Volgens mij heeft MargrietV dat hier vanmiddag gepost.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:44 schreef Marie30 het volgende:
Had ergens gelezen, weet helaas niet meer waar, dat mama Sloot voor het interview maar liefst 200 000 euro kreeg... Zou dat waar zijn? Veel hé...
Je hebt gelijk, hier is het weer... Toch een smak geld hé...quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:04 schreef MargrietV het volgende:
Moeder schijnt 200.000 euro gekregen te hebben voor interview.
In VS zijn ze al bereid om 1 miljoen te betalen voor een interview!
Lees commentaar van Angelina Wit
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=es&u=http://elcomercio.pe/noticia/499283/acusado-acusador-joran-van-der-sloot-denuncio-jefe-policial-dirincri-violar-sus-derechos&ei=IfchTLGwItObOP2H9Ec&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://elcomercio.pe/noticia/499283/acusado-acusador-joran-van-der-sloot-denuncio-jefe-policial-dirincri-violar-sus-derechos%26hl%3Dnl%26sa%3DG%26rlz%3D1G1GGLQ_NLNL385
Denk dat ze een goed percentage van de verkoop heeft geregeld. Plus de startbonus natuurlijk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:52 schreef Felixa het volgende:
"Schijnt" staat er bij, dus of het echt zo is...
Misschien is het wel nog veel meer!
Zou geen interview geven al te veel publiciteit gehad,quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:12 schreef Vandaag... het volgende:
Nou ja, ze hoeft het ook niet weg te geven toch? Het is vrij normaal om te betalen voor interviews, ook om "exclusieve rechten" te verkrijgen.
Daarnaast heeft mevrouw geen echtgenoot meer met een inkomen, heeft ze 2 studerende kinderen in de VS en een zoon in de gevangenis waar ze wellicht een advocaat voor wil kunnen bekostigen.
Zou jij dan zeggen: " nee hoor, ik hoef er niks voor!"
Volgens de geruchten was ze platzak. Met die twee ton krijgt ze in ieder geval wat ademruimte.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Zou geen interview geven al te veel publiciteit gehad,
Dat ze blut was, had ze dat zelf niet gezegd... dat ze daarom niet naar Peru kon vliegen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens de geruchten was ze platzak. Met die twee ton krijgt ze in ieder geval wat ademruimte.
Er zullen vast wel wat vrouwelijke fokkers van hem gecharmeerd zijn, het aantal vrouwen wat in dit topic post is opvallend grootquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:36 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Why Would Any Woman Want to Marry van der Sloot?
CBS) Joran Van der Sloot may be behind bars, but he claims his popularity is on the rise.
The Dutchman, 22, is accused of killing Peruvian business student Stephany Flores, 21, in his Lima hotel room May 30. He's confessed, but claims the confession was coerced and he was tricked into giving it, and he wants it tossed out. He also remains the chief suspect in the 2005 disappearance in Aruba of Alabama teen Natallee Holloway.
Van der Sloot told a Dutch newspaper he's received dozens of marriage proposals from women sending him letters.
What are those women -- and others who've sought relationships with other criminals -- thinking?
It has little to do with the men, and more to do with the women themselves, Northeastern University criminologist Jack Levin explained on "The Early Show" Wednesday.
Men may be notorious killers but, says Levin, they have somehow become the new celebrity, showing up everywhere from magazine covers to T-shirts.
http://www.cbsnews.com/st(...)ow/main6609826.shtml
Bullshit, dit komt meer in de buurt:quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef Felixa het volgende:
Hier een stuk waar wordt ingegaan op de psyche van vrouwen die contact leggen of willen trouwen met iemand in de gevangenis.
Hier ben ik het dus helemaal mee eens!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:12 schreef Vandaag... het volgende:
Nou ja, ze hoeft het ook niet weg te geven toch? Het is vrij normaal om te betalen voor interviews, ook om "exclusieve rechten" te verkrijgen.
Daarnaast heeft mevrouw geen echtgenoot meer met een inkomen, heeft ze 2 studerende kinderen in de VS en een zoon in de gevangenis waar ze wellicht een advocaat voor wil kunnen bekostigen.
Zou jij dan zeggen: " nee hoor, ik hoef er niks voor!"
Jij hebt blijkbaar geen kinderen Margriet, reactie is onder de maat vind ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:04 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Denk dat ze een goed percentage van de verkoop heeft geregeld. Plus de startbonus natuurlijk!
is dit nu alweer een herhaling van gister?quote:
Makkelijk en goedkoop zo te reageren over iemand, die je totaal niet kent.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:43 schreef snappieniet het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar geen kinderen Margriet, reactie is onder de maat vind ik.
Ik reageer op je reactie en deze laat niet zien dat je enige empathie hebt voor een moeder wiens kind waarschijnlijk verschrikkelijke dingen heeft gedaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Makkelijk en goedkoop zo te reageren over iemand, die je totaal niet kent.
Nooit gehoord van Pro Deo Advokaten, die zijn ook goed! Moet het persé de advocaat zijn, die Michael Jackson heeft verdedigd. Leef naar je portemonnee, dat moeten we toch allemaal doen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:52 schreef snappieniet het volgende:
[..]
Ik reageer op je reactie en deze laat niet zien dat je enige empathie hebt voor een moeder wiens kind waarschijnlijk verschrikkelijke dingen heeft gedaan.
Het is inderdaad een knap paleisjequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:16 schreef zoefbust het volgende:
Hij zit nu al min of meer heel comfortabel in een Privé cel .
Ja, en hij schijnt ook gewoon te mogen poepenquote:Hij kan zo af en toe televisie kijken en bellen .
Maar als hij de rechter niet te woord wil staan die met een soort vooronderzoek bezig is ,
trekken ze zijn privileges in vermoed ik .
Ja, ik denk hetquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:45 schreef Caesu het volgende:
[..]
is dit nu alweer een herhaling van gister?
Ja eh.... het is natuurlijk jouw goed recht om naar je portemonnee te leven, maar ik denk dat de meeste mensen in dit soort situaties wel zullen proberen een treetje hoger uit te komenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Nooit gehoord van Pro Deo Advokaten, die zijn ook goed! Moet het persé de advocaat zijn, die Michael Jackson heeft verdedigd. Leef naar je portemonnee, dat moeten we toch allemaal doen?
Discussie gesloten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:01 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja eh.... het is natuurlijk jouw goed recht om naar je portemonnee te leven, maar ik denk dat de meeste mensen in dit soort situaties wel zullen proberen een treetje hoger uit te komenSterker: ik zou alles uit de kast trekken, als het mijn zoon was.
Geen empathie voor moeder, zelf geen kinderen. Sorry Margriet maar je reactie blijft echter onder de maat anders zou je hier niet over posten of je druk maken over wat de moeder van Joran krijgt. Misschien dat je toch nog even stil kunt staan bij haar positie, haar leven en haar toekomst vanaf nu. Een beetje meer begrip zou wel op zijn plaats zijn denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Nooit gehoord van Pro Deo Advokaten, die zijn ook goed! Moet het persé de advocaat zijn, die Michael Jackson heeft verdedigd. Leef naar je portemonnee, dat moeten we toch allemaal doen?
Oordeel maar, je kent me niet, weet niets van mij en beschuldig me maar aan gebrek van empathie,quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:06 schreef snappieniet het volgende:
[..]
Geen empathie voor moeder, zelf geen kinderen. Sorry Margriet maar je reactie blijft echter onder de maat anders zou je hier niet over posten of je druk maken over wat de moeder van Joran krijgt. Misschien dat je toch nog even stil kunt staan bij haar positie, haar leven en haar toekomst vanaf nu. Een beetje meer begrip zou wel op zijn plaats zijn denk ik.
Pro Deo advocaten zijn waardeloos. Anders nam iedere sul wel een gratis advocaatje in de arm. Daarnaast wil iedereen voor zichzelf of zijn naasten de best mogelijke verdediging. Zeker bij zo'n rechtszaak met zoveel media-aandacht en ook nog eens in een land als Peru. Dat lijkt me toch niet zo vreemd...quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Laat me raden: jij bent juf in groep 1...?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Oordeel maar, je kent me niet, weet niets van mij en beschuldig me maar aan gebrek van empathie,
Of ik wel of geen kinderen heb, gaat je niets aan,
Verder geldt voor jou ook einde discussie.
Duidelijk, prettig om te weten dat jij bepaald wanneer een discussie is gesloten. Discussie is dus gesloten.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:06 schreef snappieniet het volgende:
Geen empathie voor moeder, zelf geen kinderen. Sorry Margriet maar je reactie blijft echter onder de maat anders zou je hier niet over posten of je druk maken over wat de moeder van Joran krijgt. Misschien dat je toch nog even stil kunt staan bij haar positie, haar leven en haar toekomst vanaf nu. Een beetje meer begrip zou wel op zijn plaats zijn denk ik.
Ja, maar wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:19 schreef snappieniet het volgende:
[..]
Ehhhh......heb jij een moeder????
Helemaal niet juist zij, ik lees gewoon haar reactie. Stel dat jou moeder in dezelfde positie zou komen als de moeder van Joran......Zou je het haar toewensen dat mensen het zouden hebben over het geld dat ze krijgt voor een interview of er een slaatje uit wil slaan? Deze dame heeft wel amper vier maanden haar man verloren en nu moet ze ook nog beseffen dat haar zoon waarschijnlijk twee moorden heeft gepleegd. Ik kan daar geen grappen over maken, sorry.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat er mee te maken?
Jij spreekt die Margriet aan alsof je haar kent en alsof juist zij empathie zou moeten voelen.
Die Margriet is toch niet de zoon van moeder van der Sloot?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:32 schreef snappieniet het volgende:
Helemaal niet juist zij, ik lees gewoon haar reactie. Stel dat jou moeder in dezelfde positie zou komen als de moeder van Joran......Zou je het haar toewensen dat mensen het zouden hebben over het geld dat ze krijgt voor een interview of er een slaatje uit wil slaan?
Niet op reageren joh. Dat zijn diezelfde twee die mij gisteren met diezelfde belachelijke argumenten aanvielen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Oordeel maar, je kent me niet, weet niets van mij en beschuldig me maar aan gebrek van empathie,
Of ik wel of geen kinderen heb, gaat je niets aan,
Verder geldt voor jou ook einde discussie.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:52 schreef Luna3 het volgende:
Ja, ik denk 'ik gooi even iets luchtigs in de groep' maar nee hoor, hielp niks...
Ja, rond zes uur was ik er...doh.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
De poging was ook wel wat halfzacht. Iedereen weet dat de bijenkorf al uren dicht is
Dus als je een moeder hebt, ben je verplicht sympathie voor mevrouw van der Sloot op te brengen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:54 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Intelligente vraag! APK is gevonden bij de bloemkool met een kwartje in zijn knuisje, of was het de ooievaar die hem heeft bezorgd?
Je weet wel wat ik bedoelde hè met ->quote:
Ja hoor, ik begreep het...en van jou kan ik het hebbenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je weet wel wat ik bedoelde hè met ->![]()
Of had ik beter ->kunnen kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |