Wat is jouw beroep.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
morgen wil ik proberen om 750 lessen weg te zetten, dan vrijdag nog een heel ingewikkeld carousselrooster met de meest onmogelijke clusters en dan kan ik vrijdag alle opleidingen een conceptrooster geven. En dan kan ik nog 3 weken achterover zitten en wachten op wat komen gaat
Dan zijn hun aan zet om de wijzigingen door te gevenDan kan ik op mijn gemakkie ons nieuwe programma installeren en eens rustig kijken hoe het allemaal werkt, en hoe ik de database naar mijn hand kan zetten
Dit is echt voor het eerst in 3 jaar dat ik relaxt naar de vakantie toe werk
volgens mij kun je tegenwoordig met een BVE cursus instromen. Weet niet of dat ook in het basisonderwijs kan. In het Middelbaar en MBo kan het in ieder geval wel als je HBO hebt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien als ik volgend jaar ontslagen word. Kan ik er altijd nog over na denken
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij kun je tegenwoordig met een BVE cursus instromen. Weet niet of dat ook in het basisonderwijs kan. In het Middelbaar en MBo kan het in ieder geval wel als je HBO hebt.
Was leuk! Mooi weer, leuke dingen gedaan, veel gezien en geluierdquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:53 schreef Cee het volgende:
Oh trouwens, Mar, hoe was Barcelona? En de hamster zit me nu wazig aan te kijken.
roostermaker.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
roostermaker.
En weer zijn al mijn roosters zonder tussenuren
[..]
roostermaker.
Fotoquote:
[..]
roostermaker.
ik ben er serieus heel goed in, en het leukste vind ik als ik zeshoeksruilen moet maken om 1 lesje op de juiste plaats te krijgen. En ik doe dat zo snel dat de mensen die bij me zitten om de wijzigingen door te geven het niet eens bij kunnen houden. ALs ze iets heel moeilijks willen roep ik: dat kan niet, om het vervolgens in een paar muisklikken goed te zettenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:58 schreef j95 het volgende:
[..]
Roostermakers, de meeste kunnen er geen fuck van.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er serieus heel goed in, en het leukste vind ik als ik zeshoeksruilen moet maken om 1 lesje op de juiste plaats te krijgen. En ik doe dat zo snel dat de mensen die bij me zitten om de wijzigingen door te geven het niet eens bij kunnen houden. ALs ze iets heel moeilijks willen roep ik: dat kan niet, om het vervolgens in een paar muisklikken goed te zetten
Dan weten ze dat ze even hun snater moeten houden.
Ik zou gek worden van het puzzelenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er serieus heel goed in, en het leukste vind ik als ik zeshoeksruilen moet maken om 1 lesje op de juiste plaats te krijgen. En ik doe dat zo snel dat de mensen die bij me zitten om de wijzigingen door te geven het niet eens bij kunnen houden. ALs ze iets heel moeilijks willen roep ik: dat kan niet, om het vervolgens in een paar muisklikken goed te zetten
Dan weten ze dat ze even hun snater moeten houden.
Ik kom er misschien ook nog wel uit. Dan Maatschappijleer of Nederlands.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:51 schreef Bellatrix het volgende:
Mij lijkt het ook leuk om lerares te worden maar dan voor het voorgezet onderwijs. Geschiedenis of Maatschappijleer.
Nee, die komt niet verder dan Peru.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:58 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Was leuk! Mooi weer, leuke dingen gedaan, veel gezien en geluierd![]()
Heeft je hamste rnog nooit van Barcelona gehoord?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kom er misschien ook nog wel uit. Dan Maatschappijleer of Nederlands.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook met van die flapjes zekerquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, die komt niet verder dan Peru.
Goed om te horen dat het leuk was!En Symphonic, je bent eng. Maar wel tof hoor. En een doorzetter en harde werker. Damn, eigenlijk wou ik dat ik jou was.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
Ik ben een moordenaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vuile!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
Ik ben een moordenaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |