Daarom moet je voor een date ook altijd even via de webcam kijken. Dan had je er 2 van de 3 al uit kunnen vissenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:55 schreef Karina het volgende:
Ook even wat ervaringen delen, ingeschreven bij Badoo en Knuz. Wat een stelletje malloten daar zeg... die mannen willen alleen maar seks (surpirse, surprise). Wel 3 dates gehad. Drie keer dikke flops.
Niet alleen vrouwen liegenMannen liegen over: leeftijd. Nummer 1 was minstens 8 jaar jonger dan hij verteld, dacht zeker dat ik daar intrapte, niets tegen jongere mannen, maar liegen is meteen opzouten. Nummer 2: lengte: hij was meer dan een kop kleiner dan ik
helaas voor hem, maar daar knap ik echt ontzettend van af en de laatste had een wel heel flatteuze foto van zichzelf neergezet (oude foto denk ik), in het "echt" was hij onverzorgd en had vieze gele tanden. Al met al geen succes dus.
Dat is waar, maar ik heb geen webcamquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Daarom moet je voor een date ook altijd even via de webcam kijken. Dan had je er 2 van de 3 al uit kunnen vissen
Dat noemen ze een standaardmailtjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:29 schreef Provinciaaltje het volgende:
Tot vanmorgen het volgende mailtje binnenkwam:
Hey Provinciaaltje,
Ik moet je iets melden.
Ik merkte de laatste tijd dat ik mezelf regelmatig voorbij liep en ik merk nu dat dat niet goed gaat.
Ik heb vandaag besloten om voorlopig even te stoppen met RP.
Ik zal alle mails netjes beantwoorden maar verder niet.
Ik ga eerst alles voor mezelf op een rij zetten en daarna zie ik wel verder.
Ik hoop dat je het kunt begrijpen.
Wens je veel succes met zoeken naar een nieuwe vriendin.
Ook jou zal het zeker lukken!
[
Ja nu je het zegt lijkt het er inderdaad op en dan ben ik nog de begrijpende lul ook.quote:
Wil je serieus ooit nog eens afspreken met deze labiele narcist?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:03 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt lijkt het er inderdaad op en dan ben ik nog de begrijpende lul ook.
Ik vind het uiteraard jammer dat we elkaar niet een keer ontmoet hebben maar uiteindelijk moet je gewoon voor jezelf kiezen als je daar behoefte aan hebt.
Maak je over mij maar geen zorgen het zoeken gaat gewoon verder. Mocht je nog ooit een keer iets willen afspreken of gewoon een mailtje sturen dan weet je me te vinden.
Veel succes verder en doe rustig aan
Ja ik weet het, wat dat betreft ben ik echt een goedgelovige eikelquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dat altijd een beetje treurig overkomen. Word je gedumpt, en vervolgens zet je de deur nog wagenwijd open ook..
Ach, ik vind het wel de netste reactie die je kan geven. Wat moet je anders? Behalve niks terugsturen dan. Zou trouwens wel een wat korter en terughoudender mailtje hebben gestuurd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dat altijd een beetje treurig overkomen. Word je gedumpt, en vervolgens zet je de deur nog wagenwijd open ook..
Ik vind het uiteraard jammer dat we elkaar niet een keer ontmoet hebben maar uiteindelijk moet je gewoon voor jezelf kiezen als je daar behoefte aan hebt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel de netste reactie die je kan geven. Wat moet je anders? Behalve niks terugsturen dan. Zou trouwens wel een wat korter en terughoudender mailtje hebben gestuurd.
Kan. Dan vind ik die 'mocht je alsnog een keer zin hebben weet je me te vinden' niet zo verkeerd hoor. Zo houd je je opties open. Niet dat zij ooit nog zal reageren, maar hey, de uiterst kleine kans bestaat.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het uiteraard jammer dat we elkaar niet een keer ontmoet hebben maar uiteindelijk moet je gewoon voor jezelf kiezen als je daar behoefte aan hebt.
Veel succes verder en doe rustig aan
Dit.
Maar de optie 'daten met een labiel wijf' wil je toch niet openhouden? Hou de eer aan jezelf, het is graag of niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kan. Dan vind ik die 'mocht je alsnog een keer zin hebben weet je me te vinden' niet zo verkeerd hoor. Zo houd je je opties open. Niet dat zij ooit nog zal reageren, maar hey, de uiterst kleine kans bestaat.
Toch komt het over als 'je wijst me nu wel hard af, maar ik ben zo wanhopig bij gebrek aan andere geinteresseerde dames dat ik braaf opspring mocht je je ooit bedenken of na 10 andere mislukte dates. Dat je dan toch wel met mij mag gaan.'quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kan. Dan vind ik die 'mocht je alsnog een keer zin hebben weet je me te vinden' niet zo verkeerd hoor. Zo houd je je opties open. Niet dat zij ooit nog zal reageren, maar hey, de uiterst kleine kans bestaat.
Ik vind dat idee van 'de eer aan jezelf houden' terwijl je elkaar nog nooit gezien hebt zo raar. Ik wil het juist niet zo zwaar oppakken, er wat luchtiger mee omgaan en vanzelf wel zien mocht ze nog eens interesse hebben. Of ze echt zo labiel is kom je op verdere dates wel achter.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar de optie 'daten met een labiel wijf' wil je toch niet openhouden? Hou de eer aan jezelf, het is graag of niet natuurlijk.
Het signaal is dat is af wil geven is meer 'jammer dan, maar wie weet zie ik je later weer terwijl ik nu met andere meisjes aan rommel'.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:05 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Toch komt het over als 'je wijst me nu wel hard af, maar ik ben zo wanhopig bij gebrek aan andere geinteresseerde dames dat ik braaf opspring mocht je je ooit bedenken of na 10 andere mislukte dates. Dat je dan toch wel met mij mag gaan.'
Ik geef je helemaal gelijk. Ik realiseer me nu dat het inderdaad wanhopig is om zoiets terug te schrijven en het overkomt alsof ik er alles aan doe om maar weer een keertje in de picture te komen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:05 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Toch komt het over als 'je wijst me nu wel hard af, maar ik ben zo wanhopig bij gebrek aan andere geïnteresseerde dames dat ik braaf opspring mocht je je ooit bedenken of na 10 andere mislukte dates. Dat je dan toch wel met mij mag gaan.'
Wat is er duidelijk aan om mannen in hokjes in te delen?quote:
Met duidelijk doelde ik op het feit dat ze bij het afwijzen eerlijk aangeeft waarom.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:00 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wat is er duidelijk aan om mannen in hokjes in te delen?
Vrouwen die denken dat dit werkt gaan meestal voor gaas.
Komt wel erg gefrustreerd overquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:39 schreef Knipoogje het volgende:
Terugsturen: "Weet je wat jij moet doen? Een grote spiegel kopen. Kun je de hele dag van jezelf genieten met je ik ik ik. Blij dat je op tijd er achter kwam dat het bij jou alleen om jou draait en niet om een eventuele partner."
Ja dus? Sowieso is elke reaktie behalve de 'ok, succes ermee dan!' reaktie onnodig. Zelf zou ik na het oorspronkelijke standaardmailtje doorhebben dat ik slechts een chatpartner was naast nog enkele andere mannen en niks meer van me laten horen.quote:
Hier wil ik nog wel iets op zeggen: ik deel mensen niet in hokjes in, maar iedereen heeft zijn voorkeuren. Als iemand te jong is, zeg ik dat (toevallig net nog, iemand van 21 of zo, tja, dat is toch echt veel te jong), als iemand een stuk kleiner is dan ik, dan zeg ik eerlijk dat ik niet val op mannen die een kop kleiner zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:00 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wat is er duidelijk aan om mannen in hokjes in te delen?
Vrouwen die denken dat dit werkt gaan meestal voor gaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |