abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83211359
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 20:44 schreef Marie30 het volgende:
Had ergens gelezen, weet helaas niet meer waar, dat mama Sloot voor het interview maar liefst 200 000 euro kreeg... Zou dat waar zijn? Veel hé...
Volgens mij heeft MargrietV dat hier vanmiddag gepost.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  † In Memoriam † woensdag 23 juni 2010 @ 20:50:37 #52
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_83211638
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:04 schreef MargrietV het volgende:
Moeder schijnt 200.000 euro gekregen te hebben voor interview.
In VS zijn ze al bereid om 1 miljoen te betalen voor een interview!

Lees commentaar van Angelina Wit

http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=es&u=http://elcomercio.pe/noticia/499283/acusado-acusador-joran-van-der-sloot-denuncio-jefe-policial-dirincri-violar-sus-derechos&ei=IfchTLGwItObOP2H9Ec&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://elcomercio.pe/noticia/499283/acusado-acusador-joran-van-der-sloot-denuncio-jefe-policial-dirincri-violar-sus-derechos%26hl%3Dnl%26sa%3DG%26rlz%3D1G1GGLQ_NLNL385
Je hebt gelijk, hier is het weer... Toch een smak geld hé...
Are you fokking to me?
pi_83211766
Ze is volgens mij een best uitgekookte tante.
pi_83211784
"Schijnt" staat er bij, dus of het echt zo is...
Misschien is het wel nog veel meer!
pi_83212772
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 20:52 schreef Felixa het volgende:
"Schijnt" staat er bij, dus of het echt zo is...
Misschien is het wel nog veel meer!
Denk dat ze een goed percentage van de verkoop heeft geregeld. Plus de startbonus natuurlijk!
  woensdag 23 juni 2010 @ 21:12:39 #56
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_83213310
Nou ja, ze hoeft het ook niet weg te geven toch? Het is vrij normaal om te betalen voor interviews, ook om "exclusieve rechten" te verkrijgen.

Daarnaast heeft mevrouw geen echtgenoot meer met een inkomen, heeft ze 2 studerende kinderen in de VS en een zoon in de gevangenis waar ze wellicht een advocaat voor wil kunnen bekostigen.

Zou jij dan zeggen: " nee hoor, ik hoef er niks voor!"
pi_83213831
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:12 schreef Vandaag... het volgende:
Nou ja, ze hoeft het ook niet weg te geven toch? Het is vrij normaal om te betalen voor interviews, ook om "exclusieve rechten" te verkrijgen.

Daarnaast heeft mevrouw geen echtgenoot meer met een inkomen, heeft ze 2 studerende kinderen in de VS en een zoon in de gevangenis waar ze wellicht een advocaat voor wil kunnen bekostigen.

Zou geen interview geven al te veel publiciteit gehad,
  woensdag 23 juni 2010 @ 21:50:57 #58
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_83216288
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:20 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Zou geen interview geven al te veel publiciteit gehad,
Volgens de geruchten was ze platzak. Met die twee ton krijgt ze in ieder geval wat ademruimte.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_83217322
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:50 schreef mazaru het volgende:

[..]

Volgens de geruchten was ze platzak. Met die twee ton krijgt ze in ieder geval wat ademruimte.
Dat ze blut was, had ze dat zelf niet gezegd... dat ze daarom niet naar Peru kon vliegen?
En nu blijkt dus in dat interview dat ze helemaal niet van plan was/is om Joran op te zoeken daar.
En als je écht naar Peru wilt, is er vast wel iemand die je een ticket wil voorschieten, als je het geld zelf niet hebt.
  woensdag 23 juni 2010 @ 22:06:52 #60
274271 Aquars
Beta Aquarii
pi_83217686
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:36 schreef zoefbust het volgende:

[..]
Why Would Any Woman Want to Marry van der Sloot?

CBS) Joran Van der Sloot may be behind bars, but he claims his popularity is on the rise.

The Dutchman, 22, is accused of killing Peruvian business student Stephany Flores, 21, in his Lima hotel room May 30. He's confessed, but claims the confession was coerced and he was tricked into giving it, and he wants it tossed out. He also remains the chief suspect in the 2005 disappearance in Aruba of Alabama teen Natallee Holloway.

Van der Sloot told a Dutch newspaper he's received dozens of marriage proposals from women sending him letters.

What are those women -- and others who've sought relationships with other criminals -- thinking?

It has little to do with the men, and more to do with the women themselves, Northeastern University criminologist Jack Levin explained on "The Early Show" Wednesday.

Men may be notorious killers but, says Levin, they have somehow become the new celebrity, showing up everywhere from magazine covers to T-shirts.

http://www.cbsnews.com/st(...)ow/main6609826.shtml
Er zullen vast wel wat vrouwelijke fokkers van hem gecharmeerd zijn, het aantal vrouwen wat in dit topic post is opvallend groot
pi_83218328
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef Felixa het volgende:
Hier een stuk waar wordt ingegaan op de psyche van vrouwen die contact leggen of willen trouwen met iemand in de gevangenis.
Bullshit, dit komt meer in de buurt:

pi_83219881
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:12 schreef Vandaag... het volgende:

Hier ben ik het dus helemaal mee eens!
pi_83220050
Trouwens 2 ton..
Is snel op hoor, zeker aan advocaten met hun uurtarief.
pi_83220417
begonnen op rtl4
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:20:27 #65
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_83222932
Ik zit het nu te kijken en ik moet zeggen dat ik vind dat ze reageert zoals je zou verwachten dat een rationele moeder reageert. Verdriet, verklaring zoeken, boosheid, kind proberen los te laten maar dat natuurlijk toch niet echt kunnen. En natuurlijk krijgt ze hier geld voor en zal ze dat na rijp beraad waarschijnlijk ook inzetten voor een advocaat voor haar zoon.

Zou er niet echt een verdere bijbedoeling of iets anders achter kunnen zoeken.
pi_83223830
Als moeder weet ik hoe sterk de liefde voor je kind is, niet te vergelijken met enkele andere liefde, het is onvoorwaarderlijk. Dat deze onvoorwaarderlijke liefde bij Anita nu verdwijnt is diep triest voor haar. Ik voel met haar mee.
pi_83224078
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:04 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Denk dat ze een goed percentage van de verkoop heeft geregeld. Plus de startbonus natuurlijk!
Jij hebt blijkbaar geen kinderen Margriet, reactie is onder de maat vind ik.
pi_83224145
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:40 schreef Stiggie het volgende:
begonnen op rtl4
is dit nu alweer een herhaling van gister?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_83224296
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:43 schreef snappieniet het volgende:

[..]

Jij hebt blijkbaar geen kinderen Margriet, reactie is onder de maat vind ik.
Makkelijk en goedkoop zo te reageren over iemand, die je totaal niet kent.
pi_83224497
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:48 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Makkelijk en goedkoop zo te reageren over iemand, die je totaal niet kent.
Ik reageer op je reactie en deze laat niet zien dat je enige empathie hebt voor een moeder wiens kind waarschijnlijk verschrikkelijke dingen heeft gedaan.
pi_83224599
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:52 schreef snappieniet het volgende:

[..]

Ik reageer op je reactie en deze laat niet zien dat je enige empathie hebt voor een moeder wiens kind waarschijnlijk verschrikkelijke dingen heeft gedaan.
Nooit gehoord van Pro Deo Advokaten, die zijn ook goed! Moet het persé de advocaat zijn, die Michael Jackson heeft verdedigd. Leef naar je portemonnee, dat moeten we toch allemaal doen?
pi_83224614
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 18:16 schreef zoefbust het volgende:
Hij zit nu al min of meer heel comfortabel in een Privé cel .
Het is inderdaad een knap paleisje
quote:
Hij kan zo af en toe televisie kijken en bellen .
Maar als hij de rechter niet te woord wil staan die met een soort vooronderzoek bezig is ,
trekken ze zijn privileges in vermoed ik .
Ja, en hij schijnt ook gewoon te mogen poepen Wat maakt het uit dat hij tv kijkt? Nederlandse gevangenen kijken toch ook tv? Hij zit toch achter slot en grendel?
pi_83224706
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:45 schreef Caesu het volgende:

[..]

is dit nu alweer een herhaling van gister?
Ja, ik denk het Ik viel er ook toevallig in - bij RTL persen ze het 'exclusieve interview' blijkbaar tot op de laatste druppel uit.
pi_83224802
Gaat de opbrengst van de Interviews niet naar de familie Flores in Peru ?
pi_83224912
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:55 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Nooit gehoord van Pro Deo Advokaten, die zijn ook goed! Moet het persé de advocaat zijn, die Michael Jackson heeft verdedigd. Leef naar je portemonnee, dat moeten we toch allemaal doen?
Ja eh.... het is natuurlijk jouw goed recht om naar je portemonnee te leven, maar ik denk dat de meeste mensen in dit soort situaties wel zullen proberen een treetje hoger uit te komen Sterker: ik zou alles uit de kast trekken, als het mijn zoon was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')