Bij ons is de halve keuken gevuld met 20 potten verf die alle vorige huurders gewoon hebben laten staan. Gore zooi.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ga het morgen doorgeven bij SLS, ja. Ik krijg geen nieuw tapijt, maar ze kunnen de vorige bewoner wel verplichten z'n walgelijke vloerbedekking te verwijderen. Staat ook in de huisregels, of zo.
Gratis verf, wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij ons is de halve keuken gevuld met 20 potten verf die alle vorige huurders gewoon hebben laten staan.
Tyf op, nerd.quote:
Graka klinkt echt als straattaalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef Rookert het volgende:
Stoere case man, hoe is je graka, CPU en HDD dan
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij ons is de halve keuken gevuld met 20 potten verf die alle vorige huurders gewoon hebben laten staan. Gore zooi.
hou je kanker bek idijood alsders sla ik je inmekaaridiJOOPDddquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
Serieus, post rustiger.
Vaar.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
hou je kanker bek idijood alsders sla ik je inmekaaridiJOOPDdd
Waar denk je dat MrChill vandaan is geplukt op zijn 0e levensjaarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tyf op, nerd.
[..]
Graka klinkt echt als straattaal.
Wat studeer je?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:02 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
nee man wat heeft dat met de foto te make? =P
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat was Devrim_ AKA EchoAlpha AKA DatAss AKA DatAss2
?quote:
Nee, vind het wel goed zo, maar kan jullie niet volgen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom heb je 25 posts per pagina? Is dat niet irritant?
Psshh, die reactie kon beter. Stel dan de vraag hoe hij Nederland schoon denkt te krijgen zonder allochtonen.quote:
WTF geef je hem aandacht.quote:
Dan vertel je toch even wat je hebt afgestudeerd? Kleine moeite, me dunkt. Ik doe hbo, afstudeerjaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:04 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
nix broer, ben afgestudeerd. jij broer?
ZOMG IK VAL DOOR DFE MANDquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Homoooooooooooooooooooooooo!!1111111111111
ik zit niet op fok om mijn prive leven met onbekende te delen. als je Ayça was of bilmy ok. maarwiebenjijlanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan vertel je toch even wat je hebt afgestudeerd? Kleine moeite, me dunkt. Ik doe hbo, afstudeerjaar.
Dan is mrchill toch beter bezigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:07 schreef zarGon het volgende:
Gaat ie computergerelateerde foto's posten. Post dan nakende damesmeisjes of zo, nerd.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom val jij Ayca lastig, ridder van de ronde anus?
quote:
quote:
jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef GenusButeo het volgende:
Manuel, heb je nog foto's van mij? Zeker wel. Ben je homo?
Homo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:09 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
ja
genoeg! die van Duygu toen die tijd en die je op dinegs plaatse
kheb alles nog wat mense mij 10 jaar gelede stuurde.
want alles word auto opgeslagen op HD D:
verdraai m'n woorden niet..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zelfs Bilmi adviseert om foto's van nakende damesmeisjes te posten. Hulde.
Duygu, dat gaat nog veel langer terug.quote:
Welke woorden verdraai ik?quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:07 schreef zarGon het volgende:
Post dan nakende damesmeisjes of zo, nerd.
quote:
Ik zou je best willen fixen, ja. Daar heb ik niet meer dan een baksteen voor nodig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:11 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Zou je mischien willen dat ik homo ben? zodat je me kan fixen![]()
Vurtel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Duygu, dat gaat nog veel langer terug.
sus lan. kom je voor pre3sident spelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:14 schreef GenusButeo het volgende:
Manuel, weet Gülçe dat je foto's van haar plaatst hier?
hoezo fietsen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:13 schreef IHVK het volgende:
Ga fietsen met je Photoshop Manuel !
Niks boeiends. Iemand die ik allang niet meer spreek, maar Manuel brengt haar steeds ter sprake.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Niks boeiends. Iemand die ik allang niet meer spreek, maar Manuel brengt haar steeds ter sprake.Ik weet niet waarom.
Ik moet morgen werken, dus ik moest maar 's slapen. Spank op je billen.
Emel... Ik hou van je...
Ayça... Ik hou ook van jou...
Nederlanders en Marokkanen tellen niet.
Doei.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Niks boeiends. Iemand die ik allang niet meer spreek, maar Manuel brengt haar steeds ter sprake.Ik weet niet waarom.
Ik moet morgen werken, dus ik moest maar 's slapen. Spank op je billen.
Emel... Ik hou van je...
Ayça... Ik hou ook van jou...
Nederlanders en Marokkanen tellen niet.
Doei.
That's the way I like it. Welterusten, Prins.quote:
Zijn jouw woordenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
De Turkse roddelcultuur is zeker weer op de hoogte?
Ik heb geen tijd meer voor FOK!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
Al lang niet meer zoveel op fok gezeten
dit is niet normaal
Hoezoooquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd meer voor FOK!![]()
loooool.
Even voor de hoopvolle mensen; het is geen studiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
loooool.
Dat is iets positiefsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
loooool.
Doe maar stoer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
loooool.
Dan heb je juist meer tijd voor Fok! lijkt mequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is iets positiefs
na woensdag heb ik ook geen tijd meer
eigenlijk na 8 juli
Gelukkig, dan kan je mij op de 7e nog net feliciterenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is iets positiefs
na woensdag heb ik ook geen tijd meer
eigenlijk na 8 juli
Stiekem zoeken wij ook dat ene stukje sociale leven wat ons weerhoudt elke avond weer terug te kruipen naar ons keyboardquote:
Nee want dan ben ik blijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dan heb je juist meer tijd voor Fok! lijkt me
Anders bel ik je welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kan je mij op de 7e nog net feliciteren![]()
![]()
.
Okequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik blij
meestal zit ik op fok als ik iets uitstel.
Ja, valt niet veel te vertellen. Lelijk dom Chinees wijf die voorpiept bij de patatkraam. En toen zei ik er wat van en toen zei ze dat ze me niet zag. Ik had zoiets van HALLOOOOOOOO JE KEEK ME NOG VIES AAN GORETERINGHOER.quote:
Vraag me af of je uberhaupt een bed hebt met jouw slaapgedragquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Ayca het volgende:
Waar zullen we het over hebben?
Ik wil vandaag niet slapen
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja, valt niet veel te vertellen. Lelijk dom Chinees wijf die voorpiept bij de patatkraam. En toen zei ik er wat van en toen zei ze dat ze me niet zag. Ik had zoiets van HALLOOOOOOOO JE KEEK ME NOG VIES AAN GORETERINGHOER.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou wel ruimte schelen.. hmmquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vraag me af of je uberhaupt een bed hebt met jouw slaapgedrag
Over profielwerkstuk. Laten we samen maken!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Ayca het volgende:
Waar zullen we het over hebben?
Ik wil vandaag niet slapen
Vroeg ze niet eens om je handtekeningquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja, valt niet veel te vertellen. Lelijk dom Chinees wijf die voorpiept bij de patatkraam. En toen zei ik er wat van en toen zei ze dat ze me niet zag. Ik had zoiets van HALLOOOOOOOO JE KEEK ME NOG VIES AAN GORETERINGHOER.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VIEZE KUTWIJF. ZE MOET DOOD.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En mocht je toen nog voor?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gigity gig awwlrightquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef Ayca het volgende:
Maar nee een bed is ook wel handig af en toe
zarGon, wat doe je me aan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
VIEZE KUTWIJF. ZE MOET DOOD.,
,
. HEB JE HAAR NOG GESLAGEN? HET LEF,
.
.
Ze dacht: laat ik niet aan het stereotype voldoen en laat ik "pssssst....!" weg.quote:
Met beetje sambal prima te doen. Wel iets langer in magnetron volgende dag wegens bacteriën, maar verderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ja doe er maar grappig over jongens. Maar ik was echt pissed..goorteringwijf dat ze is..![]()
Met dr..met dr..chineesigheid all over her
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je praat weinig maar erg inhoudelijk.
GODVERDOMME, IK BEN KWAAD. IK ZIE NIETS MEER, ZELFS TAALFOUTEN. IK WIND ME TE VEEL OP. EVEN SERIEUS, DAT ZOIETS IS GEBEURD.quote:
Pleur toch op..daar is niks van waarquote:
Chinezen zien er bijna nooit uit als hoer. Marokkaanse meisjes daarentegen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Pleur toch op..daar is niks van waar![]()
Ik vind dat ik t recht heb om iemand hoer te noemen als iemand eruitziet als een hoer.
Dan is het goed, broeder. Je weet het.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
GODVERDOMME, IK BEN KWAAD. IK ZIE NIETS MEER, ZELFS TAALFOUTEN. IK WIND ME TE VEEL OP. EVEN SERIEUS, DAT ZOIETS IS GEBEURD..
Dank voor de verbetering. Zal erop letten.
GRAPPEN? DIT ZIJN TOCH ECHT GEEN GRAPPEN, DAME.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ja doe er maar grappig over jongens. Maar ik was echt pissed..goorteringwijf dat ze is..![]()
Met dr..met dr..chineesigheid all over her
Marokkaanse meiden hebben heupen, en hebben daarom altijd gelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Chinezen zien er bijna nooit uit als hoer. Marokkaanse meisjes daarentegen.
Dat is zeker waar, dat tweede zeker niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Marokkaanse meiden hebben heupen, en hebben daarom altijd gelijk.
Laat Marokkaanse meiden eens met rust. Jaja we zijn sletjes en worden gepakt door negersquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Chinezen zien er bijna nooit uit als hoer. Marokkaanse meisjes daarentegen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Laat Marokkaanse meiden eens met rust. Jaja we zijn sletjes en worden gepakt door negers. Anders nog iets?
Die anorexiabitch kocht enkel een flesje water..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Hé, je had toen ze haar bestelling had gedaan zo moeten vragen van zo van "Sambal bij?" whahahah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Hé, je had toen ze haar bestelling had gedaan zo moeten vragen van zo van "Sambal bij?" whahahah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een faalhazinquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Die anorexiabitch kocht enkel een flesje water..
Nee, je hebt jezelf genoeg gepromoot met deze postquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Laat Marokkaanse meiden eens met rust. Jaja we zijn sletjes en worden gepakt door negers. Anders nog iets?
Dan nog... En anders had je moeten zeggen zo van (trek hier spleetogen) "wilt u nog iets andels dlinken?"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Die anorexiabitch kocht enkel een flesje water..
Nou, wat ben ik dan wel niet. Zij had haar bestelling anders wel mooi eerder dan ik..TERWIJL IK ER EERDER STOND..quote:
NOU ENquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou, wat ben ik dan wel niet. Zij had haar bestelling anders wel mooi eerder dan ik..TERWIJL IK ER EERDER STOND..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, je hebt jezelf genoeg gepromoot met deze post
Wat verrassend als ze een veeleisende bestelling bestaande uit een flesje water deed. Had je liever slappe, muffe, oude friet gehad?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou, wat ben ik dan wel niet. Zij had haar bestelling anders wel mooi eerder dan ik..TERWIJL IK ER EERDER STOND..
Scherpquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Volgens mij had jij dat al voor mij gedaan.
Ga het wassenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:56 schreef Rookert het volgende:
Godver ik trek mijn shirt net uit (dit is relevant), ga tandenpoetsen, zie dat mijn haar op afrokapsel staat, wil het normaal doen, zat er blijkbaar tandpasta aan een vinger en nu zit het in mijn haar![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:56 schreef Rookert het volgende:
Godver ik trek mijn shirt net uit (dit is relevant), ga tandenpoetsen, zie dat mijn haar op afrokapsel staat, wil het normaal doen, zat er blijkbaar tandpasta aan een vinger en nu zit het in mijn haar![]()
![]()
![]()
dan droog je het...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, nat haar in kussen is kut, het is al weg ongeveer
Dan haal je er een handdoek overheen, wtf ben jij voor wijfquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
fohnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik het met ej eens ben wikquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan haal je er een handdoek overheen, wtf ben jij voor wijf.
Juistemquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan haal je er een handdoek overheen, wtf ben jij voor wijf.
Uhhh, nou gewoon droog. WTF, kerel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:01 schreef Rookert het volgende:
Ik weet niet hoe droog jullie haar krijgen met een handdoek hoor, maar het is nat genoeg
Niet de eerste keer, soulmate van me.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik het met ej eens ben wik
Stop het in een blender, dat hoofd van je.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:01 schreef Rookert het volgende:
Ik weet niet hoe droog jullie haar krijgen met een handdoek hoor, maar het is nat genoeg
Ja serieus hoor daar dacht ik ook aan !quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stop het in een blender, dat hoofd van je.
Oh daar ging het mis bij jouquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stop het in een blender, dat hoofd van je.
Oja jij had me gezienquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:12 schreef Ayca het volgende:
oh nee ik stelde me gewoon rookerts hoofd in een blender voor
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je moeder iig wel, hahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
wat is je probleem bro. vertel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:27 schreef Rookert het volgende:
Dat je hier plezier uit haalt man en je nu superieur voelt, wat een leven.
paas spiegel danquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:30 schreef Rookert het volgende:
Je spiegelbeeld, check het maar even
quote:
Wees dan zelf even consistent.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:54 schreef Ayca het volgende:
En je hoeft echt geen punt achter een smiley te zetten hoor.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:31 schreef GenusButeo het volgende:
Belt een cliënt net, zegt ie: 'Je hebt me het verkeerde nummer doorgegeven'. Zeg ik: 'O, kut.' OMFG, blunder.Gelukkig kon hij er wel om lachen.
quote:Amersfoort
Woensdag 23 Juni 09:52
Oorzaak
Rond Amersfoort rijden minder treinen door een versperring.
Er rijden stopbussen tussen Amersfoort en Barneveld C.
Verwachting
De verstoring is naar verwachting rond 11:30 uur verholpen.
Reisadvies
Whehequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:31 schreef GenusButeo het volgende:
Belt een cliënt net, zegt ie: 'Je hebt me het verkeerde nummer doorgegeven'. Zeg ik: 'O, kut.' OMFG, blunder.Gelukkig kon hij er wel om lachen.
We hebben geen vacatures openstaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:29 schreef Rookert het volgende:
Waar werk je nou, ik kom het team graag versterken
Gebruik anders http://mobiel.ns.nl/.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Doet de NS-reisplanner het ook niet bij jullie?
Schop die Gül eruitquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
We hebben geen vacatures openstaan.
Ah, nu werkt hij blijkbaar weer. Nu maar hopen dat A'foort binnenkort is opgelost.quote:
Ik denk eigenlijk dat ze te veel onnodige personen in dienst hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
We hebben geen vacatures openstaan.
Moet je tegen m'n werkgever zeggen. M'n werkgever is echt zo debiel, trouwens. Waarschijnlijk werd ie net gebeld door een vriend, neemt ie op met 'siktir lan, ibne', en dat betekent: 'fuck off, flikker'. Turkse machojargon.quote:
Oh, je werkt voor een Turks bedrijf. Dan is alles opeens duidelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Moet je tegen m'n werkgever zeggen. M'n werkgever is echt zo debiel, trouwens. Waarschijnlijk werd ie net gebeld door een vriend, neemt ie op met 'siktir lan, ibne', en dat betekent: 'fuck off, flikker'. Turkse machojargon.
Ik ben hartstikke nodig. Als ik hier nu niet zou zitten, zou de telefoon onbeheerd blijven en dát moeten we niet hebben, hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ze te veel onnodige personen in dienst hebben.
Wat is een Turks bedrijf, Wik? Of bedoel je gewoon een bedrijf met een Turkse directeur? Alle medewerkers zijn overigens gewoon Hollanders, ik & Gül zijn de enige Turken. Maar goed, Gül is ook niet echt een Turk. Ze eet varkensvlees, de dikke big.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, je werkt voor een Turks bedrijf. Dan is alles opeens duidelijk.
De Turkse snackbar om de hoek?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat is een Turks bedrijf, Wik? Of bedoel je gewoon een bedrijf met een Turkse directeur? Alle medewerkers zijn overigens gewoon Hollanders, ik & Gül zijn de enige Turken. Maar goed, Gül is ook niet echt een Turk. Ze eet varkensvlees, de dikke big.
En al die Nederlanders maar denken dat het vriendelijk is en proberen het de volgende keer ook bij familie van de baas als die bellenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Moet je tegen m'n werkgever zeggen. M'n werkgever is echt zo debiel, trouwens. Waarschijnlijk werd ie net gebeld door een vriend, neemt ie op met 'siktir lan, ibne', en dat betekent: 'fuck off, flikker'. Turkse machojargon.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat is een Turks bedrijf, Wik? Of bedoel je gewoon een bedrijf met een Turkse directeur? Alle medewerkers zijn overigens gewoon Hollanders, ik & Gül zijn de enige Turken. Maar goed, Gül is ook niet echt een Turk. Ze eet varkensvlees, de dikke big.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Serieus, dat zeg ik ook altijd. Een Turk die varkensvlees eet is geen Turk. En een Turk die gaat zitten zeuren op niet halal vlees net zo min. Een Turk eet gewoon haram koe, schaap en kip. Drinkt er een flinke glas raki bij en gaat niet naar de moskee. Dat is een Turk!
Al die gavurlar en extremisten.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Serieus, dat zeg ik ook altijd. Een Turk die varkensvlees eet is geen Turk. En een Turk die gaat zitten zeuren op niet halal vlees net zo min. Een Turk eet gewoon haram koe, schaap en kip. Drinkt er een flinke glas raki bij en gaat niet naar de moskee. Dat is een Turk!
Etenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Ja, alleen Turken hebben een kantoor op locatie voor de snackbars die ze runnen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De Turkse snackbar om de hoek?
En je begint nu wel erg op bilmi te lijken, niet toevallig haar broer?
Heeft ie niet, scheelt alweer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
En al die Nederlanders maar denken dat het vriendelijk is en proberen het de volgende keer ook bij familie van de baas als die bellen
Ik hou van je.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan, zullen de turken wel denken.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Hier een lesje integratie voor de Turken.
[ afbeelding ]
Nu zul je je wel afvragen, waar behoort de Ekte Ekte Kaaskop dan toe?
Nou, de ekte ekte kaaskop bestaat niet (volgens velen) dus was het onmogelijk om het aan te geven op mijn taartdiagram.
Zeg dat je niet kunt werken zonder internet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef GenusButeo het volgende:
Paint klopt helemaal.
Internet doet het opeens niet meer, dus ik zit nu op m'n mobieltje, hoe triest.
Watermeloenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, de ekte ekte kaaskop bestaat niet (volgens velen) dus was het onmogelijk om het aan te geven op mijn taartdiagram.
Echt sneu van je, niet normaal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef GenusButeo het volgende:
Paint klopt helemaal.
Internet doet het opeens niet meer, dus ik zit nu op m'n mobieltje, hoe triest.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoef niks te zeggen, er is niemand.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zeg dat je niet kunt werken zonder internet.
Ja...quote:
Zeg het maar tegen jezelf dan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik hoef niks te zeggen, er is niemand.
Mwah, als het een beetje hetzelfde betekent als kafir, dat ook een negatieve ondertoon heeft, is het wel begrijpelijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:24 schreef IHVK het volgende:
Gavur: the term is considered highly offensive by Christians in the Balkans.
sorry Christenen in de Balkan.
Nouh ik denk tog dat duh egte hageneesch zichzelluf wel gavur vind hoor goffedomme wat een woord for de mense uit duh mooistuh stad agter duh duinehquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:24 schreef IHVK het volgende:
Gavur: the term is considered highly offensive by Christians in the Balkans.
sorry Christenen in de Balkan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |