ken hem ja dat was echt een near misquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:15 schreef garnage-patrick het volgende:
weet dat ie hier niet hoort!
Gezien op een ander forum, en zeker onweergerelateerd!
http://www.vidiload.com/index.php?page=videos§ion=view&vid_id=101950
Cool? Het gaat hot wordenquote:
dat hot lijkt mij wel mee te vallen, ik ga uit van 24 tot 26 graden alleen maandag in een klein stukje belgie 30 graden en mogelijk ook deel van zuidoost nederland 30 graden. en dan.... BOEMDERDEBOEM onweer?quote:
TOF!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:17 schreef dimage het volgende:
[..]
dat hot lijkt mij wel mee te vallen, ik ga uit van 24 tot 26 graden alleen maandag in een klein stukje belgie 30 graden en mogelijk ook deel van zuidoost nederland 30 graden. en dan.... BOEMDERDEBOEM onweer?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:11 schreef kahaarin het volgende:
Heerlijk weer, heb nu dit in mijn hoofd:
Die is ook leuk idd.quote:
Zul je zien dat het beeld eruit klapt tijdens Nederland - Italië/Paraguay/Slowakije/Nieuw-Zeelandquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:33 schreef MissHobje het volgende:
Wow ben zeer benieuwd zeg, ben maandag om 14.15 klaar en dan heb ik weekend, zou lekker zijn dat onweer
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zul je zien dat het beeld eruit klapt tijdens Nederland - Italië/Paraguay/Slowakije/Nieuw-Zeeland
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zul je zien dat het beeld eruit klapt tijdens Nederland - Italië/Paraguay/Slowakije/Nieuw-Zeeland
npquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:38 schreef Snowsquall het volgende:
@dimage: Thanx voor je updateEn dit soort berichten zie ik graag
In een volle aula een paar uur zitten met 29 graden buitentemperatuur vind jij leuk?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:02 schreef Stephan1237 het volgende:
29 graden(1juli) en rapportuitreiking, mooi weer
Is altijd zoquote:
Neequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:22 schreef Asgard het volgende:
[..]
In een volle aula een paar uur zitten met 29 graden buitentemperatuur vind jij leuk?
Het onweer is nu meer in de middag.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:33 schreef yvonne het volgende:
Zondag zitten we in Chaam, al kans op onweer in de avond dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |