Ga het wassenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:56 schreef Rookert het volgende:
Godver ik trek mijn shirt net uit (dit is relevant), ga tandenpoetsen, zie dat mijn haar op afrokapsel staat, wil het normaal doen, zat er blijkbaar tandpasta aan een vinger en nu zit het in mijn haar![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:56 schreef Rookert het volgende:
Godver ik trek mijn shirt net uit (dit is relevant), ga tandenpoetsen, zie dat mijn haar op afrokapsel staat, wil het normaal doen, zat er blijkbaar tandpasta aan een vinger en nu zit het in mijn haar![]()
![]()
![]()
dan droog je het...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, nat haar in kussen is kut, het is al weg ongeveer
Dan haal je er een handdoek overheen, wtf ben jij voor wijfquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
fohnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik het met ej eens ben wikquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan haal je er een handdoek overheen, wtf ben jij voor wijf.
Juistemquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan haal je er een handdoek overheen, wtf ben jij voor wijf.
Uhhh, nou gewoon droog. WTF, kerel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:01 schreef Rookert het volgende:
Ik weet niet hoe droog jullie haar krijgen met een handdoek hoor, maar het is nat genoeg
Niet de eerste keer, soulmate van me.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik het met ej eens ben wik
Stop het in een blender, dat hoofd van je.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:01 schreef Rookert het volgende:
Ik weet niet hoe droog jullie haar krijgen met een handdoek hoor, maar het is nat genoeg
Ja serieus hoor daar dacht ik ook aan !quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stop het in een blender, dat hoofd van je.
Oh daar ging het mis bij jouquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stop het in een blender, dat hoofd van je.
Oja jij had me gezienquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:12 schreef Ayca het volgende:
oh nee ik stelde me gewoon rookerts hoofd in een blender voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |