HAPHAP en combobreakerquote:
Case closedquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:50 schreef Bo3mba het volgende:
....ik dacht in al mijn onnozelheid ....
Waar precies wil je een schadevergoeding voor? Welke schade heb je geleden?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:01 schreef Bo3mba het volgende:
Wauw zeven nietzeggende reacties binnen drie minuten!
Keep up the good work!
:-)
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:50 schreef Bo3mba het volgende:
Ik vind dit zeer ernstig misbruik maken van mijn adressenbestand en ik wens hiervoor een schadevergoeding. Dat lijkt mij de enige manier om die idioten op hun plaats te zetten. Deze praktijken zijn gewoon misleidend en ronduit leugenachtig.
Nope, geen toestemming gegeven. (Beter lezen)quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:02 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Case closed
Edit: 8!!!!
En om je vraag te beantwoorden, je gaf zelf toestemming tot gebruik van je contact lijst en hebt niet goed gelezen.
Ze rippen blijkbaar mijn adressenlijst. Het werkt dus als een virus en het maakt misbruik van mijn (ahum) goede naam.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waar precies wil je een schadevergoeding voor? Welke schade heb je geleden?
Ja dat andere subforum is voor reviews, niet dit soort geneuzel. Maar ik zal je nogmaals de vraag stellen, wat voor schade heb je geleden waardoor jij denkt recht te hebben op een schadevergoeding?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:14 schreef Bo3mba het volgende:
[..]
Nope, geen toestemming gegeven. (Beter lezen)
Badoo is blijkbaar gekoppeld aan Yahoo en kan er blijkbaar gebruik van maken.
Daarnaast zegt de mail aan zo iemand dat de persoon daadwerkelijk zelf een berichtje achtergelaten heeft. Niet dat hij je attendeert op de dienst oid.
(maar laat verder maar, jullie lezen niet en mijn excuses voor het verspillen van bandbreedte)
(btw, ik postte dit oorsrponkelijk in een ander subforum...)
En wat voor schade heb je nu geleden?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:15 schreef Bo3mba het volgende:
[..]
Ze rippen blijkbaar mijn adressenlijst. Het werkt dus als een virus en het maakt misbruik van mijn (ahum) goede naam.
Nee, dat vind ik te makkelijk. Je kunt je wel overal bij neerleggen, maar daar komt internet ook niet verder mee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:19 schreef lurf_doctor het volgende:
Welkom in de wereld die Internet heet
Volgens Nederlands recht of volgens Amerikaans recht?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:16 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En wat voor schade heb je nu geleden?
Daar was het toch meer op zijn plaats denk ik. Review van een sociale netwerksite (staan er meer van, vandaar dat ik het daar postte...).quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ja dat andere subforum is voor reviews
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Uploading your Contacts If a user decides to upload their contacts, they accept that by doing so, an email invitation will be sent on their behalf, to the email addresses of the contacts that have been uploaded and then selected to be invited. Badoo stores the name and email address of the contacts for the purpose of automatically associating the friend with the user sending the invitation. Badoo does not sell these email addresses or use them to send any other communication besides invitations. Badoo does not bear responsibility and will not be liable for any economic loss, loss of goodwill or reputation, loss of information or any other loss or damage of any kind, even if that loss or damage was foreseeable, which occurs during use of the Website. http://badoo.com/privacy/ |
Haha TS, veel succes verder met je aanklachtquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:44 schreef Darkomen het volgende:
Geloof me, je hebt zelf niet goed gelezen en toestemming gegeven .
[ code verwijderd ]
Ik geloof jou niet want je LEEST NIET GOED!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:44 schreef Darkomen het volgende:
omgquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:25 schreef Bo3mba het volgende:
[..]
Volgens Nederlands recht of volgens Amerikaans recht?
Misschien moet je dan maar even een cursus Engels nemen en nog een keer die zin lezen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:01 schreef Bo3mba het volgende:
[..]
Ik geloof jou niet want je LEEST NIET GOED!!!
Ze sturen geen invitation naar de mensen in het adressenbestand, maar ze sturen onder jou naam een fake bericht. Om dat bericht te lezen moet je je inschrijven. Dat is toch echt iets anders.
Bijna iedere social network stuurt zo nu en dan een invitation en daar kun je dan op ingaan of niet. Hier 'moet' je op ingaan omdat je anders het bericht niet te zien krijgt van iemand uit jouw eigen adressenlijst...
Maar ja.
Ik zag dat ik maar drie mensen in mijn yahoo adressenbestand heb staan en twee daarvan ben ik zelf.
quote:
Je hebt geen zaak. Jij schrijft je welliswaar onder valse berichtgeving in echter is die keuze nog steeds geheel aan jou. Verder is er ook een gezonde dosis gezond verstand waardoor je hier alerter op zou zijn (waarom stuurt die persoon via badoo iets ipv gewoon via de mail).quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:50 schreef Bo3mba het volgende:
Ik vind dit zeer ernstig misbruik maken van mijn adressenbestand en ik wens hiervoor een schadevergoeding. Dat lijkt mij de enige manier om die idioten op hun plaats te zetten. Deze praktijken zijn gewoon misleidend en ronduit leugenachtig.
Waar beginnen we zoiets? En heeft iemand anders er ervaring mee?
Hoeveel was je kwijt na afloop?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:31 schreef Halcon het volgende:
Spammerige site inderdaad. Ook heel veel fake-profielen. Allerlei lekkere chicks dienen zich aan, maar het ligt er dik op dat het nep is.
Overigens wel al enkele dates gehad via Badoo. Je moet wel goed zoeken. 99% van de dames zijn of fakeprofielen of van die moddervette, werkloze bakvissen.
Hitrate qua dates is wel 100%, d.w.z. bij elke date is er ook geneukt.
Conclusie: veel fake, veel lelijke wijven, maar als je wat leuke wijven weet te daten, dan kun je ook direct van bil.
Dream onquote:Op donderdag 5 april 2012 10:31 schreef Halcon het volgende:
Spammerige site inderdaad. Ook heel veel fake-profielen. Allerlei lekkere chicks dienen zich aan, maar het ligt er dik op dat het nep is.
Overigens wel al enkele dates gehad via Badoo. Je moet wel goed zoeken. 99% van de dames zijn of fakeprofielen of van die moddervette, werkloze bakvissen.
Hitrate qua dates is wel 100%, d.w.z. bij elke date is er ook geneukt.
Conclusie: veel fake, veel lelijke wijven, maar als je wat leuke wijven weet te daten, dan kun je ook direct van bil.
Mijn f5 knop bleef hangenquote:Op donderdag 5 april 2012 23:15 schreef MaGNeT het volgende:
Hoe komt dit topic ooit aan >62.000 views
Uh ooooooh....binnenkort wordt TS deel van een human-cent-I-pad!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:44 schreef Darkomen het volgende:
Gastquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:30 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Kom niet op zulke sites. Maar als jij je groter voor wil doen dan je bent be my guest.
Doe ik ook al af en toe.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:33 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Nou ga dat maar fijn doen dan ouwe internet player
Jezus iemands moeder er bij halen dan ben je toch wel echt het laagste van het laagste. En dat op Internet durven zeggen wat een held.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doe ik ook al af en toe.
Jij veel pleziet met je moeder.
Goedzoquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:45 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Jezus iemands moeder er bij halen dan ben je toch wel echt het laagste van het laagste. En dat op Internet durven zeggen wat een held.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |