Hier ging het fout.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:40 schreef Mars-Mannetje het volgende:
Na het zien van de film
Graag serieuze reacties!
Ja ik weet zelf ook wel dat in films vaak alleen maar onzin voorkomt, maar aangezien er op internet zoveel er over te vinden is word ik wel beetje nieuwschierig.quote:
De wet van 3 gaat voor alles op in het leven, niet alleen voor zogenaamde "zwarte" magie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:21 schreef Maitje het volgende:
Ik heb vele verhalen gelezen over "magie" ... zwarte en witte en wicca's die goed en slecht zijn.
Zwarte magie uitspreken is 3x erger terug krijgen en bla bla bla.
Nee, ik geloof er niet in. Ik zal er pas in geloven mits ik het zelf mee zou maken.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:34 schreef FreezePop het volgende:
OH MIJN GOD! Het nummer 23! Ik zie het overal!
Maar misschien kun je het alleen mee maken als je er in geloofd?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:21 schreef Maitje het volgende:
Ik heb vele verhalen gelezen over "magie" ... zwarte en witte en wicca's die goed en slecht zijn.
Zwarte magie uitspreken is 3x erger terug krijgen en bla bla bla.
Nee, ik geloof er niet in. Ik zal er pas in geloven mits ik het zelf mee zou maken.
Natuurlijk kan dan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:34 schreef Mars-Mannetje het volgende:
Het geest van de mens is heel sterk, als een mens iets echt geloofd dan kan het voor die gene werkelijkheid zijn?
Ligt eraan wat je onder magie schaart...quote:
Heb je al bij De Wegisweg gekeken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:06 schreef Flammie het volgende:
Ik wil misschien ook beginnen met magie... weet iemand waar je goede spreukenboeken kunt kopen?
Wat bedoel je precies met 'het laden van objecten en kruiden'?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder magie schaart...
Ik heb weleens echte spreuken gezet, 2 keer een verloren kat teruggeroepen bv en alhoewel daar een hele grote toevalsfactor meespeelde waren ze beide binnen een uur na de spreuk terug.
Ik weet dus niet of ze anders ook gewoon teruggekomen waren, dat had maar zo gekund, dus niet echt een heftig iets waarvan je denkt, ja het werkt echt!
Maar wat ik veel meer gebruik is bv het laden van objecten en kruiden, het zetten van cirkels voor zelfwerk, gebruik maken van magische symbolen e.d. als hulpmiddelen enz.
Maar ook dat is mondjesmaat, ik ben daar niet dagelijks veel mee bezig.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:40 schreef Mars-Mannetje het volgende:
Zou het echt zo zijn dat de magie echt werkt zolang je er maar in geloofd?
Graag serieuze reacties!
quote:
Ik geloof dat Erodome last heeft van dyslexie (kan zij ook niks aan doen) maar ze maakt altijd goede inhoudelijke postsquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:32 schreef Huehueteotl het volgende:
Tijd voor wat spellingshoodoo.
[..]
[..]
Als je een beetje door het feminisme heen kan kijken zijn de boeken van laurie cabot wel leuk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:06 schreef Flammie het volgende:
Ik wil misschien ook beginnen met magie... weet iemand waar je goede spreukenboeken kunt kopen?
Een bepaald doel van dat object of kruid te versterken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:56 schreef Mars-Mannetje het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met 'het laden van objecten en kruiden'?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:47 schreef Mars-Mannetje het volgende:
[..]
Ja ik weet zelf ook wel dat in films vaak alleen maar onzin voorkomt, maar aangezien er op internet zoveel er over te vinden is word ik wel beetje nieuwschierig.
10 punten voor griffoendorquote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef bassos het volgende:
Naja, ik heb getoverd zodat nederland geen last zou hebben van de braziliaanse tovenaars.
Uiteraard deed ik dat pas nadat uit de eerste helft duidelijk bleek dat iets niet klopte.
(vijandige magie, die ik onschadelijk heb gemaakt en vervangen door een oranje gloed.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |