quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:13 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En vaak is het dan toch zo dat er op die datingsites meer vrouwen dan mannen zijn (aldus de sites zelf).
Je zou bijna denken dat de boel genept wordt door die sites.
Mijn ex-vriendin (via RP ontmoet... meer geluk dan wijsheid), liet me ooit ook eens haar profiel zien. 99% van die reacties is ook daadwerkelijk kansloos en triest
![]()
Alleen wat ik dan weer zo jammer vindt, is dat als je er wel moeite en tijd instopt om iets te schrijven naar de dames je óók geen reactie krijgt. Er zijn gewoon zoveel mannen dat het eigelijk gewoon is verpest... online daten
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
Als ik jullie was, zou ik er niet zoveel energie in steken om voor andere mensen dingen in te vullen en hele scenario's uit te werken.
Gewoon accepteren dat zo'n meisje niet wil, NEXT! Daarnaast gewoon accepteren dat niet ieder meisje nu eenmaal op je valt, anders zat je niet op een datingsite.
En probeer het eens IRL, wie weet heb je nog minder 'gezeik' ook.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat doet hij niet. Niet om het een of ander, maar de reactie van Xeanor is juist precies hetgeen wat de mannen scheidt van de jongetjes.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:50 schreef Fortitude het volgende:
THS ik hoop toch dat je aan het trollen bent. Dat is niet leuk plagerig, dat is gewoon arrogant gedrag. Hoe kan je überhaupt iets tegen Jack Russels hebben.
Zo zijn de meeste vrouwen hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:03 schreef THS het volgende:
[..]
Ze gaf daarmee een statement van "ik ben het Prinsesje in de grote toren, dus jij moet mij zo behandelen, en als je ook maar iets boe of ba zegt kan je het vergeten". Ik hou echt niet van dit soort vrouwen.
Zo zijn naar mijn ervaring vooral vrouwen die veel aandacht krijgen. Dat is puur om alle watjes die daar niet doorheen durven te prikken zo snel mogelijk weg te filteren. Als ik het hier zo lees krijgen vrouwen op datingsites oceanen aan aandacht, dus die zullen zich vast ook wel zo gedragen. Dat betekent niet dat ze bitches zijn, maar je wordt gewoon meteen even getest hoe mannelijk je bent.quote:
quote:
Wauw, wat een bitterheid.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:33 schreef THS het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat ie zwart is.
Maar nu we het toch over potjes hebben:
Op ieder potje past een dekseltje
Ja, en zelfs op jouw potje Xeanor![]()
![]()
(al zullen er niet zo veel dekseltjes zijn die erop passen
)
Jij gelijk wat een onzin. Je moest je schamen vind ik door zo openlijk toe te geven dat je je eigen gevoel opzij zet door een meid zogenaamd positief te behandelen als je er zelf niet achter staat. Dit is juist anti-mannelijkheid niet in gaan om je eigen behoeftes, maar een soort slavenvisie zonder trots.quote:Wauw, wat een bitterheid. Heb ik een gevoelige snaar geraakt, of ben je tot de realisatie gekomen dat ik gewoon gelijk had in m'n post?
Ik voel me in ieder geval absoluut niet aangesproken door jou. Ik geef je enkel advies en als je dat ter harte neemt krijg je misschien wat meer succes in de toekomst.
Overigens werkt wat gedoseerde plagerigheid extreem goed, maar wat jij doet is niet eens plagerigheid. Althans, het komt in ieder geval totaal verkeerd over.
Zijn jullie allemaal gek geworden hier? Ik weet niet wat jullie hebben gelezen, maar ik heb helemaal nergens gezegd dat je je eigen gevoel opzij zet door iemand op een positieve wijze te benaderen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:14 schreef picardmike het volgende:
[..]
Jij gelijk wat een onzin. Je moest je schamen vind ik door zo openlijk toe te geven dat je je eigen gevoel opzij zet door een meid zogenaamd positief te behandelen als je er zelf niet achter staat. Dit is juist anti-mannelijkheid niet in gaan om je eigen behoeftes, maar een soort slavenvisie zonder trots.
Of wou je zeggen dat je mannen ook zo behandelt, nou dan ben je een makkelijk persoon.
Maar je heb deels gelijk door mannen als jouw die steeds een stapje achteruit doen voor vrouwen maken vrouwen de dienst steeds meer uit en komen zelfs vrouwen met 100 neurotische stoornissen aan een man. Want dat is dit gewoon een neurotisch reagerende vrouw.
Tja 1 dwaas doet meer kwaad dan 100 wijzen bij elkaar.
Naja samen klagen heeft ook wel wat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:26 schreef Xeanor het volgende:
Mensen komen nader tot elkaar omdat ze allebei iets leuk vinden, niet omdat ze allebei iets haten.
Ik denk meer om aan te geven dat het soms voor mannen sowieso kansloos is om op sommige vrouwen te reageren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:31 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Zo zijn naar mijn ervaring vooral vrouwen die veel aandacht krijgen. Dat is puur om alle watjes die daar niet doorheen durven te prikken zo snel mogelijk weg te filteren. Als ik het hier zo lees krijgen vrouwen op datingsites oceanen aan aandacht, dus die zullen zich vast ook wel zo gedragen. Dat betekent niet dat ze bitches zijn, maar je wordt gewoon meteen even getest hoe mannelijk je bent.
Precies!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:28 schreef Fortitude het volgende:
Die vrouw zei niks raars. Ze reageerde alleen maar op het arrogante gedrag van THS en laat niet zomaar over haar heen lopen. Dat is juist een mooie eigenschap.
Dat betekend dus niet dat je haar moet gaan afzeiken. Zeker niet wanneer jouw standpunt zo zeikerig is.quote:
Dat deed ze inderdaad, en dat is ook goed. Dat jij er vervolgens niet tegen kan ondanks dat je het een goede eigenschap vindt snap ik dan weer niet.quote:
Ik deed dat ook en dat is ook goed. Ik laat ook niet over mij heenlopen. Maar kap nou ff met die discussie! Het is over daarmee, ik ga naar de volgende.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:33 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dat deed ze inderdaad, en dat is ook goed. Dat jij er vervolgens niet tegen kan ondanks dat je het een goede eigenschap vindt snap ik dan weer niet.
Omdat veel vrouwen al die aandacht gewoon leuk vinden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:36 schreef THS het volgende:
Ik geloof sowieso niet dat je op RP zit om alleen goede vriendjes te maken en verder niets erachter zoeken. Waarom date je dan als je niet op een relatie zit te wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |