Welke wetswijziging had je in gedachten? Die van een jaar of 10 geleden? Vanaf het moment dat jij ging studeren was dat gewoon zo, daar heb je vast wel informatie over gehad. Als je dat niet hebt gehad is al deze info terug te vinden op de site.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En die 4 jaar, dat was altijd al zo of is dat vanaf de eventuele wetswijzigingen ?
Welke wetswijziging geen idee, omdat dat boven de brief staatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:24 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Welke wetswijziging had je in gedachten? Die van een jaar of 10 geleden? Vanaf het moment dat jij ging studeren was dat gewoon zo, daar heb je vast wel informatie over gehad. Als je dat niet hebt gehad is al deze info terug te vinden op de site.
Nee, lees mijn vorige reactie, er staat daar niets over een wetswijziging.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Welke wetswijziging geen idee, omdat dat boven de brief staat![]()
Nee maar oke, dan weet ik dat. Bedankt
quote:Waarom doen ze dat niet altijd danOp donderdag 21 oktober 2010 16:35 schreef Dennis101 het volgende:
Extra boete bovenop de 68 euro per halve maand krijg je niet van de IB-groep. Het probleem tegenwoordig met die chipkaarten is wel dat de IB-groep gewoon jouw reisproduct kan stopzetten.
quote:Altijd al... wat had jij in gedachten dan?Op dinsdag 19 oktober 2010 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En die 4 jaar, dat was altijd al zo of is dat vanaf de eventuele wetswijzigingen ?
quote:Iemand met een wat vriendelijker antwoord?Op donderdag 21 oktober 2010 17:31 schreef Mandal het volgende:
[..]
Lees godverdomme de brief eensIk hoop niet dat je HBO of WO doet.
Ow. Update. Ik heb nog steeds geen bestellingen klaarstaan.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
http://studentenov-chipkaart.nl/stopzetten
[..]
Als je zekerheid wil hebben moet je morgen even contact opnemen met je school.quote:Op zondag 7 november 2010 12:23 schreef ROFLOL het volgende:
Ik zou vanaf Oktober mijn lesgeld moeten betalen (In 6 maanden, MBO) en dat zou via een automatische incasso gaan. Tot op heden is er nog steeds niks van mijn rekening gehaald, duurt dat altijd zo lang? Wil gewoon zekerheid hebben en dat ze straks niet komen dat ik niet heb betaald ofzo.
Mhm, oké zal ik even doen dan. Had alles daar al geregeld voor de zomervakantie (En heb dat formuliertje van je onderwijskaart die voor jezelf is ook al lang ontvangen van school.) Via de DUO site staat er dit:quote:Op zondag 7 november 2010 12:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je zekerheid wil hebben moet je morgen even contact opnemen met je school.
Je mag zelf een leuke bestemming zoeken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef Treces het volgende:
Moet je van je aanvullende beurs ook je onderhoud betalen? Of is dat puur voor je studie?
Ik weet niet precies welke kant je op wil gaan, maar studiefinanciering (in welke vorm dan ook) is een tegemoetkoming in de kosten die je als student maakt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef Treces het volgende:
Moet je van je aanvullende beurs ook je onderhoud betalen? Of is dat puur voor je studie?
Mijn ouders zeggen dat ik geen aanvullende beurs krijg van hun (DUO wijst naar mijn ouders), omdat zij mij voorzien in mijn onderhoud (als in eten, kleren, etc.).quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welke kant je op wil gaan, maar studiefinanciering (in welke vorm dan ook) is een tegemoetkoming in de kosten die je als student maakt.
Het is niet relevant voor de aanvullende beurs wat je ouders aan jou besteden. Het enige waar naar gekeken wordt is het inkomen van je ouders.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef Treces het volgende:
[..]
Mijn ouders zeggen dat ik geen aanvullende beurs krijg van hun (DUO wijst naar mijn ouders), omdat zij mij voorzien in mijn onderhoud (als in eten, kleren, etc.).
Nee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:32 schreef Bravebart het volgende:
Mag ik hier ook klagen over de debielheid rondom de OV-chipkaart?
Ok. Mag ik dan klagen over de complete incapabiliteit van de medewerkers van de klantenservice? Het feit dat die gast niet begrijpt dat de kopie van mijn proces-verbaal gelijk staat aan mijn ID-kaart voor de komende week en dat een kopie daarvan dus even rechtsgeldig en zinvol is als een kopie van een ID-kaart? Alleen 'zo is nou eenmaal de procedure' dus ik kan niks aanvragen tot ik weer een ID-kaart hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |