Dat had jij bedacht, ik heb me nergens over uitgelatenquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat we bedacht hadden dat 1 forum makkelijker was
nouja, ik wacht wel ff af
Broeierige zomeravondenquote:
Zie!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:02 schreef Bellatrix het volgende:
VADUZZ!!!!!!! ik zei wortels en je kwam!!! Jij bent mijn Jack, mijn Romeo mijn Theo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie?quote:
Hihi je zei kwamquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:02 schreef Bellatrix het volgende:
VADUZZ!!!!!!! ik zei wortels en je kwam!!! Jij bent mijn Jack, mijn Romeo mijn Theo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zo vlot denk ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis toch zo?! of zal niet iedereen even vlot zijn
Nou ja buiten, drankje erbij, zonsondergang, overal het positieve uit halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ook lachen altijd die afwasquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:08 schreef Laysa het volgende:
Any hoes....heb gelachen...en dan nu tijd voor de afwas![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:09 schreef Bellatrix het volgende:
Viezerikken hier. Ik zit gewoon heel lief te doen en schattig en jullie trekken meteen zo'n conclusie.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:09 schreef Bellatrix het volgende:
Viezerikken hier. Ik zit gewoon heel lief te doen en schattig en jullie trekken meteen zo'n conclusie.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
doeg!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:08 schreef Laysa het volgende:
Any hoes....heb gelachen...en dan nu tijd voor de afwas![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond musical uitvoering van mijn neefjedus ben er niet
Leuk, al die zenuwachtige kinderen is wel aandoenlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond musical uitvoering van mijn neefjedus ben er niet
Ja is goed mop, kom je nog dag zeggen of blijf je weg?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik heb het al maanden geleden beloofd
![]()
Dus ga md even omkleden
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Leuk, al die zenuwachtige kinderen is wel aandoenlijk.
Ik kom nog dag zeggenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja is goed mop, kom je nog dag zeggen of blijf je weg?
Ik was gruwelijke Gijsquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en gelijk afscheid van hun oude vetrouwde basisschool.
Ik weet nog wel mijn musical uitvoering. Ik was samen met nog 2 andere detectivehad best veel tekst maar was superverlegen. En we moesten met z'n drietjes een lied zingen
Die staat als het goed is, NU, voor me te koken. Risotto op verzoekquote:
quote:
Wonen jullie samen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die staat als het goed is, NU, voor me te koken. Risotto op verzoekIk ben er vanavond ook niet echt dus
Ik weet niets meer van liedjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was Siep 1
'we are siep siep siep detectives, we are sisters as you see, hiep hiep, we are siep siep siep detectives'stuk van het liedje
Als stelletjequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wonen jullie samen?
En dan bedoel ik niet als stelletje hè
Siepquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was Siep 1
'we are siep siep siep detectives, we are sisters as you see, hiep hiep, we are siep siep siep detectives'stuk van het liedje
Eetzequote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij mij vergalde hooikoorts m'n laatste basisschooldag. Tranen met tuiten, ik zag er niet uit.
Ja dat sowiesoquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:36 schreef Bellatrix het volgende:
Dus miauw is gewoon een andere persoonlijkheid van Mar. Dus we're dealing with a crazy person here.
quote:
quote:
quote:
Waarvanquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:39 schreef Bellatrix het volgende:
Lijkt me trouwens wel gezellig zo aan tafel.
Nou Mar, hoe was je dag?
Nou miauw ik heb zo lekker gefokt, en ik heb zo van die pittige opmerkingen geplaatst![]()
Miauw: tegen wie dan?
Mar: The usual suspects, benny en die verdraaide Bella.
Miauw: Oh ja zei: ze deed echt heel naar tegen mij laatst.
Mar: ja tegen mij ook, maar ja jij bent mij en ik ben jou dus dat is ook geen toeval haha!
Miauw: Ja idd! Wat zullen we vanaaf kijken? GTST?
Mar: Nee doe maar dat ene programma van die octomom met d'r 8 kinderen
Miauw: wat jij wil, ik moet toch kijken haha!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar heb jij geen speciaal kleurtje?
Ja gaat me toch niet zeggen dat je baalt omdat dat land eruit is, tenzij je chick of je oma daar vandaan komt.quote:
Jah, maar voor dat frontpage en weblog gedoe.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
OMG! Je volgt ons me via die schroef in de muur he!? Jawel! Die zat er vorige maand nog niet!
![]()
Oh en thuis heet ik gewoon Miauwlala of Marlauw. Hangt een beetje van het weer af.
Ook kusje eropquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:45 schreef Rauzer het volgende:
VS! Beetje gaan lopen juichen terwijl ik 75 punten misloop
Smakelijk.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jah, maar voor dat frontpage en weblog gedoe.
Discriminatie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:46 schreef j95 het volgende:
[..]
Dat is normaal gesproken ook gewoon zwart
Boh gekske.quote:
Doegquote:
Ik baal meer dat Engeland door isquote:Op woensdag 23 juni 2010 @ 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja gaat me toch niet zeggen dat je baalt omdat dat land eruit is, tenzij je chick of je oma daar vandaan komt.
Ja dat vind ik dan wel ietsje minder, maar VSquote:
Jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 @ 18:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan wel ietsje minder, maar VS
Wat voor een figuur?Zandloperfiguur? Figuurzaag?quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat voor een figuur?Zandloperfiguur? Figuurzaag?
Ja ik vind het ook discriminatie dat dit subforum TAL heet want dat vind ik gewoon echt kut voor alle talgklieren die daarmee benadeeld worden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:52 schreef j95 het volgende:
[..]
Eentje die bij alles zegt dat het discriminatie is
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:46 schreef j95 het volgende:
[..]
Dat is normaal gesproken ook gewoon zwart
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook discriminatie dat dit subforum TAL heet want dat vind ik gewoon echt kut voor alle talgklieren die daarmee benadeeld worden.
Doe maar ja, dan liggen ze eruitquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:00 schreef Fir3fly het volgende:
Duitsland - Engeland is wel een mooi affiche.
Dan juich ik wederom voor de Duitsers.
Het lijkt niet meer te werken, ik keek niet naar USA maar die wonnen wel.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:01 schreef Rauzer het volgende:
Nou hoe is je eerste moddag bevallen Benny?
Wij zijn samen tegen Duitslandquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
"Hé Kally?"
Kan je het niet alleen aan?
Owquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het lijkt niet meer te werken, ik keek niet naar USA maar die wonnen wel.
Ik post straks wel een paar plaatjes om je uit te proberen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Leuk!
En volgens mij gaat het ook wel goed
(niet dat ik veel heb hoeven doen trouwens)
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:06 schreef Rauzer het volgende:
Iemand zin om vijf messcherpe evaluaties te schrijven?
Ik snap nu je avatar pasquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik post straks wel een paar plaatjes om je uit te proberen.
Lessen die ik vandaag verzonnen heb en waarvan ik net ga doen alsof ik die gegeven heb en waarvan een leerkracht dan ook een evaluatie van heeft gemaaktquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom ziet iedereen die ava. Omdat die ik nu ingesteld heb alleen bij webicon staat?
Belachelijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 @ 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nieuwe layout
daar heb je geen webicon meer
Dus ik moet hem gewoon uploaden?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nieuwe layout
daar heb je geen webicon meer
Ik zie die anderequote:Op woensdag 23 juni 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom ziet iedereen die ava. Omdat die ik nu ingesteld heb alleen bij webicon staat?
O hij is te groot. Toch maar dat abo gaan nemen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je wilt dat we die zien, dan wel
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O hij is te groot. Toch maar dat abo gaan nemen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb een abo. Plus gedaan omdat ik m'n notes niet durf in te zien.
quote:
Oei met die notes....quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb een abo. Plus gedaan omdat ik m'n notes niet durf in te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
jij hebt trouwens ook een gave avaquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oei met die notes....
Echt te ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon echte Bella-opmerkingen![]()
quote:
Als jij zin hebt om even 3 communicatie-concepten uit je mouw te schudden. Ik staar naar een leeg vel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:06 schreef Rauzer het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij hebt trouwens ook een gave ava
Ow en ik bedenk me net dat ik je nog moet antwoorden.
Doe ik straks ff als de kids naar bed zijn
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Als jij zin hebt om even 3 communicatie-concepten uit je mouw te schudden. Ik staar naar een leeg vel.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:40 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik heb twee notes, èèn positieve van jouDie andere weet ik niet.
Prima, kom maar op. Wil jij dan nog een offerte maken voor mij? Ik haat rekensommetjes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:41 schreef j95 het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn, nog een paar verslagen?
Ik ben vlijmscherp vandaag, kom maar opquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:06 schreef Rauzer het volgende:
Hey Ceeeeeequote:Op woensdag 23 juni 2010 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Prima, kom maar op. Wil jij dan nog een offerte maken voor mij? Ik haat rekensommetjes.
Hee Marquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:42 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ben vlijmscherp vandaag, kom maar op![]()
hallo weer
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
Kun je cereal positieve notes krijgen?Als in, j95 zegt dat ik liev ben dus hier een lieve note?
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die kijk jij ook niet zien?
Een vrij nutteloze eigenlijk
Dat is leuk om te horenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hee Mar
Vinnut wel gezellig dat je er weer bent
quote:
Huh wat?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik dit allemaal zo zie, dan wil ik eigenlijk gewoon juf worden
Oefenen met wat evaluatiesquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
De slechte...
Als je daar al een note voor moet geven, dan zou ik bezig blijven met notes geven aan Bella
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
Noten doe ik alleen als het echt nodig is. Ik ga niet van iedere scheet een note maken, dan blijf ik bezig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
De slechte...
Als je daar al een note voor moet geven, dan zou ik bezig blijven met notes geven aan Bella
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
De slechte...
bikkelquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben ook wel scherp.
Ik ga als een trein op mijn werk en lig, ondanks dat ik alles in mijn eentje moet doen vet voor op schema
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Noten doe ik alleen als het echt nodig is. Ik ga niet van iedere scheet een note maken, dan blijf ik bezig.
Zit nu bij de musical van me neefjequote:
Waarom niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit nu bij de musical van me neefje
maar wilde vroeger altijd al juf worden maar toen had ik nog geen havo, en dat had jevroeger nodig
nu heb ik inmiddelsmijn HBO, dus zoubalsnog kunnen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Noten doe ik alleen als het echt nodig is. Ik ga niet van iedere scheet een note maken, dan blijf ik bezig.
Hey Marrrrrrrquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hey Ceeeeee![]()
Hoe is het met de Hornbachhamster
Dat deed de mijne ook altijd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Hey Marrrrrrr
Het is een Boerenbondhamster he! En ik koop me ziek aan speeltjes maar het enige dat ze wil doen is tralies kapotknagen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien als ik volgend jaar ontslagen word. Kan ik er altijd nog over na denken
doen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit nu bij de musical van me neefje
maar wilde vroeger altijd al juf worden maar toen had ik nog geen havo, en dat had jevroeger nodig
nu heb ik inmiddelsmijn HBO, dus zoubalsnog kunnen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat deed de mijne ook altijd.Speaking of BBhamsters, de BB in mijn oude dorp waar ik vorig jaar werkte is tot de grond toe afgebrand. Inclusief dieren.
Gelukkig was het half 8 dus waren er geen mensen maar toch.
morgen wil ik proberen om 750 lessen weg te zetten, dan vrijdag nog een heel ingewikkeld carousselrooster met de meest onmogelijke clusters en dan kan ik vrijdag alle opleidingen een conceptrooster geven. En dan kan ik nog 3 weken achterover zitten en wachten op wat komen gaatquote:
Kleine Joránquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Hey Marrrrrrr
Het is een Boerenbondhamster he! En ik koop me ziek aan speeltjes maar het enige dat ze wil doen is tralies kapotknagen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Afdeling word misschien boventallig
Idd, we reden er laatst langs en ik je zag mijne niets meer behalve wat op elkaar gestapelde Whiskasblikken, en die hokken. Ze konden gewoon nergens heen, ik kan serieus janken als ik eraan denk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:55 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Nee
![]()
Nu ben ik verdrietig. Al die beestjes in de kooitjes en ze kunnen helemaal niks.
Wat is jouw beroep.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
morgen wil ik proberen om 750 lessen weg te zetten, dan vrijdag nog een heel ingewikkeld carousselrooster met de meest onmogelijke clusters en dan kan ik vrijdag alle opleidingen een conceptrooster geven. En dan kan ik nog 3 weken achterover zitten en wachten op wat komen gaat
Dan zijn hun aan zet om de wijzigingen door te gevenDan kan ik op mijn gemakkie ons nieuwe programma installeren en eens rustig kijken hoe het allemaal werkt, en hoe ik de database naar mijn hand kan zetten
Dit is echt voor het eerst in 3 jaar dat ik relaxt naar de vakantie toe werk
volgens mij kun je tegenwoordig met een BVE cursus instromen. Weet niet of dat ook in het basisonderwijs kan. In het Middelbaar en MBo kan het in ieder geval wel als je HBO hebt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien als ik volgend jaar ontslagen word. Kan ik er altijd nog over na denken
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij kun je tegenwoordig met een BVE cursus instromen. Weet niet of dat ook in het basisonderwijs kan. In het Middelbaar en MBo kan het in ieder geval wel als je HBO hebt.
Was leuk! Mooi weer, leuke dingen gedaan, veel gezien en geluierdquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:53 schreef Cee het volgende:
Oh trouwens, Mar, hoe was Barcelona? En de hamster zit me nu wazig aan te kijken.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
roostermaker.
En weer zijn al mijn roosters zonder tussenuren
[..]
roostermaker.
Fotoquote:
[..]
roostermaker.
ik ben er serieus heel goed in, en het leukste vind ik als ik zeshoeksruilen moet maken om 1 lesje op de juiste plaats te krijgen. En ik doe dat zo snel dat de mensen die bij me zitten om de wijzigingen door te geven het niet eens bij kunnen houden. ALs ze iets heel moeilijks willen roep ik: dat kan niet, om het vervolgens in een paar muisklikken goed te zettenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:58 schreef j95 het volgende:
[..]
Roostermakers, de meeste kunnen er geen fuck van.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er serieus heel goed in, en het leukste vind ik als ik zeshoeksruilen moet maken om 1 lesje op de juiste plaats te krijgen. En ik doe dat zo snel dat de mensen die bij me zitten om de wijzigingen door te geven het niet eens bij kunnen houden. ALs ze iets heel moeilijks willen roep ik: dat kan niet, om het vervolgens in een paar muisklikken goed te zetten
Dan weten ze dat ze even hun snater moeten houden.
Ik zou gek worden van het puzzelenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er serieus heel goed in, en het leukste vind ik als ik zeshoeksruilen moet maken om 1 lesje op de juiste plaats te krijgen. En ik doe dat zo snel dat de mensen die bij me zitten om de wijzigingen door te geven het niet eens bij kunnen houden. ALs ze iets heel moeilijks willen roep ik: dat kan niet, om het vervolgens in een paar muisklikken goed te zetten
Dan weten ze dat ze even hun snater moeten houden.
Ik kom er misschien ook nog wel uit. Dan Maatschappijleer of Nederlands.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:51 schreef Bellatrix het volgende:
Mij lijkt het ook leuk om lerares te worden maar dan voor het voorgezet onderwijs. Geschiedenis of Maatschappijleer.
Nee, die komt niet verder dan Peru.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:58 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Was leuk! Mooi weer, leuke dingen gedaan, veel gezien en geluierd![]()
Heeft je hamste rnog nooit van Barcelona gehoord?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kom er misschien ook nog wel uit. Dan Maatschappijleer of Nederlands.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook met van die flapjes zekerquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, die komt niet verder dan Peru.
Goed om te horen dat het leuk was!En Symphonic, je bent eng. Maar wel tof hoor. En een doorzetter en harde werker. Damn, eigenlijk wou ik dat ik jou was.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
Ik ben een moordenaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vuile!
Ik ben een moordenaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:10 schreef j95 het volgende:
Mag ik even zeggen dat het hier gezellig druk is?
Zo eng ben ik niet hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, die komt niet verder dan Peru.
Goed om te horen dat het leuk was!En Symphonic, je bent eng. Maar wel tof hoor. En een doorzetter en harde werker. Damn, eigenlijk wou ik dat ik jou was.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:10 schreef j95 het volgende:
Mag ik even zeggen dat het hier gezellig druk is?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik verwacht jou zondag natuurlijk wel op de crewmeet
mod meetquote:
Ik ben een moordenaarMaakt niet uit jong, daar kick ik wel op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik verwacht jou zondag natuurlijk wel op de crewmeet
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mod meet
Voor de eerste keer dat ik ook kan
Ben in het verleden wel op andere meets geweest maar nog nooit bij een crewmeet
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maakt niet uit jong, daar kick ik wel op.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben nog nooit op een meet geweest. Ken ook maar één Fokker persoonlijk. Misschien is dat ook beter.
dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je bent Mod!!!!!!!!!!!...o god ....ook jij bent ons nu ontstegen...Benny wat doe je![]()
![]()
Joran en ik go way back.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt ook contact opgenomen met de advocaat van Joran om hem ten huwelijk te vragen?
ik ken er wel meer. Niet zo heel veel, maar tot nu toe waren het allemaal leuke mensenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben nog nooit op een meet geweest. Ken ook maar één Fokker persoonlijk. Misschien is dat ook beter.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ik heb hier waarschijnlijk tot zondag een Duitse zitten
[..]
ja, ik weet hetgewoon meenemen, dan kunnen we haar gelijk keurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je bent Mod!!!!!!!!!!!...o god ....ook jij bent ons nu ontstegen...Benny wat doe je![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
hey symp
wanneer begint de eerste talentenshow eigenlijk btw?
ah maar die volg ik nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:22 schreef j95 het volgende:
[..]
Er wel andere dingen, over de kook hells kitchen dat soort dingen
Ja maar koken is natuurlijk geen talent, dat kan iedereen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:22 schreef j95 het volgende:
[..]
Er zijn wel andere dingen, over de kook hells kitchen dat soort dingen
SBS gooit nu al grote popstars banners over het scherm, beginnen ze pas in augustusquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
hey symp
wanneer begint de eerste talentenshow eigenlijk btw?
JWZFquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
SBS gooit nu al grote popstars banners over het scherm, beginnen ze pas in augustus
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze gaan wel 'het Popstars Journaal' uitzenden
Nog 23 weken...
Ik tennis. Echtquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben voetbal aan het kijken.
Gewoon, gaar.quote:
Te lang in de pan.quote:
Warm in de autoquote:
Hopelijk wordt het nu allemaal wat spannender voetbal. Dat gezapige 0-0 is nergens goed voor.quote:
Hoi TAL sletquote:
quote:
let maar op, dan is het in 5 minuten voorbijquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:14 schreef Rauzer het volgende:
Wedstrijd geschorst bij 59 - 59, ze gaan morgen verder!
Duitsland-Ghanaquote:Op woensdag 23 juni 2010 @ 22:14 schreef Rauzer het volgende:
Word jij ook een leuke leraarquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:14 schreef Rauzer het volgende:
Een relnicht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |