Nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:10 schreef j95 het volgende:
Mag ik even zeggen dat het hier gezellig druk is?
Zo eng ben ik niet hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, die komt niet verder dan Peru.
Goed om te horen dat het leuk was!En Symphonic, je bent eng. Maar wel tof hoor. En een doorzetter en harde werker. Damn, eigenlijk wou ik dat ik jou was.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:10 schreef j95 het volgende:
Mag ik even zeggen dat het hier gezellig druk is?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik verwacht jou zondag natuurlijk wel op de crewmeet
mod meetquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
Ik ben een moordenaarMaakt niet uit jong, daar kick ik wel op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik verwacht jou zondag natuurlijk wel op de crewmeet
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mod meet
Voor de eerste keer dat ik ook kan
Ben in het verleden wel op andere meets geweest maar nog nooit bij een crewmeet
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maakt niet uit jong, daar kick ik wel op.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben nog nooit op een meet geweest. Ken ook maar één Fokker persoonlijk. Misschien is dat ook beter.
dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je bent Mod!!!!!!!!!!!...o god ....ook jij bent ons nu ontstegen...Benny wat doe je![]()
![]()
Joran en ik go way back.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt ook contact opgenomen met de advocaat van Joran om hem ten huwelijk te vragen?
ik ken er wel meer. Niet zo heel veel, maar tot nu toe waren het allemaal leuke mensenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben nog nooit op een meet geweest. Ken ook maar één Fokker persoonlijk. Misschien is dat ook beter.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ik heb hier waarschijnlijk tot zondag een Duitse zitten
[..]
ja, ik weet hetgewoon meenemen, dan kunnen we haar gelijk keurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je bent Mod!!!!!!!!!!!...o god ....ook jij bent ons nu ontstegen...Benny wat doe je![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
hey symp
wanneer begint de eerste talentenshow eigenlijk btw?
ah maar die volg ik nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:22 schreef j95 het volgende:
[..]
Er wel andere dingen, over de kook hells kitchen dat soort dingen
Ja maar koken is natuurlijk geen talent, dat kan iedereen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:22 schreef j95 het volgende:
[..]
Er zijn wel andere dingen, over de kook hells kitchen dat soort dingen
SBS gooit nu al grote popstars banners over het scherm, beginnen ze pas in augustusquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
hey symp
wanneer begint de eerste talentenshow eigenlijk btw?
JWZFquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
SBS gooit nu al grote popstars banners over het scherm, beginnen ze pas in augustus
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze gaan wel 'het Popstars Journaal' uitzenden
Nog 23 weken...
Ik tennis. Echtquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben voetbal aan het kijken.
Gewoon, gaar.quote:
Te lang in de pan.quote:
Warm in de autoquote:
Hopelijk wordt het nu allemaal wat spannender voetbal. Dat gezapige 0-0 is nergens goed voor.quote:
Hoi TAL sletquote:
quote:
let maar op, dan is het in 5 minuten voorbijquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:14 schreef Rauzer het volgende:
Wedstrijd geschorst bij 59 - 59, ze gaan morgen verder!
Duitsland-Ghanaquote:Op woensdag 23 juni 2010 @ 22:14 schreef Rauzer het volgende:
Word jij ook een leuke leraarquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:14 schreef Rauzer het volgende:
Een relnicht?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |