Lotte eet haar boterhammen in kleine stukjes nu helemaal zelfquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:07 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh ik zei het verkeerd. Hij molesteert 1 boterham, smijt met twee stukken fruit en smeert het avondeten uit over de tafel. Ok dat is ook een beetje overdreven...
He shit, wat rot dat het steeds weer dichtgroeit bij Lotte![]()
ja nouja ik liep tegen hetzelfde aan als jij eigenlijk, vooral met het 's nachts hongerig wakker worden enzo. Mijn CB is echt enorm pro-bv en ik kreeg ook dat advies.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:00 schreef Twinkly het volgende:
Oh Huup jij biedt echt wel veel vaker wat aan dan ik. Niels eet op zich nog maar heel weinig van wat ik aanbied maar misschien wel vaker kleinere beetjes inderdaad. Hij eet nu een boterham, twee keer fruit en avondeten. Wat ik suf vond van het CB was dat ze echt wel vond dat hij ook minder vaak de borst aangeboden moest krijgen, dat lijkt me alleen maar averechts werken.
herkenbaar die fotoquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:11 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Lotte eet haar boterhammen in kleine stukjes nu helemaal zelfWel overal stroop daarna
Misschien inderdaad vaker iets aanbieden. Of half/half doen? De hele dag laten rapleyen, maar 's avonds een prakje, zodat hij voor het slapengaan nog iets extra's binnenkrijgt?
Leuk he? Ze begint nu eindelijk minder te gooien met eten, dus we hebben het rapleyen weer wat meer opgepakt. Dit vond ik ook zo leuk: klik De brocolli zat daarna zelfs in d'r luierquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
herkenbaar die foto
en twinkly ik bedoel het niet lelijk hoor! ik hoop niet dat je het zo opvat.![]()
maar ik wilde je wel zeggen dat ik een vrijwel zelfde advies heb gekregen van mijn zeer bv-vriendelijke-cb en dat het voor ons wél werkt. Afgezien dan van het advies om de voedingen te minderen, dat heb ik niet gekregen
Ohhh maar dat dacht ik ook helemaal niet!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
herkenbaar die foto
en twinkly ik bedoel het niet lelijk hoor! ik hoop niet dat je het zo opvat.![]()
maar ik wilde je wel zeggen dat ik een vrijwel zelfde advies heb gekregen van mijn zeer bv-vriendelijke-cb en dat het voor ons wél werkt. Afgezien dan van het advies om de voedingen te minderen, dat heb ik niet gekregen
Ik dacht meten, hahaquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:50 schreef Poppejans het volgende:
Ach, hij is gewoon niet zo'n groterd, jij bent ook klein, maar hij is zeker niet mini hoor.
Keertje meeten? Ben t/m woensdag vrij nu
Het is een van mn aankopen van de afgelopen tijd waar ik het meest blij mee benquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:51 schreef trui het volgende:
twinkly, ik vond 't ook te krap die ruimte tussen zadel en voorstoeltje, en heb toen zo'n 'rokzadel' gekocht. zonder punt. 't zit wat vreemd in 't begin maar het scheelt je precies de op- en afstapruimte. bovendien heb ik 't zadel ook zover mogelijk naar achteren verplaatst, maar dat had je zelf neem ik aan ook al wel gedaan?
huup wat leuk dat amelie nu echt in dat stoeltje past.het verplaatsen van de voetsteuntjes is echt heel makkelijk hoor, gewoon doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isabeau heeft wel redelijk geslapen vannacht. Ik twijfel een beetje hoe ik het moet aanpakken met haar. Ik heb het idee dat mijn productie terugloopt en dat ze daarom 's nachts een (of zelfs twee) keer wil drinken. Overdag krijgt ze al flesvoeding en 's avonds geef ik haar een papfles, maar ze wil 's avonds vooral bij mij drinken, waardoor ze die papfles meestal niet leegdrinkt en dus in de loop van de nacht trek krijgt. Als ik het omdraai en ik geef eerst de papfles, dan slaapt ze weer moeilijker in, omdat ze dan niet meer uit de borst drinkt en dat helpt haar kennelijk om 's avonds in slaap te vallen. Wat ik ook probeer is alleen bv voor het slapen gaan en dan om 11 uur wakker maken voor een papfles. Dat werkt op zich wel, maar dan lijkt het alsof ze weer slecht reageert op de andere kant van dat wakker maken, namelijk dat ze niet lang door kan slapen, ze wordt dan vaak om de 3 a 4 uur wakker. Ik dénk dat stoppen met bv en wennen aan alleen de fles wel eens de oplossing zou kunnen zijn, maar dat wíl ik niet. Ik wil nog niet stoppen.
Kortom, geneuzel van een besluiteloze Sorbo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |