Ik wil er liever niet inquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
De OP mag volgens mij nog wat aangevuld worden, alleen weet mijn brain niet meer pcies hoe wat en wie! Vlindur met Rienk, Tan met Elyas, ik zie R van Groofsken er niet bij staan (of is die nog geen 6 maand)
er waren er meer...edit: fabian van Amaranta...
En aan de bovenkant mag er nog wat af!
Ook niet voor de groten... Het waren ook echt scherpe stenen, je kon er niet met blote voeten overheen lopen. Zwemmen was al helemaal onmogelijk, zelfs met waterschoenen brak je je nek.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:57 schreef Vicky het volgende:
das geen strandje, dat zijn stenen.... niet leuk voor kleintjes
Je hoeft toch niet per se naar Noord-Italië? Toscane is geweldig! Je kunt eventueel dichtbij de kust gaan zitten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:00 schreef miss_sly het volgende:
Dat ziet er idd neit heel gezellig uit
Hmm, ik wilde met ons spaghettivretertje (ze is dol op pasta) graag naar Italie en dan vooral niet te duur. Nederlanders he
Toch maar eens verder kijken dan
dan was ons strandje toch beduidend beter..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:00 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ook niet voor de groten... Het waren ook echt scherpe stenen, je kon er niet met blote voeten overheen lopen. Zwemmen was al helemaal onmogelijk, zelfs met waterschoenen brak je je nek.
Miss die camping waar ik het over had heb ik via VacanSoleil geboekt en die hebben ook allemaal veranda'squote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef miss_sly het volgende:
Echt waar Sserpente? Ik vond de stacaravan met veranda zo leuk
ja, altijd de camping googelen en proberen of het nie goedkoper kan, vacansoleil enzo zijn reteduur!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan was ons strandje toch beduidend beter..
http://i25.photobucket.co(...)%202010/b60fa8b2.jpg
http://i25.photobucket.co(...)%202010/c51aa669.jpg
Miss, probeer eens Go 4 camp
Die zijn een stuk goedkoper dan Vacansoleil enzo
wij hadden destijds op Vacansoleil, Eurocamp enzo gekeken en die waren 600/700 euro duurder voor dezelfde periode!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja, altijd de camping googelen en proberen of het nie goedkoper kan, vacansoleil enzo zijn reteduur!
Ja, Toscane is een stuk verder rijden. Ik zou het reizen in ieder geval over 2 dagen verspreiden (hebben wij nu ook gedaan naar Zuid-Frankrijk). Het lijkt me in Toscane trouwens mooier weer in september dan in Noord-Italië (want een zuidelijkere ligging). September lijkt me tamelijk ideaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef miss_sly het volgende:
Maar Toscane is wel erg ver rijden, toch? Is het daar in september nog leuk weer?
Ik ben (nog) een n00b als het om campings enzo gaat, maar daar wil ik toch verandering in brengen, omdat me dat voor Senna gewoon erg leuk lijkt. En het is ook wat beter te betalen dan al die dure hotels enzo
Klopt hoor, je betaald voor de naam en het "nederlandse" zeg maar van een organisatie. Het kan nog goedkoper vaak als je direct via de camping boekt, maar veel mensen willen of durven dat niet en vinden het erg prettig om een aanspreekpunt te hebben, een soort bemiddelaar mocht het nodig zijn, in de eigen taal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
wij hadden destijds op Vacansoleil, Eurocamp enzo gekeken en die waren 600/700 euro duurder voor dezelfde periode!
Via de camping boeken was in ons geval heul veul duurderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Klopt hoor, je betaald voor de naam en het "nederlandse" zeg maar van een organisatie. Het kan nog goedkoper vaak als je direct via de camping boekt, maar veel mensen willen of durven dat niet en vinden het erg prettig om een aanspreekpunt te hebben, een soort bemiddelaar mocht het nodig zijn, in de eigen taal.
En de gidsen zitten natuurlijk ook wel erg gelikt in elkaar altijd.
niet zozeer een tip voor de camping maar voor de reis: haal je autobahnvignet van te voren bij de ANWB, dan hoef je bij de grens met Oostenrijk/Zwitserland niet in de rij te staanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:14 schreef miss_sly het volgende:
Vick, meteen een mooie gevonden in Toscane. Wat zijn jullie toch goed
Maar goed, ik kan nog even kijken en zoeken (tips zijn dus welkom!), want ik moet nog even afwachten of schaap dus vrij kan hebben die week.
Tis te doen, maar het is wel een hele lange zit. Wij hebben de heenreis in 3-en gedaan en terug in 2-en. Amber kon zichzelf redelijk vermaken maar Tess ging zich vervelen. Wij hebben steeds 2 uur gereden en 1 uur gestopt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:17 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, goede inderdaad!
En het is zeg maar afgerond 1400 km rijden, dus dat is wel te doen in twee dagen
WOW! Curacao! Jaloersquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Claudia we hopen een tuinfeestje te kunnen geven met bbq. De mensen zijn vanaf een uur of 3 's middags welkom, ik heb geen eindtijd opgegeven, we zien wel, als Finn moe is gaat hij naar bed zo niet dan niet![]()
Vakantie.... is het al zo ver? Wij moeten nog iets meer dan 2 maandjes wachten. We zijn alleen beiden niet echt camping mensen. Ik heb het 2x geprobeerd en 2x echt niet naar mijn zin gehad.
We gaan nu hier heenEen eco resort zonder chloor in het zwembad Mijn vriend is allergisch voor chloor en ik merk bij Finn ook dat vooral zijn billen extreem reageren op chloor
Met Ivan ging het met name in het begin van de dag heel makkelijk en op een bepaald moment werd hij het een beetje zat om geen aandacht te krijgen. Onze reis duurde per dag 5,5 uur zonder tussenstop (wij hadden wel een paar tussenstops en waren dus iets langer onderweg) en ik vond het nog wel te doen. Maar Tess en Senna zijn wel ouder dan Ivan en ik stel me zo voor dat verveling dan meer een issue wordt. Je kunt overwegen om 's nachts te rijden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
Tis te doen, maar het is wel een hele lange zit. Wij hebben de heenreis in 3-en gedaan en terug in 2-en. Amber kon zichzelf redelijk vermaken maar Tess ging zich vervelen. Wij hebben steeds 2 uur gereden en 1 uur gestopt.
's nachts rijden is hier geen optie. Ik kan echt niet slapen in de auto.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Met Ivan ging het met name in het begin van de dag heel makkelijk en op een bepaald moment werd hij het een beetje zat om geen aandacht te krijgen. Onze reis duurde per dag 5,5 uur zonder tussenstop (wij hadden wel een paar tussenstops en waren dus iets langer onderweg) en ik vond het nog wel te doen. Maar Tess en Senna zijn wel ouder dan Ivan en ik stel me zo voor dat verveling dan meer een issue wordt. Je kunt overwegen om 's nachts te rijden.
Ik vond in een hotel overnachten trouwens niet bepaald ideaal met een baby. Thuis kan ik Ivan even laten uithuilen, maar in het hotel voelde ik me te bezwaard om dat te doen. Op de heenweg heeft hij bij ons in bed geslapen, en dat doen we anders nooit. Op de terugweg hadden we een hotel met twee kamers en dat bleek veel beter te doen voor ons.
kan ik me voorstellen! Hoelang is het vliegen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Vicky ik heb er enorm veel zin in, maar begin wel steeds meer op te zien tegen de reis. Toen we het in Januari gingen boeken dacht ik mwah geen probleem, maar Finn wordt wel steeds mobieler natuurlijk! Maar goed we zien het wel
Ongeveer 11 uur heen en 9 uur terug heen een tussenstop op Aruba. Alleen op het moment dat we aankomen is het in Nederland 00.00uur en daar ik geloof 19.00 uur. Ik ben ook benieuwd hoe we dat met Finn gaan doen zodat we niet 's nachts met hem al kunnen gaan opstaan. Voordeel voor in het vliegtuig is wel dat hij het liefst bij een van ons op schoot slaapt en oma gaat ook mee dus dan kunnen we lekker afwisselen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen! Hoelang is het vliegen?
redelijk goedkoop ja.quote:
je benzinekosten en tol zijn ws duurderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:42 schreef miss_sly het volgende:
Ja, we zijn een beetje aan het rondkijken, maar we kunnen gewoon voor onder de 200 euro een week ergens zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |