Ik heb geen bewijsquote:Op maandag 12 juli 2010 22:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Novum, Tijnbrein. Maak het wereldkundig, want dan gaat de beker alsnog naar Nederland. Want als ik ergens niet tegen kan dan zijn het partijdige ballen![]()
Balen en teleurgesteld zijn snap. Er zijn ergere dingen in de wereld dan verliezen met voetbal. Wees blij dat Nederland zo ver is gekomen op het WK.quote:[..]
Ik verwonder mij wel erover. Dat mensen echt ziek kunnen worden na gisteren. Nou eerlijk, ik vond het ook niet leuk toen ze verloren. Maar de Spanjaarden waren gewoon wel beter, dus in die zin hadden ze het wel eerlijk verdiend.
Succes daarmeequote:[..]
En zo is het maar net. En verder is het nog steeds een megaprestatie om als tweede te eindigen in zo'n toernooi.
[..]
Ik begrijp je klacht![]()
Ik wil niet zo zijn, zo af en toe lijk ik teveel op Maarten van RossemGa ik afleren
Zelfs al leggen ze het later uit dan snap ik het nog nietquote:Op maandag 12 juli 2010 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ah joh tijn, ik kan ook niet tijdens de wedstrijd zelf zien of iemand buiten spel staat, gaat mij ook te snel. Een troost, de grensrechter/scheids zit er niet zelden naast
Ik ging dagelijks naar ajax-jeugd, ik kende alle jonkies (die nu niet meer daar voetballen, was in de tijd van lindgren, maduro, esajas etc) van haver tot gort, sterke punten, zwakke punten, en daar bouwde ik op verder. Wist ook precies welke van de jongens als volgende ging doorbreken. En in de weekenden nam ik wedstrijden op, om ze per pass 10 keer heen en weer te spoelen, tot ik precies wist of de voorkeur bij een lange of brede bal lag en of de keeper moeite had met een schot in de korte hoek of in de kruising. Ok als ik t terug lees denk ik dat mijn ex een punt had dat ik oppervlakkig was
Mail jij trouwens niet terugquote:Op maandag 12 juli 2010 18:38 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dus als we zeggen dat je er naakt niet zo lekker uitziet...ach laat ook maar![]()
flauw flauw.
Nu snap ik hetquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Heel simpel: Jij bent aanvaller. Jij krijgt de bal aangespeeld. Op het moment dat de bal wordt gespeeld, heb jij maar één tegenstander voor je. Je moet er minstens 2 voor je hebben(en nou niet letterlijk 2 voor je neus he
maar op dezelfde/iets hogere hoogte ongeveer
)
He tijn ben jij een klager?
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is dan fijn, zou een hele hoop schelen als je wat steun hebt van familie.
Soms gaat het wat langzamer maar uiteindelijk komt alles op zn pootjes terecht.
Wanneer gingen we trouwens een terrasje pakken?
Is er trouwens nog interesse in een meet?
Uiteraard Amsterdamquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Doe maar een voorstel met een datum. Amsterdam?
Oke in augustus dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Uiteraard Amsterdam
Al vind ik Rotterdam ook leuk.
Ik kan overigens de komende weekenden niet in juli, wegens sociale vaardigheden training (etentjes) en verjaardagen (waaronder mijn eigen
) alhoewel iedereen op mijn verjaardag welkom is
De eerste 2 weekenden in augustus heb ik tijd, de laatste 2 niet geloof ik.. Mijn agenda is in de war..
Magquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke in augustus dusOf je verjaardag
Lijkt mij leukquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mag
We gaan uit eten: www.kimono-almere.nl of www.latin-fusion.nl
Alleen wel zelf betalen
En daarop inhakend, heeft elke autist gebrekkige sociale vaardigheden?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:49 schreef Pandora73 het volgende:
Euh, gebrek aan sociale vaardigheden, dat is toch onder andere een kenmerk van autisme? Hoezo dan afvragen waar het vandaan komt? Ligt gewoon aan de bedrading in je hoofd... De ene kan het wel, de andere niet. Net zoals de ene aanleg heeft voor wiskunde en de andere niet. Of voor zingen. Of voor pianospelen, schrijven, koken, mensen verzorgen, enzovoorts. Gewoon een vaardigheid. Je hebt hem, of je hebt hem niet. Of in ieder geval, in meer of mindere mate.
Of denk ik nu te simpel?
Net als of EQ alles zegt over sociale vaardigheden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef Pandora73 het volgende:
Haha geeft niet hoor... Maar volgens mij zijn sociale vaardigheden voor een heel groot deel een kwestie van aanleg. EQ is net als IQ (of een bepaald talent/vermogen/vaardigheid) iets wat je van nature hebt of niet. Tuurlijk kan je het vrijwel altijd wel een stukje ontwikkelen, maar het zit erin of niet.
Het zou denk ik wel iets zijn om over na te denken als iemand zo'n vaardigheid/talent/vemogen wel heeft, maar ze niet wil of kan gebruiken. Dan kun je je inderdaad af gaan vragen wat er mis is gegaan... Dat vind ik dan wél weer interessant om over te gaan nadenken! Wat zou er gebeurd zijn waarom hij dit niet meer wil of kan... Wat zit daarachter...
* Pandora73 zet Sherlock Holmes-petje op
Hihi. Dat laatste heb ik trouwens gehad. In de tijd dat ik met mijn ex was. Ik werd steeds meer teruggetrokken, had geen zin in contacten. Ik heb nog steeds wel dat ik geen zin heb om wat af te spreken, maar ik merk wel weer dat ik een vaste groep aan t opbouwen ben.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef Pandora73 het volgende:
Haha geeft niet hoor... Maar volgens mij zijn sociale vaardigheden voor een heel groot deel een kwestie van aanleg. EQ is net als IQ (of een bepaald talent/vermogen/vaardigheid) iets wat je van nature hebt of niet. Tuurlijk kan je het vrijwel altijd wel een stukje ontwikkelen, maar het zit erin of niet.
Het zou denk ik wel iets zijn om over na te denken als iemand zo'n vaardigheid/talent/vemogen wel heeft, maar ze niet wil of kan gebruiken. Dan kun je je inderdaad af gaan vragen wat er mis is gegaan... Dat vind ik dan wél weer interessant om over te gaan nadenken! Wat zou er gebeurd zijn waarom hij dit niet meer wil of kan... Wat zit daarachter...
* Pandora73 zet Sherlock Holmes-petje op
Maar het speelt wel mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Net als of EQ alles zegt over sociale vaardigheden.
Nee er is geen verband. Genoeg mensen die wil intelligent zijn en sociaal. En je hebt ook minder intelligente mensen die niet sociaal zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar het speelt wel mee.
Mijn EQ is hoger dan het EQ van Detroit en ik ben ook makkelijker met sociale contacten,. Wat niet betekend dat Detroit niet sociaal is overigens.
Daar staat tegenover dat zijn IQ vele malen hoger is, zou er een verband zijn?
En ik nam het serieusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Verband was ook een grapjeOverigens heb ik wel een redelijk IQ
Alleen is Detroit achterlijk slim.
Maar EQ/sova vind ik toch wel interessant om over na te denken, net als de vraag of SoVa aan te leren zijn.
Pandora noemt talenten als voorbeeld. Waylon kon vroeger nooit zingen, nu is hij een van de beste Nederlandse zangers (smaken verschillen maar hij heeft t wel gemaakt als eerste nederlander bij een amerikaans motown label) om een voorbeeld te noemen.
Ik ga trouwens met het dayzero project beginnen denk ik
Autistquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik nam het serieus![]()
Het is een combi van nature en nurture.
Ja dat heb ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Autist
Mijn nature is sterker dan mijn nurture al heeft de laatste ervoor gezorgd dat ik inzag hoe ik niet wilde worden en dus wel van grote invloed
Eerste wel, tweede niet. Het hebben van problemen met sociale vaardigheden is wel een van de belangrijkste problemen bij autisme. Je kan ze wel ontwikkelen, maar anders. Je zult er nooit gevoel voor krijgen, maar je kunt de vaardigheden an sich wel aanleren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En daarop inhakend, heeft elke autist gebrekkige sociale vaardigheden?
Maakt het hebben van gebrekkige sociale vaardigheden je per definitie autist?
Tijd wel alleen niet altijd zin of energie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Waarom? Geen zin, te weinig tijd?
Mag van 2 kanten komen.
Ik heb overigens een vriend, die laat gerust maanden niets van zich horen, en andersom ook. Maar t is altijd goed.
Nu heeft ie wel een hele drukke agenda, was blij dat ik m op tijd kon vragen voor mijn verjaardag
Ik ben juist actief geen donorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:
http://rcpicturesday0.wordpress.com/ leuk
Je hebt PMquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben dan toch dood, wat heb ik zelf aan mijn organen?
Heb mij ook aangemeld als bloeddonor.
Nu welquote:
Dat zijn jouw woorden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:13 schreef Pandora73 het volgende:
ScarFace-, bedoel jij echt dat iedereen die een slecht hart heeft of kapotte nieren of noem maar op, dan maar lekker dood moet gaan??
Jouw woorden waren dat iedereen zijn lichamelijke kwalen maar zelf moet dragen. Helaas houden veel kwalen waarvoor je een donor nodig hebt om het op te lossen, in dat je snel dood gaat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden.
Ik ben gewoon geen donor.
Waarom als ik vragen mag?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden.
Ik ben gewoon geen donor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |