abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 21:40:36 #1
5428 crew  miss_sly
pi_83165100
Vorige deel: Het grote babietjes topic (6 - 12 maanden) deel 29

09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: 'Mini-sproetje', dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
5 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 23-06-2010 08:01:24 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_83165330
Haha, daar is de y weer in de tt!

Amélie. Wat lijkt me dat geweldig, Huup. Echt weer zo'n 'wtf-ik-ben-mama-momentje.'

Miss, hoe heet die camping? Wij zijn een paar jaar geleden naar een camping aan het Gardameer geweest. Viel vies tegen. Vooral het Gardameer. Tenminste, het meer zelf was mooi, maar van een strandje bij de camping was nauwelijks sprake. Er lagen alleen wat keien.
pi_83165348
De OP mag volgens mij nog wat aangevuld worden, alleen weet mijn brain niet meer pcies hoe wat en wie! Vlindur met Rienk, Tan met Elyas, ik zie R van Groofsken er niet bij staan (of is die nog geen 6 maand)
er waren er meer...edit: fabian van Amaranta...
En aan de bovenkant mag er nog wat af!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 21:46:36 #4
5428 crew  miss_sly
pi_83165481
deze dus

Deze camping, Bella Italia dus. Mijn ouders met mijn zus, schoonzusje en kinderen al eens geweest en vonden het een prima camping. Idd Gardameer wel mooi, maar niet om te zwemmen of een strandje ofzo. Maar goed, de camping heeft diverse zwembadjes voor kinderen ook, dus dat zou goed moeten komen.

De bovenkant heb ik al aangepast, Karin. De onderkant weet ik zo niet. Als ik aan moet vullen even datum enzo doorgeven, please
pi_83165506
Claudia wat leuk! Gefeliciteerd!!

Groofsken fijn dat het weer wat beter gaat met R! Wat een prachtig plekje zeg!

Huup heerlijk om te horen he mama Hier was mama ook eerst, later kwam papa en gisteren wees hij naar zijn boek en zei ook echt boek, daarna zei hij het nog 2x.
Zwaaien vind ik ook zo schattig! Finn zag gister de buren in hun voortuin staan te kletsen en hij stond eerst vanaf de tafel naar ze te zwaaien maar dat zagen ze niet, vervolgens bij de stoel voor het raam ook dat zagen ze niet, toen ging hij maar bij de vensterbank staan en zagen ze hem eindelijk zwaaien, zo schattig!

Karin fijn dat Lars weer goedgekeurd is!

Alle nieuwe grote babietjes welkom
Ik zie dat Finn bovenaan staat Vandaag hebben we de uitnodigingen voor zijn feestje op de bus gedaan.

We hebben trouwens zaterdag de Mutsy Spider buggy gekocht, wat een ideaal ding zeg eindelijk weer ruimte in mijn kofferbak ook erg fijn!
pi_83165519
Dat is 'm Miss. Niet doen. Echt niet. Zal wat foto's opzoeken.
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 21:49:04 #7
5428 crew  miss_sly
pi_83165626
Echt waar Sserpente? Ik vond de stacaravan met veranda zo leuk
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:49:30 #8
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83165660
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
De OP mag volgens mij nog wat aangevuld worden, alleen weet mijn brain niet meer pcies hoe wat en wie! Vlindur met Rienk, Tan met Elyas, ik zie R van Groofsken er niet bij staan (of is die nog geen 6 maand)
er waren er meer...edit: fabian van Amaranta...
En aan de bovenkant mag er nog wat af!

Ik wil er liever niet in .
pi_83165722
Hoe gaan jullie zijn verjaardag vieren, FTA?

Ik heb trouwens vandaag het hemeltje boven het ledikant weggehaald. Vanochtend had Ivan dat ding naar zich toe getrokken en zich er vakkundig ingewikkeld.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83165945
Bella Italia is volgens mij net zo massaal als Pra delle Torri... dat is hutje mutje staan...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83166261
das geen strandje, dat zijn stenen.... niet leuk voor kleintjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 22:00:13 #13
5428 crew  miss_sly
pi_83166398
Dat ziet er idd neit heel gezellig uit
Hmm, ik wilde met ons spaghettivretertje (ze is dol op pasta ) graag naar Italie en dan vooral niet te duur. Nederlanders he Toch maar eens verder kijken dan
pi_83166430
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:57 schreef Vicky het volgende:
das geen strandje, dat zijn stenen.... niet leuk voor kleintjes
Ook niet voor de groten... Het waren ook echt scherpe stenen, je kon er niet met blote voeten overheen lopen. Zwemmen was al helemaal onmogelijk, zelfs met waterschoenen brak je je nek.
pi_83166699
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:00 schreef miss_sly het volgende:
Dat ziet er idd neit heel gezellig uit
Hmm, ik wilde met ons spaghettivretertje (ze is dol op pasta ) graag naar Italie en dan vooral niet te duur. Nederlanders he Toch maar eens verder kijken dan
Je hoeft toch niet per se naar Noord-Italië? Toscane is geweldig! Je kunt eventueel dichtbij de kust gaan zitten.

Het fijne aan Italië is dat familie er belangrijk is en mensen het normaal vinden dat je je kind overal mee naartoe sleept (restaurants en zo). Ik wil volgend jaar echt naar Italië, ookal zal dat vast een heel gedoe worden met twéé kleine kinderen.

Oh, en ik wil lily nog feliciteren met Leah !
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 22:06:28 #16
5428 crew  miss_sly
pi_83166848
Maar Toscane is wel erg ver rijden, toch? Is het daar in september nog leuk weer?

Ik ben (nog) een n00b als het om campings enzo gaat, maar daar wil ik toch verandering in brengen, omdat me dat voor Senna gewoon erg leuk lijkt. En het is ook wat beter te betalen dan al die dure hotels enzo
pi_83166853
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:00 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Ook niet voor de groten... Het waren ook echt scherpe stenen, je kon er niet met blote voeten overheen lopen. Zwemmen was al helemaal onmogelijk, zelfs met waterschoenen brak je je nek.
dan was ons strandje toch beduidend beter..
http://i25.photobucket.co(...)%202010/b60fa8b2.jpg

http://i25.photobucket.co(...)%202010/c51aa669.jpg

Miss, probeer eens Go 4 camp
Die zijn een stuk goedkoper dan Vacansoleil enzo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_83166955
Haha, Tess met d'r dikke billen.
pi_83167003
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef miss_sly het volgende:
Echt waar Sserpente? Ik vond de stacaravan met veranda zo leuk
Miss die camping waar ik het over had heb ik via VacanSoleil geboekt en die hebben ook allemaal veranda's veruit de meeste (luxe) mobilehomes hebben een houten terras/veranda tegenwoordig.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83167051
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef Vicky het volgende:

[..]

dan was ons strandje toch beduidend beter..
http://i25.photobucket.co(...)%202010/b60fa8b2.jpg

http://i25.photobucket.co(...)%202010/c51aa669.jpg

Miss, probeer eens Go 4 camp
Die zijn een stuk goedkoper dan Vacansoleil enzo
ja, altijd de camping googelen en proberen of het nie goedkoper kan, vacansoleil enzo zijn reteduur!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83167053
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:08 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Tess met d'r dikke billen.
Miss Boedha
http://i25.photobucket.co(...)%202010/bf6dcca2.jpg
deze is nog leuker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_83167148
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja, altijd de camping googelen en proberen of het nie goedkoper kan, vacansoleil enzo zijn reteduur!
wij hadden destijds op Vacansoleil, Eurocamp enzo gekeken en die waren 600/700 euro duurder voor dezelfde periode!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_83167184
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef miss_sly het volgende:
Maar Toscane is wel erg ver rijden, toch? Is het daar in september nog leuk weer?

Ik ben (nog) een n00b als het om campings enzo gaat, maar daar wil ik toch verandering in brengen, omdat me dat voor Senna gewoon erg leuk lijkt. En het is ook wat beter te betalen dan al die dure hotels enzo
Ja, Toscane is een stuk verder rijden. Ik zou het reizen in ieder geval over 2 dagen verspreiden (hebben wij nu ook gedaan naar Zuid-Frankrijk). Het lijkt me in Toscane trouwens mooier weer in september dan in Noord-Italië (want een zuidelijkere ligging). September lijkt me tamelijk ideaal.

Toscane is trouwens best groot. Je kunt ook meer aan de noord/westkant gaan zitten en misschien is het dan ineens veel minder ver rijden. Maar dat weet ik niet precies, want wij hebben telkens het vliegtuig genomen en ter plaatste een auto gehuurd. Van kamperen weet ik trouwens al helemaal niets. Ik weet wel dat je in Toscane een paar goedkope huisjes hebt via Belvilla. Maar misschien is het ook niet echt een budgetvakantie op deze manier.
pi_83167234
Toscane staat bij ons ook nog op het lijstje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_83167337
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef Vicky het volgende:

[..]

wij hadden destijds op Vacansoleil, Eurocamp enzo gekeken en die waren 600/700 euro duurder voor dezelfde periode!
Klopt hoor, je betaald voor de naam en het "nederlandse" zeg maar van een organisatie. Het kan nog goedkoper vaak als je direct via de camping boekt, maar veel mensen willen of durven dat niet en vinden het erg prettig om een aanspreekpunt te hebben, een soort bemiddelaar mocht het nodig zijn, in de eigen taal.

En de gidsen zitten natuurlijk ook wel erg gelikt in elkaar altijd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')