Die moet ik echt niet nemenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:11 schreef amaranta het volgende:
Ik had deze voor Eva
http://www.babyplezier.nl(...)ing-blauw-p-628.html
In de vorm van een speen, maar ipv speending, zit er een bijtring aan.
Bijtring voor in de vriezer? Dat moet je echt niet doen hoor!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een bijtring gekregen die in de vriezer gaat, maar Ivan vindt dat ding geloof ik niet veel aan.
Ik had juist op het papiertje wat erbij staat op die bijtring van mij staan dat je hem niet in de vriezer moest doen (was die van de Hema of de Kruidvat slak)quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een bijtring gekregen die in de vriezer gaat, maar Ivan vindt dat ding geloof ik niet veel aan.
ja, net als bij een heel koud ijsje, als je daar aan zit kan ook je tong vast plakkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:17 schreef oeke het volgende:
Niet in de vriezer doen hoor, Claudia, dan wordt het te koud en dan vriest Ivan eraan vast. Of zoiets. Heb ik weleens gelezen.
haha, ik moest gelijk hieraan denkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:17 schreef oeke het volgende:
Niet in de vriezer doen hoor, Claudia, dan wordt het te koud en dan vriest Ivan eraan vast. Of zoiets. Heb ik weleens gelezen.
Dat deed ik al niet meer zo heel erg (zorgen maken dus) . Ik heb me er bij neergelegd dat hij op zn buik slaapt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:10 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Wat knap. En dan hoef jij je daar ook geen zorgen meer over te maken toch?
hahaquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan moeten Leah en Fabian maar niet afspreken, voordat ze straks zoenend in de box liggen.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn moeder belde net om te zeggen dat mijn tante is overleden.
Dus nu ga ik denk ik ook met Isabeau naar een begrafenis. Miss, dat had jij laatst toch ook? Ging dat een beetje?
Ik wilde niet klikken ivm mental image die me dan achtervolgt.quote:
Zo heb ik als kind een keer aan de vriezer zitten likken en kwam ik daaraan vast te zittenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ja, net als bij een heel koud ijsje, als je daar aan zit kan ook je tong vast plakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |