Dream onquote:Op donderdag 5 april 2012 10:31 schreef Halcon het volgende:
Spammerige site inderdaad. Ook heel veel fake-profielen. Allerlei lekkere chicks dienen zich aan, maar het ligt er dik op dat het nep is.
Overigens wel al enkele dates gehad via Badoo. Je moet wel goed zoeken. 99% van de dames zijn of fakeprofielen of van die moddervette, werkloze bakvissen.
Hitrate qua dates is wel 100%, d.w.z. bij elke date is er ook geneukt.
Conclusie: veel fake, veel lelijke wijven, maar als je wat leuke wijven weet te daten, dan kun je ook direct van bil.
Mijn f5 knop bleef hangenquote:Op donderdag 5 april 2012 23:15 schreef MaGNeT het volgende:
Hoe komt dit topic ooit aan >62.000 views
Uh ooooooh....binnenkort wordt TS deel van een human-cent-I-pad!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:44 schreef Darkomen het volgende:
Geloof me, je hebt zelf niet goed gelezen en toestemming gegeven .
Gastquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:30 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Kom niet op zulke sites. Maar als jij je groter voor wil doen dan je bent be my guest.
Doe ik ook al af en toe.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:33 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Nou ga dat maar fijn doen dan ouwe internet player
Jezus iemands moeder er bij halen dan ben je toch wel echt het laagste van het laagste. En dat op Internet durven zeggen wat een held.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doe ik ook al af en toe.
Jij veel pleziet met je moeder.
Goedzoquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:45 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Jezus iemands moeder er bij halen dan ben je toch wel echt het laagste van het laagste. En dat op Internet durven zeggen wat een held.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |