Dit is de eerste keer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:11 schreef _Led_ het volgende:[..]Ik heb je nou al meerdere malen verteld dat dat mijn eigen geboortedatum en plaats is.
waarom reageer je 2x op t zelfde post? aandacht tekort?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:16 schreef bassos het volgende:
[..]
Nope.
Wel zo verfijnd dat dezelfde horoscoop op zeer verschillende manieren haar uitwerking kan hebben.
Ik bedoel de een wordt boos, de ander actief, allebei middels activatie.
(enzovoorts)
[..]
Heh, je denkt dat je buurmeisje van 8 kan wat ik kan.
Waarom vraag je het haar dan niet ?
[..]
Dat consequent het aanbod van iets als begeleiding oneigenlijk wordt gebruikt als 'bewijs het maar' ?
Yup, dat blijkt zeker.
Van waterman tot...steenbok. In elk verhaaltje zit wel iets wat van toepassing is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:16 schreef bassos het volgende:
[..]
Nope.
Wel zo verfijnd dat dezelfde horoscoop op zeer verschillende manieren haar uitwerking kan hebben.
en als ik r zeg vertel eens iets over me, ze dat zeker ook niet zal nalaten.. nee zij doet het dan ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:18 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat michielos' buurmeisje kan roepen dat ze horoscopen schrijft om het vervolgens nooit te doen![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 05:25 schreef bassos het volgende:
Waar blijft je geboortedatum tijd en plaats ?
Ik zie trouwens nog steeds geen horoscoop, voorlopig denk ik dat michielos' buurmeisje net zo goed als jij geen horoscoop kan schrijven.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:13 schreef _Led_ het volgende:
Die had je gisteren al, maar ik zie nog steeds geen horoscoop.
Valt mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:11 schreef theghostrider het volgende:Jij bent goed in horoscopen?
Naja, met een onbekende geboortetijd is een astro verhaaltje al veel en veel algemener.quote:Mijn geboorte datum 13-01-1969 het tijdstip weet ik niet zo precies meer maar volgens mij ergens rond 6 uur in de morgen
Ik ben beniuwd wat er uit roltAls je tijd hebt tenminste
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef Michielos het volgende:[..]waarom reageer je 2x op t zelfde post? aandacht tekort?
Ik zie trouwens ook nog steeds geen enkele moeite van jouw kant.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:23 schreef _Led_ het volgende:Ik zie trouwens nog steeds geen horoscoop
Komt ook niet meer denk ik.quote:
Het feit dat jij de hele tijd zegt dat jij het wel even zal doen als je die informatie hebt doet mij dat vermoeden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:30 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik zie trouwens ook nog steeds geen enkele moeite van jouw kant.
Wat doet je vermoeden dat ik dan wel moeite voor jou zou doen ?
(hint dat is die mercurius actie)
Dromen opschrijven?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:27 schreef bassos het volgende:
Venus/vissen/3 trine mars-maan/schorpioen/11 is wel iets interessants om te onderzoeken.
In eerste instantie denk ik dan vrij snel aan :
Schrijf je dromen op en ga er eventueel zelfs in het openbaar over ouwehoeren.
Dat omschrijven van je dromen wordt, erm, 'ruw' met je mercurius vierkant maan/mars, je zon in steenbok houdt ook niet van dergelijke vaagheid, maar daarmee wordt het wellicht juist nuttig.
(dat vierkant van je zon naar saturnus is ook interessant, saturnus als baas van steenbok waar je zon in staat en zon die het prima zou doen in ram, maar samen eigenlijk meer lijkt op dat je verantwoordelijkheidsgevoel (vader) vindt dat je niet genoeg doet, en dan met name voornamelijk echt dingen doen, beweging)
die les is al zo oud als de Carnegie cursus uit 1920 ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:35 schreef Flammie het volgende:
Als je goede dingen zegt over iemand (positieve karaktereigenschappen) zal je toeschouwer nooit zeggen; NEE EIGENLIJK NIET... EIGENLIJK BEN IK EEN LUIE FLIKKER DIE TE DOM IS OM TE POEPEN.. nee je toeschouwer zal trots zijn en alles met liefde bevestigen en er mee instemmen...
Als je iets negatiefs zegt over iemand meteen opvolgen met iets positiefs
Nu ben je een gesloten scepticus , een troll die er meer onderzoek naar moet doen..quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:37 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Dromen opschrijven?
Niemand houd van vaagheid.
M'n vader is een ram hahahaa.
En dat bewegen? Na m'n longembolie zit topsport er niet meer in nee. Maar ik sport nog steeds! Stond dat niet in de sterren?
Maar ook zo standaard... bijna iedereen vind dat ie meer sporten moet.
Okee, ik probeer dat even :quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:35 schreef Flammie het volgende:
Als je goede dingen zegt over iemand (positieve karaktereigenschappen) zal je toeschouwer nooit zeggen; NEE EIGENLIJK NIET... EIGENLIJK BEN IK EEN LUIE FLIKKER DIE TE DOM IS OM TE POEPEN.. nee je toeschouwer zal trots zijn en alles met liefde bevestigen en er mee instemmen...
Uiteraard.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:22 schreef theghostrider het volgende:[..]Van waterman tot...steenbok. In elk verhaaltje zit wel iets wat van toepassing is.
God ?quote:Wie was eigenlijk de eerste astroloog?
Abraham schijnt de zondvloed uit de sterren te hebben gelezen, maar er dan een dagje of wat naast te zitten, dus moesten de israelieten wachten bij de rieten zee voordat het daadwerkelijk zou gebeuren.quote:En waarom geloofde men hem/haar?
Keertje goed gegokt en daar op doorgeborduurd? Ja dus![]()
Meestal vaste prik ja..quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nu ben je een gesloten scepticus , een troll die er meer onderzoek naar moet doen..![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:40 schreef bassos het volgende:
(en ik heb ook psychologie bekeken, dat is een kinder-activiteit vergeleken met astrologie)
En zie hier wederom een voorbeeld dat ik eigenlijk veel te veel aandacht krijg in TRU.quote:[b]Op woensdag 14 juli 2010 16:38 schreef _Led_ het volgende:Okee, ik probeer dat even :
"Het is wel redelijk laf dat bassos nu weer niet durft, maar hij kan vast een hele big mac in z'n mond houden - da's dan wel weer positief !"
En hierbij aangetoond dat LED-lampje een slecht geheugen heeft.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
![]()
Ik zie 't al voor me, hij loopt de bieb in, vraagt "heeft u ook een psychologie-boek ?", bladert er even doorheen..
"Nee, ik zie het al, dat is niks."
Zowiezo nuttig voor iedereen om je dromen beter te onthouden en over te gaan naar lucid dreaming.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:37 schreef theghostrider het volgende:
Dromen opschrijven?
Jawel.quote:Niemand houd van vaagheid.
Dat is niet de claim.quote:M'n vader is een ram hahahaa.
Geen idee, ik heb al vaak genoeg geclaimd dat een echte horoscoop meer een kwestie is van maanden/jaren dan van minuten.quote:En dat bewegen? Na m'n longembolie zit topsport er niet meer in nee. Maar ik sport nog steeds! Stond dat niet in de sterren?
Ik heb het niet over sporten.quote:Maar ook zo standaard... bijna iedereen vind dat ie meer sporten moet.
Heh.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:33 schreef _Led_ het volgende:Het feit dat jij de hele tijd zegt dat jij het wel even zal doen als je die informatie hebt doet mij dat vermoeden.En dat je natuurlijk geen enorme lafbek wilt zijn nadat je pagina's lang een grote mond hebt gehad.
En Led-lampje laat weer eens zien zelf geen enkele moeite te willen doen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef _Led_ het volgende:
Maareh, nog steeds te laf om die beloofde horoscoop te schrijven dus ?
Aangezien je wel tijd schijnt te hebben om 3 posts achter elkaar te plaatsen...
Abraham "schijnt"?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:40 schreef bassos het volgende:
[..]
Uiteraard.
Dat maakt astrologie verreweg het meest nuttige instrument om jezelf te leren kenne.
(en ik heb ook psychologie bekeken, dat is een kinder-activiteit vergeleken met astrologie)
[..]
God ?
Abraham scheen ook een aardig potje naar de sterren te kijken.
Maar sja, bijgeloof over wat dan ook zal vast veel eerder zijn dan iets als het schrift of de uitvinding van een wiel oid.
[..]
Abraham schijnt de zondvloed uit de sterren te hebben gelezen, maar er dan een dagje of wat naast te zitten, dus moesten de israelieten wachten bij de rieten zee voordat het daadwerkelijk zou gebeuren.
Denk tsunami en een ondiep-ish water met riet, dan trekt het water eerst weg en kan je rennen, maar dan komt de tsunami terug als de egyptenaren achter je aan gaan
In het algemeen kan het volgen van de stand der sterren, onze ster (zon) en planeten (wanderers) verklaard worden uit hele practische zaken.
Dingen als wanneer het nuttig is om te gaan zaaien, en wanneer te oogsten, etc etc.
Winter was doodsoorzaak nummer 1 gedurende een zeer lange periode.
Dan is weten wanneer het minder winter wordt nuttig.
(en de seizoenen kan je redelijk accuraat aflezen aan de stand van de zon tov je gezichtspunt.)
Die vage Peruanen die voorzagen dat hun maangodsdienst vervangen zou worden door een invasie van zonsgodsdienst dachten dit voor te kunnen zijn door zelf al over te stappen.
Maar ja, die Europeanen die toen huishielden in Zuid-Amerika waren niet echt heel 'christelijk'.
http://appie.abspoel.nl/?p=3553quote:Satanische vervalsing
Vanaf de Hof van Eden begon satan om de waarheid van Gods Woord in twijfel te trekken en in discrediet te brengen. En tot op de dag van vandaag gaat hij daarmee door. En vanaf het moment dat de Here God aan Abram de “Mazzaroth” [Zodiac] uitlegde is satan bezig om de ware boodschap van deze openbaring te vervalsen en onbetrouwbaar te maken. Door de eeuwen heen heeft hij betekenissen toegekend aan de sterrenbeelden die in directe tegenstelling zijn met de tekenen die God aan Abram (de mens) gaf.
De satan kreeg de hele wereld (en vele gelovigen!) zelfs zo ver, te geloven dat hij de auteur is van de zodiac sterrenbeelden en dat het slechts geestelijk kan worden verstaan door heidense, occulte of satanisch geïnspireerde mensen. De boze heeft miljoenen mensen om de tuin geleid en hen afgehouden van de boodschap van het Evangelie, zoals die aan de hemel is te zien
Nou, ik ben echt wat aan het meemaken hoor !quote:Op maandag 12 juli 2010 18:16 schreef bassos het volgende:
Doe maar je geboortedatum, tijd en plaats.
Dan laat ik je wel iets mee maken op mijn voorwaarden.
(hint, zie je hem, mee maken ipv meemaken ?)
Ik weet het.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:59 schreef _Led_ het volgende:Nou, ik ben echt wat aan het meemaken hoor !
Een LAWINE aan uitvluchten !
Zou je niet eerst eens iets schrijven waar ik op in KAN gaan ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:00 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik weet het.
Jij blijft maar uitvluchten zoeken waarom je er niet inhoudelijk op in zou gaan.
Denk je dat ik nooit lucide gedroomd heb? Is af en toe prettig maar niet altijd (false awekenings).quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:50 schreef bassos het volgende:
[..]
Zowiezo nuttig voor iedereen om je dromen beter te onthouden en over te gaan naar lucid dreaming.
[..]
Jawel.
[..]
Dat is niet de claim.
Vader-in-jou (geen seks, maar als onderdeel van wie jij bent)
[..]
Geen idee, ik heb al vaak genoeg geclaimd dat een echte horoscoop meer een kwestie is van maanden/jaren dan van minuten.
[..]
Ik heb het niet over sporten.
Bewegen.
Wandelen is ook bewegen.
Maar meer verfijnd is meer bewegen eigenlijk meer te scharen onder 'loslaten'
Dat is nu juist een van die dingen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:07 schreef theghostrider het volgende:Denk je dat ik nooit lucide gedroomd heb?
Vliegen is gewoonweg altijd vet cool.quote:Is af en toe prettig maar niet altijd (false awekenings).![]()
Tuurlijk niet.quote:En ik hoef geen dromen op te schrijven om ze te onthouden hoor.
Je kan je wekker zetten op een uur of twee nadat je slaapt en dat herhalen.quote:De ene keer herinner ik me niets als ik wakker wordt en de andere keer alles.
Misschien.quote:Maar de dromen die ik me niet herrinerde komen altijd wel een keertje terug als herinnering.
Dat dingen belangrijk zijn.quote:Loslaten? wat zou ik volgens jou los moeten laten dan?
Uiteraard.quote:Meer bewegen: Blijft standaard verhaaltje overigens.
Dat is waarschijnlijk wel nuttig, maar staat niet als aandachtspunt in wat ik voor verhaal-deel maakte van je horoscoop.quote:Ook gezonder eten neem ik aan?
Voldoende rust.
Voeldoende ontspanning
Voldoende plezier etc. etc.
Hier is een soundbite over die geboortedatum :quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:02 schreef _Led_ het volgende:[..]Zou je niet eerst eens iets schrijven waar ik op in KAN gaan ?
Even een stukje horoscoop over jou : "Your character is clearly visible in uranus"
Oh ik ben een steenbok en dat klopt helemaal bij mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:20 schreef bassos het volgende:
Steenbok kan heel erg grappig zijn, maar ook heel erg, erm, 'serieus/verantwoordelijk/gloom and doom' .
IIg erg vriendelijk dat je de moeite neemt het uit te leggen mbv jouw visie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:20 schreef bassos het volgende:
[..]
Dat is nu juist een van die dingen.
Als je je dromen opschrijft zou het bijna niet anders kunnen dat je die regelmatig meemaakt.
Als je niets doet aan dromen-werk, is er nog steeds een behoorlijke kans dat je dat toch hebt meegemaakt.
Daarmee wordt die verwijzing iets nuttigs waar je waarschijnlijk een ervaring van had, en als ik naar mijn eigen bewuste dromen kijk, dan is dat meteen ook een prima lokkertje.
[..]
Vliegen is gewoonweg altijd vet cool.
(inclusief de momenten waarop je niet meer goed snapt hoe je ook alweer moet afremmen)
[..]
Tuurlijk niet.
Het helpt wel.
De droomwereld is in het algemeen toch een stuk veranderlijker dan de wakende wereld.
Daarom is het nu juist zo nuttig om je dromen op te schrijven, omdat dat verschil dan minder onoverkomenlijk wordt.
[..]
Je kan je wekker zetten op een uur of twee nadat je slaapt en dat herhalen.
Is weliswaar geen echt fijne nachtrust, maar wel erg effectief in het meer toegang tot je droomwereld verkrijgen. (en niet heel erg vervelend, als je het een beetje weet af te stemmen met je slaap-cyclus)
[..]
Misschien.
(eh, nee, dat doen ze niet)
[..]
Dat dingen belangrijk zijn.
Van alles.
Met name rigiditeit.
[..]
Uiteraard.
[..]
Dat is waarschijnlijk wel nuttig, maar staat niet als aandachtspunt in wat ik voor verhaal-deel maakte van je horoscoop.
Alhoewel voldoende plezier :
Steenbok kan heel erg grappig zijn, maar ook heel erg, erm, 'serieus/verantwoordelijk/gloom and doom' .
Find joy in the gloom.
(weet even niet zo snel een goede nederlandsche vertaling voor gloom)
Ik ken steenbok vrij goed.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:24 schreef JoepiePoepie het volgende:Oh ik ben een steenbok en dat klopt helemaal bij mij.
Bassos, wat goed van je zeg.
Heh.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:36 schreef theghostrider het volgende:
[..]
IIg erg vriendelijk dat je de moeite neemt het uit te leggen mbv jouw visie.
Nee.quote:Vliegen blijft leuk maar het went he![]()
Meen je dat, ik zou juist zoiets hebben van ja dahagm wat een onzin zeg als er ineens alleen maar blije en positieve dingen uitkomen die ik alleen met moeite en draaien bij mezelf kan plaatsen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:35 schreef Flammie het volgende:
Ja dat kan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:12 schreef erodome het volgende:
Bassos, aangezien dit het magie topic is, kan je zo'n verhaaltje doen voor mij, maar dan zonder datum, plaats en tijdstip, dus zonder directe astrologie, of doe je dat soort dingen alleen via het lijntje "astrologie"?
Je mag het ook via pm doen als je anders bang bent dat ik te emotioneel word en dat je een ban oplevert.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:18 schreef bassos het volgende:
[..]
Ja dat kan.
Dan moet er echter wel een opheffing plaatsvinden van de regels in TRU.
En dat heb ik al zo geprobeerd dat ik op 2 van de maximale 3 bans zit.
Dat gaat dan om interactie.
Zonder regels.
(en dat doet vet pijn, gegarandeerd)
Ik heb al meermaals geprobeerd om een regeloze discussie te mogen hebben, maar dat schijnt in TRU niet acceptabel te zijn.
Dat weiger ik.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:58 schreef erodome het volgende:Je mag het ook via pm doen als je anders bang bent dat ik te emotioneel word en dat je een ban oplevert.Evt is het daarna alsnog te plaatsen als het tru waardig is.
Attentie: Netiquette van TRUquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:18 schreef bassos het volgende:
[..]
Ja dat kan.
Dan moet er echter wel een opheffing plaatsvinden van de regels in TRU.
En dat heb ik al zo geprobeerd dat ik op 2 van de maximale 3 bans zit.
Dat gaat dan om interactie.
Zonder regels.
(en dat doet vet pijn, gegarandeerd)
Ik heb al meermaals geprobeerd om een regeloze discussie te mogen hebben, maar dat schijnt in TRU niet acceptabel te zijn.
Dat zeggik.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:38 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Attentie: Netiquette van TRU
Dit zijn de huidige regels. Als er verder afgesproken kan worden dat er geen buitenstaanders zich met dit verhaal bemoeien, dan heb je al de ruimte om de vraag van Erodome te beantwoorden. Ik gok dan ook dat zij wel tegen een stootje kan.
Dan begrijpen we elkaar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:53 schreef bassos het volgende:
[..]
Dat zeggik.
(behalve dan dat een acceptatie van een gesprekspartner in TRU onvoldoende is om echt te mogen doen.
Ik gooi alleen maar een balletje op, ben namelijk wel benieuwd wat jij te vertellen hebt over astrologie. Verder heb ik weleens gelezen dat de mods eigenlijk geen problemen hebben met jou, zolang je uiteraard maar geen scheldwoorden gebruikt of je op laat jutten. Het gaat er toch om wat we voor nuttigs toe te voegen hebben aan dit forum?quote:<snip>
Heh.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:06 schreef mediaconsument het volgende:Dan begrijpen we elkaar.
Ah, morgen krijg ik dan mijn derde ban.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:10 schreef yvonne het volgende:
Es kijken, dit feest bewaar ik even tot morgen
Geweldig topic weer, hulde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |