abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83601562
Je bent wel streng hoor Karina.
  Moderator zaterdag 3 juli 2010 @ 11:19:17 #277
9859 crew  Karina
Woman
pi_83601608
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 11:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Misschien wel (of nogal kieskeurig, kan ook).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83602256
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 11:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Maar wel duidelijk.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  zaterdag 3 juli 2010 @ 11:45:52 #279
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_83602327
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 22:55 schreef Karina het volgende:
Ook even wat ervaringen delen, ingeschreven bij Badoo en Knuz. Wat een stelletje malloten daar zeg... die mannen willen alleen maar seks (surpirse, surprise). Wel 3 dates gehad. Drie keer dikke flops.

Niet alleen vrouwen liegen Mannen liegen over: leeftijd. Nummer 1 was minstens 8 jaar jonger dan hij verteld, dacht zeker dat ik daar intrapte, niets tegen jongere mannen, maar liegen is meteen opzouten. Nummer 2: lengte: hij was meer dan een kop kleiner dan ik helaas voor hem, maar daar knap ik echt ontzettend van af en de laatste had een wel heel flatteuze foto van zichzelf neergezet (oude foto denk ik), in het "echt" was hij onverzorgd en had vieze gele tanden. Al met al geen succes dus.
Daarom moet je voor een date ook altijd even via de webcam kijken. Dan had je er 2 van de 3 al uit kunnen vissen
  Moderator zaterdag 3 juli 2010 @ 12:03:40 #280
9859 crew  Karina
Woman
pi_83602803
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 11:45 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Daarom moet je voor een date ook altijd even via de webcam kijken. Dan had je er 2 van de 3 al uit kunnen vissen
Dat is waar, maar ik heb geen webcam Dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet

[ Bericht 10% gewijzigd door Karina op 03-07-2010 12:31:56 ]
niet zo tof doen
pi_83605465
Hoera (of toch niet), twee dagen geleden een mail binnengekregen via RP van een vrouw wiens profiel ik al een aantal keren bezocht had. Ze had mijn profiel bezocht en wilde graag in contact komen.
Nadat ik haar email adres had gekregen hebben we een aantal mailtjes op en neer gedaan en ik had het gevoel dat het wel klikte hoewel ik pas echt zeker ben als je elkaar een keer gezien hebt.
Tot vanmorgen het volgende mailtje binnenkwam:

Hey Provinciaaltje,
Ik moet je iets melden.
Ik merkte de laatste tijd dat ik mezelf regelmatig voorbij liep en ik merk nu dat dat niet goed gaat.
Ik heb vandaag besloten om voorlopig even te stoppen met RP.
Ik zal alle mails netjes beantwoorden maar verder niet.
Ik ga eerst alles voor mezelf op een rij zetten en daarna zie ik wel verder.
Ik hoop dat je het kunt begrijpen.
Wens je veel succes met zoeken naar een nieuwe vriendin.
Ook jou zal het zeker lukken!

NEXT!!!!
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_83606249
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 13:29 schreef Provinciaaltje het volgende:
Tot vanmorgen het volgende mailtje binnenkwam:

Hey Provinciaaltje,
Ik moet je iets melden.
Ik merkte de laatste tijd dat ik mezelf regelmatig voorbij liep en ik merk nu dat dat niet goed gaat.
Ik heb vandaag besloten om voorlopig even te stoppen met RP.
Ik zal alle mails netjes beantwoorden maar verder niet.
Ik ga eerst alles voor mezelf op een rij zetten en daarna zie ik wel verder.
Ik hoop dat je het kunt begrijpen.
Wens je veel succes met zoeken naar een nieuwe vriendin.
Ook jou zal het zeker lukken!

[
Dat noemen ze een standaardmailtje
Ten eerste hebben waarschijnlijk nog 5 mannen die ook met haar mailden dat gekregen.
Ten tweede is het mailtje het schoolvoorbeeld van een vrouw waarbij alles om haar draait. Ik ik ik ik ik.
Je begint mails sowieso nooit met 'ik' en als je een beetje kaas gegeten hebt van taal, weet je dat je nooit 2 zinnen achter elkaar, laat staan 6, hetzelfde moet laten lopen. Het is dat ze bij de 7e zin de 'ik' vergat en maar meteen met Wens begon anders had er gewoon 7 keer ik gestaan. Of bij de 8e zin 'ik denk dat' voor een 8e keer...dan zou ik 'm meteen ingelijst hebben
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_83606614
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 13:52 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat noemen ze een standaardmailtje
Ja nu je het zegt lijkt het er inderdaad op en dan ben ik nog de begrijpende lul ook.

Ik vind het uiteraard jammer dat we elkaar niet een keer ontmoet hebben maar uiteindelijk moet je gewoon voor jezelf kiezen als je daar behoefte aan hebt.
Maak je over mij maar geen zorgen het zoeken gaat gewoon verder. Mocht je nog ooit een keer iets willen afspreken of gewoon een mailtje sturen dan weet je me te vinden.

Veel succes verder en doe rustig aan
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_83610622
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 14:03 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ja nu je het zegt lijkt het er inderdaad op en dan ben ik nog de begrijpende lul ook.

Ik vind het uiteraard jammer dat we elkaar niet een keer ontmoet hebben maar uiteindelijk moet je gewoon voor jezelf kiezen als je daar behoefte aan hebt.
Maak je over mij maar geen zorgen het zoeken gaat gewoon verder. Mocht je nog ooit een keer iets willen afspreken of gewoon een mailtje sturen dan weet je me te vinden.

Wil je serieus ooit nog eens afspreken met deze labiele narcist?
  zaterdag 3 juli 2010 @ 16:19:41 #285
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83611206
Ik vind dat altijd een beetje treurig overkomen. Word je gedumpt, en vervolgens zet je de deur nog wagenwijd open ook. .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_83611655
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dat altijd een beetje treurig overkomen. Word je gedumpt, en vervolgens zet je de deur nog wagenwijd open ook. .
Ja ik weet het, wat dat betreft ben ik echt een goedgelovige eikel
pi_83611916
Terugsturen: "Weet je wat jij moet doen? Een grote spiegel kopen. Kun je de hele dag van jezelf genieten met je ik ik ik. Blij dat je op tijd er achter kwam dat het bij jou alleen om jou draait en niet om een eventuele partner."

-edit-
Heb overigens een leuke paiq match nu. Houdt van cupcakes bakken & lezen, gebruikt geen hoofdletters, leestekens en schrijft bezig als bezich.

[ Bericht 20% gewijzigd door Knipoogje op 03-07-2010 16:46:44 ]
pi_83612531
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ach, ik vind het wel de netste reactie die je kan geven. Wat moet je anders? Behalve niks terugsturen dan. Zou trouwens wel een wat korter en terughoudender mailtje hebben gestuurd.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 16:56:30 #289
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83612609
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:54 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ach, ik vind het wel de netste reactie die je kan geven. Wat moet je anders? Behalve niks terugsturen dan. Zou trouwens wel een wat korter en terughoudender mailtje hebben gestuurd.

Dit.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_83612803
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dit.
Kan. Dan vind ik die 'mocht je alsnog een keer zin hebben weet je me te vinden' niet zo verkeerd hoor. Zo houd je je opties open. Niet dat zij ooit nog zal reageren, maar hey, de uiterst kleine kans bestaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2010 17:03:14 ]
  zaterdag 3 juli 2010 @ 19:01:36 #291
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83617584
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:00 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Kan. Dan vind ik die 'mocht je alsnog een keer zin hebben weet je me te vinden' niet zo verkeerd hoor. Zo houd je je opties open. Niet dat zij ooit nog zal reageren, maar hey, de uiterst kleine kans bestaat.
Maar de optie 'daten met een labiel wijf' wil je toch niet openhouden? Hou de eer aan jezelf, het is graag of niet natuurlijk.
Gourmetten of steengrillen?
pi_83617714
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:00 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Toch komt het over als 'je wijst me nu wel hard af, maar ik ben zo wanhopig bij gebrek aan andere geinteresseerde dames dat ik braaf opspring mocht je je ooit bedenken of na 10 andere mislukte dates. Dat je dan toch wel met mij mag gaan.'
pi_83618436
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:01 schreef Silenus het volgende:

[..]

Maar de optie 'daten met een labiel wijf' wil je toch niet openhouden? Hou de eer aan jezelf, het is graag of niet natuurlijk.
Ik vind dat idee van 'de eer aan jezelf houden' terwijl je elkaar nog nooit gezien hebt zo raar. Ik wil het juist niet zo zwaar oppakken, er wat luchtiger mee omgaan en vanzelf wel zien mocht ze nog eens interesse hebben. Of ze echt zo labiel is kom je op verdere dates wel achter.
pi_83618553
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:05 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Toch komt het over als 'je wijst me nu wel hard af, maar ik ben zo wanhopig bij gebrek aan andere geinteresseerde dames dat ik braaf opspring mocht je je ooit bedenken of na 10 andere mislukte dates. Dat je dan toch wel met mij mag gaan.'
Het signaal is dat is af wil geven is meer 'jammer dan, maar wie weet zie ik je later weer terwijl ik nu met andere meisjes aan rommel'.

De kans is wel groot dat, mocht ze ineens weer interesse tonen uit het niets, ik haar enkel gebruik voor een neukbeurt en weer weg flikker.
pi_83619292
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:05 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Toch komt het over als 'je wijst me nu wel hard af, maar ik ben zo wanhopig bij gebrek aan andere geïnteresseerde dames dat ik braaf opspring mocht je je ooit bedenken of na 10 andere mislukte dates. Dat je dan toch wel met mij mag gaan.'
Ik geef je helemaal gelijk. Ik realiseer me nu dat het inderdaad wanhopig is om zoiets terug te schrijven en het overkomt alsof ik er alles aan doe om maar weer een keertje in de picture te komen.

Vorig jaar had ik op een andere datingsite ook een aantal van deze situaties. Alleen stonden daar de afspraken al geplanned maar er overkomt me gewoon drie keer hetzelfde. Op de dag van de afspraak mail dat ze op een date de vorige avond iemand anders was tegengekomen en dat dit zo goed klikte dat het niet gepast was op dat moment om nog met iemand anders te daten want dat zou ik ook niet leuk vinden maar als het niks zou worden zou ze onmiddellijk contact met me opnemen. Toen ook zo een slappe "ach het geeft niets" dweilmail geschreven. Uiteraard nooit meer iets gehoord.
pi_83619667
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 11:43 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Maar wel duidelijk.
Wat is er duidelijk aan om mannen in hokjes in te delen?

Vrouwen die denken dat dit werkt gaan meestal voor gaas.
UITGESCHREVEN
pi_83623265
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:00 schreef picardmike het volgende:

[..]

Met duidelijk doelde ik op het feit dat ze bij het afwijzen eerlijk aangeeft waarom.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  zaterdag 3 juli 2010 @ 21:33:59 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83623405
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:39 schreef Knipoogje het volgende:
Terugsturen: "Weet je wat jij moet doen? Een grote spiegel kopen. Kun je de hele dag van jezelf genieten met je ik ik ik. Blij dat je op tijd er achter kwam dat het bij jou alleen om jou draait en niet om een eventuele partner."
Komt wel erg gefrustreerd over .
Niet meer actief op Fok!
pi_83624048
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Komt wel erg gefrustreerd over .
Ja dus? Sowieso is elke reaktie behalve de 'ok, succes ermee dan!' reaktie onnodig. Zelf zou ik na het oorspronkelijke standaardmailtje doorhebben dat ik slechts een chatpartner was naast nog enkele andere mannen en niks meer van me laten horen.
  Moderator zaterdag 3 juli 2010 @ 21:53:11 #300
9859 crew  Karina
Woman
pi_83624640
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:00 schreef picardmike het volgende:

[..]

Hier wil ik nog wel iets op zeggen: ik deel mensen niet in hokjes in, maar iedereen heeft zijn voorkeuren. Als iemand te jong is, zeg ik dat (toevallig net nog, iemand van 21 of zo, tja, dat is toch echt veel te jong), als iemand een stuk kleiner is dan ik, dan zeg ik eerlijk dat ik niet val op mannen die een kop kleiner zijn.

Ik neem aan dat jij ook zo je voorkeuren hebt en je afknappers? Wat ik al eerder zei, mannen zullen bij mij wel afknappen omdat ik rook en ik heb ook al meegemaakt dat iemand afknapte toen ik vertelde dat ik WoW speelde Toen kreeg ik een berichtje terug, OK en daarna niets meer, tja, toen wist ik al hoe laat het was

Die gasten van Badoo moeten trouwens wel eens naar hun website kijken, want het Nederlands dat gebruikt wordt is echt om te huilen en de mailtjes die je krijgt klopt ook geen bal van. Dit bijvoorbeeld "Je hebt geen nieuwe profielbezoekers op Badoo!" als je WEL nieuwe profielbezoekers hebt

[ Bericht 13% gewijzigd door Karina op 03-07-2010 22:10:19 ]
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')