Zijn jouw woordenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
De Turkse roddelcultuur is zeker weer op de hoogte?
Ik heb geen tijd meer voor FOK!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
Al lang niet meer zoveel op fok gezeten
dit is niet normaal
Hoezoooquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd meer voor FOK!![]()
loooool.
Even voor de hoopvolle mensen; het is geen studiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
loooool.
Dat is iets positiefsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
loooool.
Doe maar stoer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
loooool.
Dan heb je juist meer tijd voor Fok! lijkt mequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is iets positiefs
na woensdag heb ik ook geen tijd meer
eigenlijk na 8 juli
Gelukkig, dan kan je mij op de 7e nog net feliciterenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is iets positiefs
na woensdag heb ik ook geen tijd meer
eigenlijk na 8 juli
Stiekem zoeken wij ook dat ene stukje sociale leven wat ons weerhoudt elke avond weer terug te kruipen naar ons keyboardquote:
Nee want dan ben ik blijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dan heb je juist meer tijd voor Fok! lijkt me
Anders bel ik je welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kan je mij op de 7e nog net feliciteren![]()
![]()
.
Okequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik blij
meestal zit ik op fok als ik iets uitstel.
Ja, valt niet veel te vertellen. Lelijk dom Chinees wijf die voorpiept bij de patatkraam. En toen zei ik er wat van en toen zei ze dat ze me niet zag. Ik had zoiets van HALLOOOOOOOO JE KEEK ME NOG VIES AAN GORETERINGHOER.quote:
Vraag me af of je uberhaupt een bed hebt met jouw slaapgedragquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Ayca het volgende:
Waar zullen we het over hebben?
Ik wil vandaag niet slapen
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja, valt niet veel te vertellen. Lelijk dom Chinees wijf die voorpiept bij de patatkraam. En toen zei ik er wat van en toen zei ze dat ze me niet zag. Ik had zoiets van HALLOOOOOOOO JE KEEK ME NOG VIES AAN GORETERINGHOER.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou wel ruimte schelen.. hmmquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vraag me af of je uberhaupt een bed hebt met jouw slaapgedrag
Over profielwerkstuk. Laten we samen maken!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Ayca het volgende:
Waar zullen we het over hebben?
Ik wil vandaag niet slapen
Vroeg ze niet eens om je handtekeningquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja, valt niet veel te vertellen. Lelijk dom Chinees wijf die voorpiept bij de patatkraam. En toen zei ik er wat van en toen zei ze dat ze me niet zag. Ik had zoiets van HALLOOOOOOOO JE KEEK ME NOG VIES AAN GORETERINGHOER.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VIEZE KUTWIJF. ZE MOET DOOD.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()