Geen idee, ik schat je altijd zo'n 28/29 in? En Cherry ook.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoef mij toch niet aangesproken te voelen, hè?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Geen idee, ik schat je altijd zo'n 28/29 in? En Cherry ook.
quote:
Het levert wel rare situaties op als je al een tijdje met een bekende aan het chatten bentquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:21 schreef eleusis het volgende:
Leuk berichtje toch?
En is het op Paiq nou zo dat na een tijdje chatten pas de foto zichtbaar wordt? Levert dat niet super veel awkward situaties op als uiteindelijk de persoon lelijk blijkt te zijn en je zit daar in die chat?
Hoax, hoe kun je dan typen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:41 schreef Silenus het volgende:
Nou na een tijd kwam die foto..Echt, oh my god. Ze had serieus geen benen, geen linkerarm en haar rechterarm kwam tot de elleboog.Ik zat echt met een zanikende romp te speeddaten.
![]()
Wat meer respect voor deze geniale man héquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
Kent niemand van jullie Hawking?. Kan via een stok in de mond, via spraak etc etc.
Natuurlijk, alleen dat verwacht je toch niet op een datingsite.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
Kent niemand van jullie Hawking?. Kan via een stok in de mond, via spraak etc etc.
Nee, mensen met een handicap hoeven geen geliefde.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:52 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Natuurlijk, alleen dat verwacht je toch niet op een datingsite.
Hebben die geen eigen datingsite? Damaged goods dating?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, mensen met een handicap hoeven geen geliefde.
En jullie vonden elkaar niet leuk?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:32 schreef Silenus het volgende:
[..]Wat kom je wijs over dan.
Van Cherry had ik het wel goed! (Temeer omdat wij elkaar kennen van een datingsite voordat we erachter kwamen dat we allebei op fok zaten)
Niet zo serieus Harajuku, zou jij niet raar opkijken wanneer je met een romp chat die bij een eventuele date met een computer moet praten (om Hawking even compleet te maken)?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, mensen met een handicap hoeven geen geliefde.
Profiel is weg, maar ik denk dat ik bij hobby's ongetwijfeld 'Babelfish' of 'Google Translate' had gevondenquote:Ik ging naar je profiel, en ik ben zeer geinteresseerd in uw beschrijving. Ik denk dat we in staat zijn om een serieuze relatie vast te stellen. Mijn naam is *******. Ik ben niet als ik niet was getrouwd en had kinderen. Eigenlijk wil ik u te ontmoeten op een intensievere contact met mij op mijn mailbox ******* Ik wacht wel voor je brief.
Kunnen we gewoon niet gaan paffen en bier drinken?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:58 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, en als 't kutweer is kunnen we bowlen.
Blijkbaar..quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je zit nu gewoon te zeiken kerel. Die morele standaard die je hanteert is vééls te hoog en je verwacht vééls te veel van mensen. Je mist serieus een stukje werkelijkheidszin als je denkt dat mensen je overal en altijd perfect behandelen. Als je hier al over valt, dan ben ik benieuwd hoe je reageert als vrouwen eens gaan spelen met je aandacht, je manipuleren of andere slinkse zaken.
laat me raden, ze schreef zeker betere berichten dan jij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:47 schreef Silenus het volgende:
Verrek ja. Nooit bij stilgestaan!Balen dat ik haar heb verwijderd, heb het serieus niet verzonnen namelijk.
Ah, zo'n berichtje had ik vandaag ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:20 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend had ik bericht in mijn mailbox dat iemand een berichtje had gestuurd op RP. Las ik dus dit:
[..]
Profiel is weg, maar ik denk dat ik bij hobby's ongetwijfeld 'Babelfish' of 'Google Translate' had gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |