abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83225092
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:01 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ja eh.... het is natuurlijk jouw goed recht om naar je portemonnee te leven, maar ik denk dat de meeste mensen in dit soort situaties wel zullen proberen een treetje hoger uit te komen Sterker: ik zou alles uit de kast trekken, als het mijn zoon was.
Discussie gesloten.
pi_83225128
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:55 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Nooit gehoord van Pro Deo Advokaten, die zijn ook goed! Moet het persé de advocaat zijn, die Michael Jackson heeft verdedigd. Leef naar je portemonnee, dat moeten we toch allemaal doen?
Geen empathie voor moeder, zelf geen kinderen. Sorry Margriet maar je reactie blijft echter onder de maat anders zou je hier niet over posten of je druk maken over wat de moeder van Joran krijgt. Misschien dat je toch nog even stil kunt staan bij haar positie, haar leven en haar toekomst vanaf nu. Een beetje meer begrip zou wel op zijn plaats zijn denk ik.
  donderdag 24 juni 2010 @ 00:09:26 #78
207372 bastibro
I`ll get there
pi_83225280
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:06 schreef snappieniet het volgende:

[..]

Geen empathie voor moeder, zelf geen kinderen. Sorry Margriet maar je reactie blijft echter onder de maat anders zou je hier niet over posten of je druk maken over wat de moeder van Joran krijgt. Misschien dat je toch nog even stil kunt staan bij haar positie, haar leven en haar toekomst vanaf nu. Een beetje meer begrip zou wel op zijn plaats zijn denk ik.
Oordeel maar, je kent me niet, weet niets van mij en beschuldig me maar aan gebrek van empathie,
Of ik wel of geen kinderen heb, gaat je niets aan,
Verder geldt voor jou ook einde discussie.
pi_83225332
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:55 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Nooit gehoord van Pro Deo Advokaten, die zijn ook goed! Moet het persé de advocaat zijn, die Michael Jackson heeft verdedigd. Leef naar je portemonnee, dat moeten we toch allemaal doen?
Pro Deo advocaten zijn waardeloos. Anders nam iedere sul wel een gratis advocaatje in de arm. Daarnaast wil iedereen voor zichzelf of zijn naasten de best mogelijke verdediging. Zeker bij zo'n rechtszaak met zoveel media-aandacht en ook nog eens in een land als Peru. Dat lijkt me toch niet zo vreemd...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_83225367
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:05 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Discussie gesloten.
Die zag ik niet aankomen
pi_83225459
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:09 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Oordeel maar, je kent me niet, weet niets van mij en beschuldig me maar aan gebrek van empathie,
Laat me raden: jij bent juf in groep 1...?
pi_83225468
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:11 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Die zag ik niet aankomen
pi_83225471
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:05 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Discussie gesloten.
Duidelijk, prettig om te weten dat jij bepaald wanneer een discussie is gesloten. Discussie is dus gesloten.
  donderdag 24 juni 2010 @ 00:15:57 #85
6941 APK
Factual, I think.
pi_83225539
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:06 schreef snappieniet het volgende:

Waarom?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_83225692
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:15 schreef APK het volgende:

[..]

Waarom?
Ehhhh......heb jij een moeder????
  donderdag 24 juni 2010 @ 00:25:13 #87
6941 APK
Factual, I think.
pi_83225932
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:19 schreef snappieniet het volgende:

[..]

Ehhhh......heb jij een moeder????
Ja, maar wat heeft dat er mee te maken?
Jij spreekt die Margriet aan alsof je haar kent en alsof juist zij empathie zou moeten voelen.
pi_83226233
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:25 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, maar wat heeft dat er mee te maken?
Jij spreekt die Margriet aan alsof je haar kent en alsof juist zij empathie zou moeten voelen.
Helemaal niet juist zij, ik lees gewoon haar reactie. Stel dat jou moeder in dezelfde positie zou komen als de moeder van Joran......Zou je het haar toewensen dat mensen het zouden hebben over het geld dat ze krijgt voor een interview of er een slaatje uit wil slaan? Deze dame heeft wel amper vier maanden haar man verloren en nu moet ze ook nog beseffen dat haar zoon waarschijnlijk twee moorden heeft gepleegd. Ik kan daar geen grappen over maken, sorry.
pi_83226728
Kwam net in de Bijenkorf een setje speelkaarten tegen: BEST LIES PLAYING CARDS.

Er is door me heen geschoten om ze te kopen voor een enkele reis Peru.
Echter liep ik tijdens die fractie van een seconde door en was het meteen weer uit m'n systeem...
pi_83226770
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland

Joran dient klacht in tegen politie LIMA - Joran van der Sloot heeft een klacht ingediend tegen de Peruaanse politie. Volgens hem zijn zijn grondrechten geschonden bij zijn arrestatie voor de moord op Stephany
Dat meldt CNN. Volgens Van der Sloot zou onder meer zijn recht op verdediging zijn geschonden toen hij werd aangehouden.
  donderdag 24 juni 2010 @ 00:45:56 #91
6941 APK
Factual, I think.
pi_83226795
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:32 schreef snappieniet het volgende:

Helemaal niet juist zij, ik lees gewoon haar reactie. Stel dat jou moeder in dezelfde positie zou komen als de moeder van Joran......Zou je het haar toewensen dat mensen het zouden hebben over het geld dat ze krijgt voor een interview of er een slaatje uit wil slaan?
Die Margriet is toch niet de zoon van moeder van der Sloot?

Wat mij betreft krijgt mama tien miljoen voor een interview, iedereen heeft haar waarschijnlijk toch al bij voorbaat veroordeeld omdat zij bewust een psychopaat op de wereld heeft gezet.

Welkom op het internet, overigens.
  donderdag 24 juni 2010 @ 00:47:31 #92
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_83226855
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:09 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Niet op reageren joh. Dat zijn diezelfde twee die mij gisteren met diezelfde belachelijke argumenten aanvielen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_83227044
Ja, ik denk 'ik gooi even iets luchtigs in de groep' maar nee hoor, hielp niks...
pi_83227083
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:52 schreef Luna3 het volgende:
Ja, ik denk 'ik gooi even iets luchtigs in de groep' maar nee hoor, hielp niks...
De poging was ook wel wat halfzacht. Iedereen weet dat de bijenkorf al uren dicht is
pi_83227105
=

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 24-06-2010 14:57:43 ]
pi_83227155
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:53 schreef djenneke het volgende:

[..]

De poging was ook wel wat halfzacht. Iedereen weet dat de bijenkorf al uren dicht is
Ja, rond zes uur was ik er...doh.
pi_83227189
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:54 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Intelligente vraag! APK is gevonden bij de bloemkool met een kwartje in zijn knuisje, of was het de ooievaar die hem heeft bezorgd?
Dus als je een moeder hebt, ben je verplicht sympathie voor mevrouw van der Sloot op te brengen?
Ik vind het wel zielig voor die moeder, maar omdat ik dat vind, hoeft nog niet iedereen dat te vinden... toch?

Ik heb meer medelijden met de nabestaanden van de twee vrouwen die vermist/omgekomen zijn...
pi_83227222
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:56 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ja, rond zes uur was ik er...doh.
Je weet wel wat ik bedoelde hè met ->

Of had ik beter -> kunnen kiezen?
pi_83227291
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:58 schreef djenneke het volgende:

[..]

Je weet wel wat ik bedoelde hè met ->

Of had ik beter -> kunnen kiezen?
Ja hoor, ik begreep het...en van jou kan ik het hebben
pi_83227622
Ik vond het wel 'grappig' dat ze in die aflevering van RTL4 zeiden dat Flores door messteken door het leven was gekomen. Voor de rest vond ik het een openhartig interview en ik leef mee met haar Die kinderfoto's ook - vooral die van Joran toen hij echt klein was met zijn broertje vond ik zo schattig - dan kan je je gewoon niet voorstellen waar die jongen paar jaar later allemaal in staat toe was/is. Maar goed, ooit waren we allemaal 'jong&onschuldig'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')