npquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:38 schreef Snowsquall het volgende:
@dimage: Thanx voor je updateEn dit soort berichten zie ik graag
In een volle aula een paar uur zitten met 29 graden buitentemperatuur vind jij leuk?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:02 schreef Stephan1237 het volgende:
29 graden(1juli) en rapportuitreiking, mooi weer
Is altijd zoquote:
Neequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:22 schreef Asgard het volgende:
[..]
In een volle aula een paar uur zitten met 29 graden buitentemperatuur vind jij leuk?
Het onweer is nu meer in de middag.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:33 schreef yvonne het volgende:
Zondag zitten we in Chaam, al kans op onweer in de avond dus?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:57 schreef dimage het volgende:
vrijdag.. 33 tot 35 graden lokaal zelfs. en de dagen erna MOGELIJK een verdere opwarming en dan in heel nederland 30+ graden. maar daar waag ik mij nu nog niet aan hoor. Dat is nog te ver weg.
* dimage doet zijn airco weer aanzetten op 15 graden slaapkamers en 19 graden woonkamer.
Dankjewelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Het onweer is nu meer in de middag.
Onweer is moeilijk te voorspellen, het veranderd elke keer weer.
Pitt Bier is lekker goedkoopquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:22 schreef Frutsel het volgende:
Fijne hete verjaardag wordt dat![]()
Kost me kapitalen aan bier
een week vooruit is veels te ver weg wat mij betreft. Maar de trend komende week is duidelijk: warm! Hittegolf zou kunnen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:57 schreef dimage het volgende:
vrijdag.. 33 tot 35 graden lokaal zelfs. en de dagen erna MOGELIJK een verdere opwarming en dan in heel nederland 30+ graden. maar daar waag ik mij nu nog niet aan hoor. Dat is nog te ver weg.
* dimage doet zijn airco weer aanzetten op 15 graden slaapkamers en 19 graden woonkamer.
Meldtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:52 schreef dimage het volgende:
Wie heeft er geen airco in huis? Met die krijg ik toch echt wel medelijden na donderdag as![]()
Kaart van vrijdag 2 juli ( wel prognose he )
[ afbeelding ]
Ik ga weer voor de 50 graden binnen dan!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:52 schreef dimage het volgende:
Wie heeft er geen airco in huis? Met die krijg ik toch echt wel medelijden na donderdag as![]()
Kaart van vrijdag 2 juli ( wel prognose he )
[ afbeelding ]
gewoon zo min mogelijk kleren aan doen, werkt primaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:30 schreef MissHobje het volgende:
Omg als het maar niet te warm gaat worden pff, voorlopig draai ik nog veel diensten en dus airco dat is met hittegolf wel lekker,.. maar dan thuissmelt alert.
Ik wil onweer! en een plensbuimaar dan af en toe zeg maar.
Zondag fotograferen tussen de mensenmassa, hoop niet dat het al te warm wordtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:30 schreef MissHobje het volgende:
Omg als het maar niet te warm gaat worden pff, voorlopig draai ik nog veel diensten en dus airco dat is met hittegolf wel lekker,.. maar dan thuissmelt alert.
Ik wil onweer! en een plensbuimaar dan af en toe zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |