Discussie gesloten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:01 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja eh.... het is natuurlijk jouw goed recht om naar je portemonnee te leven, maar ik denk dat de meeste mensen in dit soort situaties wel zullen proberen een treetje hoger uit te komenSterker: ik zou alles uit de kast trekken, als het mijn zoon was.
Geen empathie voor moeder, zelf geen kinderen. Sorry Margriet maar je reactie blijft echter onder de maat anders zou je hier niet over posten of je druk maken over wat de moeder van Joran krijgt. Misschien dat je toch nog even stil kunt staan bij haar positie, haar leven en haar toekomst vanaf nu. Een beetje meer begrip zou wel op zijn plaats zijn denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Nooit gehoord van Pro Deo Advokaten, die zijn ook goed! Moet het persé de advocaat zijn, die Michael Jackson heeft verdedigd. Leef naar je portemonnee, dat moeten we toch allemaal doen?
Oordeel maar, je kent me niet, weet niets van mij en beschuldig me maar aan gebrek van empathie,quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:06 schreef snappieniet het volgende:
[..]
Geen empathie voor moeder, zelf geen kinderen. Sorry Margriet maar je reactie blijft echter onder de maat anders zou je hier niet over posten of je druk maken over wat de moeder van Joran krijgt. Misschien dat je toch nog even stil kunt staan bij haar positie, haar leven en haar toekomst vanaf nu. Een beetje meer begrip zou wel op zijn plaats zijn denk ik.
Pro Deo advocaten zijn waardeloos. Anders nam iedere sul wel een gratis advocaatje in de arm. Daarnaast wil iedereen voor zichzelf of zijn naasten de best mogelijke verdediging. Zeker bij zo'n rechtszaak met zoveel media-aandacht en ook nog eens in een land als Peru. Dat lijkt me toch niet zo vreemd...quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Nooit gehoord van Pro Deo Advokaten, die zijn ook goed! Moet het persé de advocaat zijn, die Michael Jackson heeft verdedigd. Leef naar je portemonnee, dat moeten we toch allemaal doen?
Laat me raden: jij bent juf in groep 1...?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Oordeel maar, je kent me niet, weet niets van mij en beschuldig me maar aan gebrek van empathie,
Of ik wel of geen kinderen heb, gaat je niets aan,
Verder geldt voor jou ook einde discussie.
Duidelijk, prettig om te weten dat jij bepaald wanneer een discussie is gesloten. Discussie is dus gesloten.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:06 schreef snappieniet het volgende:
Geen empathie voor moeder, zelf geen kinderen. Sorry Margriet maar je reactie blijft echter onder de maat anders zou je hier niet over posten of je druk maken over wat de moeder van Joran krijgt. Misschien dat je toch nog even stil kunt staan bij haar positie, haar leven en haar toekomst vanaf nu. Een beetje meer begrip zou wel op zijn plaats zijn denk ik.
Ja, maar wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:19 schreef snappieniet het volgende:
[..]
Ehhhh......heb jij een moeder????
Helemaal niet juist zij, ik lees gewoon haar reactie. Stel dat jou moeder in dezelfde positie zou komen als de moeder van Joran......Zou je het haar toewensen dat mensen het zouden hebben over het geld dat ze krijgt voor een interview of er een slaatje uit wil slaan? Deze dame heeft wel amper vier maanden haar man verloren en nu moet ze ook nog beseffen dat haar zoon waarschijnlijk twee moorden heeft gepleegd. Ik kan daar geen grappen over maken, sorry.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat er mee te maken?
Jij spreekt die Margriet aan alsof je haar kent en alsof juist zij empathie zou moeten voelen.
Die Margriet is toch niet de zoon van moeder van der Sloot?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:32 schreef snappieniet het volgende:
Helemaal niet juist zij, ik lees gewoon haar reactie. Stel dat jou moeder in dezelfde positie zou komen als de moeder van Joran......Zou je het haar toewensen dat mensen het zouden hebben over het geld dat ze krijgt voor een interview of er een slaatje uit wil slaan?
Niet op reageren joh. Dat zijn diezelfde twee die mij gisteren met diezelfde belachelijke argumenten aanvielen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Oordeel maar, je kent me niet, weet niets van mij en beschuldig me maar aan gebrek van empathie,
Of ik wel of geen kinderen heb, gaat je niets aan,
Verder geldt voor jou ook einde discussie.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:52 schreef Luna3 het volgende:
Ja, ik denk 'ik gooi even iets luchtigs in de groep' maar nee hoor, hielp niks...
Ja, rond zes uur was ik er...doh.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
De poging was ook wel wat halfzacht. Iedereen weet dat de bijenkorf al uren dicht is
Dus als je een moeder hebt, ben je verplicht sympathie voor mevrouw van der Sloot op te brengen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:54 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Intelligente vraag! APK is gevonden bij de bloemkool met een kwartje in zijn knuisje, of was het de ooievaar die hem heeft bezorgd?
Je weet wel wat ik bedoelde hè met ->quote:
Ja hoor, ik begreep het...en van jou kan ik het hebbenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je weet wel wat ik bedoelde hè met ->![]()
Of had ik beter ->kunnen kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |