Dat had jij bedacht, ik heb me nergens over uitgelatenquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat we bedacht hadden dat 1 forum makkelijker was
nouja, ik wacht wel ff af
Broeierige zomeravondenquote:
Zie!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:02 schreef Bellatrix het volgende:
VADUZZ!!!!!!! ik zei wortels en je kwam!!! Jij bent mijn Jack, mijn Romeo mijn Theo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie?quote:
Hihi je zei kwamquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:02 schreef Bellatrix het volgende:
VADUZZ!!!!!!! ik zei wortels en je kwam!!! Jij bent mijn Jack, mijn Romeo mijn Theo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zo vlot denk ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis toch zo?! of zal niet iedereen even vlot zijn
Nou ja buiten, drankje erbij, zonsondergang, overal het positieve uit halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ook lachen altijd die afwasquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:08 schreef Laysa het volgende:
Any hoes....heb gelachen...en dan nu tijd voor de afwas![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:09 schreef Bellatrix het volgende:
Viezerikken hier. Ik zit gewoon heel lief te doen en schattig en jullie trekken meteen zo'n conclusie.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:09 schreef Bellatrix het volgende:
Viezerikken hier. Ik zit gewoon heel lief te doen en schattig en jullie trekken meteen zo'n conclusie.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
doeg!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:08 schreef Laysa het volgende:
Any hoes....heb gelachen...en dan nu tijd voor de afwas![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond musical uitvoering van mijn neefjedus ben er niet
Leuk, al die zenuwachtige kinderen is wel aandoenlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond musical uitvoering van mijn neefjedus ben er niet
Ja is goed mop, kom je nog dag zeggen of blijf je weg?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik heb het al maanden geleden beloofd
![]()
Dus ga md even omkleden
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Leuk, al die zenuwachtige kinderen is wel aandoenlijk.
Ik kom nog dag zeggenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja is goed mop, kom je nog dag zeggen of blijf je weg?
Ik was gruwelijke Gijsquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en gelijk afscheid van hun oude vetrouwde basisschool.
Ik weet nog wel mijn musical uitvoering. Ik was samen met nog 2 andere detectivehad best veel tekst maar was superverlegen. En we moesten met z'n drietjes een lied zingen
Die staat als het goed is, NU, voor me te koken. Risotto op verzoekquote:
quote:
Wonen jullie samen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die staat als het goed is, NU, voor me te koken. Risotto op verzoekIk ben er vanavond ook niet echt dus
Ik weet niets meer van liedjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was Siep 1
'we are siep siep siep detectives, we are sisters as you see, hiep hiep, we are siep siep siep detectives'stuk van het liedje
Als stelletjequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wonen jullie samen?
En dan bedoel ik niet als stelletje hè
Siepquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was Siep 1
'we are siep siep siep detectives, we are sisters as you see, hiep hiep, we are siep siep siep detectives'stuk van het liedje
Eetzequote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij mij vergalde hooikoorts m'n laatste basisschooldag. Tranen met tuiten, ik zag er niet uit.
Ja dat sowiesoquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:36 schreef Bellatrix het volgende:
Dus miauw is gewoon een andere persoonlijkheid van Mar. Dus we're dealing with a crazy person here.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |