Nou, de wedstrijd is toch saai dus ik doe er gewoon 2 voor de prijs van 1.
Eentje kende k van paiq en was afgelopen december. Ze was 22 en zei al op jongere jongens te vallen, dus er had al een belletje moeten rinkelen. Anyway, we gingen wat drinken in een café aan de gracht en op zich was het nog best wel gezellig. Maar na een tijd pakte ze haar telefoon en maakte ze een foto van een eendje in de gracht.
Ik vroeg: "Waarom doe je dat?"
Zij: Ja, is voor m'n twitter.
Nu vind ik twitter echt iets voor kansloze sukkels zonder leven dus dat deelde ik haar, subtiel als ik ben, mede. Op zich kon zij dat nog wel handelen, ook toen ik zei dat ik haar tweet 'daar zit je dan, aan het water' nogal treurig vond. Op het eind hadden we gezoend en gingen we verder.
4 dagen later ging ik op een donderdagavond na m'n werk stappen in Amsterdam. Rond 3.30u snachts belde ze me of ik zin had om bij haar te komen slapen. Nou, ik was aardig bezopen en dan ben ik daar altijd wel voor in, maar ik moest nog met de nachttrein naar huis en ik wist niet waar ze woonde. Om 4u stond ze daar dan op Utrecht CS zodat we samen richting haar huis konden fietsen. Daar aangekomen hebben we wel wat gefröbeld maar niet geneukt (officieel vond ik het daar te vroeg voor, officieus was ik zo bezopen dat ik niet tot grootste prestaties in staat was)...De ochtend erna wilde ze samen ontbijten maar ik moest snel naar huis om de Uefa-cuploting van Ajax te volgen en m'n tickets te boeken voor de uitwedstrijd. Dat vond ze al frappant.
Toen ik thuis kwam zag ik op haar wiewatwaar-hyves: "Lig je dan met een vreemde vent in je bed!" met één of andere suffe smiley erachter en allemaal breezer-reacties daaronder van 'ooehh hahaha wie dan xD xD'.
Godverdomme, ik dacht echt: Dit nooit meer. Gelukkig ging ik die dag erna voor twee weken op reis dus dat werd een "Nooit meer wat van me laten horen-tje!". In Januari sprak ze me ineens aan op msn, 3 weken na dato: "Ja Silenus, vind je dit nu normaal hoe je deed?"
ik: ? (me even van de domme houden natuurlijk)
zij: Ja, je hebt me gewoon gebruikt he
ik: gebruikt? waarmee dan?
zij: toen die donderdag in bed. Ik was dronken.
ik: We hebben niet eens geneukt, waar heb je het over?
zij: nee maar dat scheelde niet veel!
ik: ja hallo, stel je niet aan et
zij: nou ik vond je zo'n leuke jongen, je hebt me echt gekwetst, hoe jij met vrouwen omgaat blablabla
ik: *block*
Snel uit hyves gegooid, conclusie: Nooit met iemand afspreken die alles op haar twitter/wiewatwaar gooit.

Ok, volgend verhaal.
Rond januari 2009 had ik een paiqdate me een logopediste van 28, ik was destijds 25. Ze woonde ook vlakbij me en daarom gingen we drinken op het Ledig Erf, lekker om de hoek. Ik dronk m'n biertje, zij haar rosétje en het was gezellig. Alleen was zij indo en dus redelijk klein/tenger, dus die rosé sloeg erin als een bom. Na een tijdje verplaatsten we onszelf naar de bar waar ik op een kruk ging zitten en zij ging staan, zodat we elkaar ook konden verstaan (ik was 30 cm langer

). Nou, terwijl de tijd verstreek zat ik op standje 'beetje aangeschoten' terwijl zij al zo teut als een aap was. Op een gegeven moment zei ze:
"Silenus, weet je waar ik nou zin in heb?"
ik: Nou?
Zij: "Ik heb zin om je keihard te neuken!"
Ik:
Zij:

met zo'n blik van 'oh shit volgens mij zei ik dat echt hardop'
Op zich vond ik het wel grappig maar een beetje subtiliteit is wel gewenst natuurlijk. Nou, na verloop van tijd zoenden we wel en zij stelde voor om nog een filmpje bij haar thuis te gaan kijken. (Het was 3.00u snachts

)
Ze had niet eens door dat ik steeds achter haar rug haar rosé opdronk, maargoed. Toen we eruit geveegd werden liepen we naar haar huis en ging ik nog maar even mee naar binnen.
Terwijl ik in haar kamer een beetje naar de foto's stond te kijken ging zij naar de wc. En dat duurde...En dat duurde...Totdat ik maar even op de deur ging kloppen en vroeg of alles goed was..
Nadat ik wat gerochel hoorde ging de deur open en lag er echt overal kots in zo'n klein wasbakje en over de vloer

, terwijl zij alleen maar zei: "oh kutt, ik sta zo voor schuttttt".
Nou, heb ik de boel maar opgeruimd daar en haar in bed gelegd met haar hoofd in de prullenbak en ben ik ernaast gaan liggen. De dag erna was ze weer redelijk nuchter en wilde ze alsnóg met me naar bed, maar daar had ik echt geen zin in.
Uiteindelijk nog zo debiel geweest om er een stuk of 6/7 dates mee te hebben, totdat ook hier een clash zich aandrong. Ze mocht op mijn personeelskaarten met een vriendin naar een voetbalwedstrijd (ik werk in het betaald voetbal) en helaas verloren we die wedstrijd. Ik was dus redelijk chagrijnig omdat we toen ook nog eens de kans op het kampioenschap verspeelden. Zij vroeg alleen maar "Maar je kunt toch wel even een biertje komen drinken"?
Ik: "Nee, misschien niet zo'n goed idee, ik ben gewoon wat chagrijnig, is over twee dagen wel weer goed, dus misschien dan'
Op zich had ik niet eens een reden op hoeven geven, want ze was niet eens m'n vriendin, maar soit.
Toen kwam Het Dodelijke Smsje: "Nou wat stel je je aan zeg, het is maar gewoon een spelletje hoor, je kunt toch wel een biertje komen drinken, dat je zo opgaat in dat voetbal, pfff"
Toen.....Toen.....

ZEG NOOOITTT DAT HET MAAR EEN SPELLETJE IS!!!!
En zo weet je na elke date weer een beetje beter wat je nou níet wilt. Erg handig.