Dan geef ik je groot gelijkquote:Op maandag 12 juli 2010 18:38 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dus als we zeggen dat je er naakt niet zo lekker uitziet...ach laat ook maar![]()
flauw flauw.
Autistquote:
Het is ook nooit goedquote:
Ik heb niet gekeken. Dus geen idee.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij vond de scheids goed reageerde met die bal die van richting veranderde door die muur?
Ik wel. Al geef ik eigenlijk niet om voetbal, maar de finale is natuurlijk weer wel bijzonder.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:00 schreef Ferrobarr het volgende:
Tsja, dat is mijn afwijking: op alle relevante posts hier willen reageren, ookal ben je zo'n drie weken op vakantie geweest.
Je bent idd zeer precies en contentieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de andere posts/zaken kom ik z.s.m. terug.
Maar dat mag ook![]()
Ik nietquote:Op maandag 12 juli 2010 22:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik wel. Al geef ik eigenlijk niet om voetbal, maar de finale is natuurlijk weer wel bijzonder.
Was tenslotte 32 jaar geleden
Ik klaag niet altijd hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken. Dus geen idee.![]()
Maar nog geen 2 weken terug liep je te klagen over het voetbal. Dat je er last van had enzo. En nu klaag je dat de bal en scheids niet meewerkten.Als Nederland had gewonnen dan zou je ook geklaagd hebben.
Waarom altijd klagen?
Nee de bal was Spaansquote:Op maandag 12 juli 2010 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik klaag niet altijd hoor.. Maar ik vind de aandacht wel overdreven, daarin verander ik niet van mening.
Ik ga vanuit ddat de bal zelf onpartijdig was.![]()
Ik zou niet geklaagd hebben als Nederland wel gewonnen had, zo ben ik dan ook wel weer
Mwoah, ik geef er ook echt niet om. Ik kijk hooguit een keer als Nederland het een beetje leuk doet. Ik heb er ook geen verstand van. Ik zat gisteren onder de wedstrijd nog uit te zoeken op internet wat precies 'buitenspel"inhoudt (quote:Op maandag 12 juli 2010 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik nietik vind voetbal geen bal aan
Ik lekker welquote:Op maandag 12 juli 2010 22:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mwoah, ik geef er ook echt niet om. Ik kijk hooguit een keer als Nederland het een beetje leuk doet. Ik heb er ook geen verstand van. Ik zat gisteren onder de wedstrijd nog uit te zoeken op internet wat precies 'buitenspel"inhoudt ()
tja, de meeste vrouwen weten het denk ik ook niet![]()
Verder hoopte dat Van Persie het eindelijk eens beter ging doen.
Maar om te kijken is voetbal niet saai. Ik kijk liever naar voetbal dan dat wielrennen. Dat vind ik wel saai
Novum, Tijnbrein. Maak het wereldkundig, want dan gaat de beker alsnog naar Nederland. Want als ik ergens niet tegen kan dan zijn het partijdige ballenquote:
Ik verwonder mij wel erover. Dat mensen echt ziek kunnen worden na gisteren. Nou eerlijk, ik vond het ook niet leuk toen ze verloren. Maar de Spanjaarden waren gewoon wel beter, dus in die zin hadden ze het wel eerlijk verdiend.quote:De aandacht is met alles te ver doorgeschoten tegenwoordig![]()
En zo is het maar net. En verder is het nog steeds een megaprestatie om als tweede te eindigen in zo'n toernooi.quote:Over 4 jaar nieuwe ronde nieuwe kansen![]()
Ik begrijp je klachtquote:Zo komt het op mij over als jij post. Het klinkt altijd zo klagerig.
Het probleem is dat ik de buitenspelregel in theorie wel snap maar in de praktijk niet kan toepassen. Het spel gaat gewoon te snel. En slecht ruimtelijk inzicht.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mwoah, ik geef er ook echt niet om. Ik kijk hooguit een keer als Nederland het een beetje leuk doet. Ik heb er ook geen verstand van. Ik zat gisteren onder de wedstrijd nog uit te zoeken op internet wat precies 'buitenspel"inhoudt ()
tja, de meeste vrouwen weten het denk ik ook niet![]()
Verder hoopte dat Van Persie het eindelijk eens beter ging doen.
Maar om te kijken is voetbal niet saai. Ik kijk liever naar voetbal dan dat wielrennen. Dat vind ik wel saai
Zo is het maar net. Je weet inderdaad niet hoe het anders was gegaan. En jammer dat ze iets teveel aan overtredingen deden. Ze wilden misschien wel te graag. Tja, de druk was ook wel erg hoog....quote:Op maandag 12 juli 2010 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Ach nouja dan hadden wij terecht een corner gekregen. Wie weet hoe t dan was gegaan.
Wij moesten niet zoveel overtredingen maken, de scheids moest niet bovenop alles zitten (dat is t nadeel, als je 50% ziet moet je de overige 50% ook wel zien), Robben had de 2 goals moeten maken, Mathijssen had niet over de bal heen moeten maaien en niet blind moeten koppen, maar daar staat tegenover dat de Spanjaarden vaker hadden moeten scoren want dat hadden ze gekund
Ik vond t machtig mooi dat we sinds '78 in de finale stonden, een prestatie an sichDus ik heb geen moment gebaald.
Dat ging voor mij ook te snel hoor. Maar ik hoef ook niet alles te volgen, ik zit onder de wedstrijd soms gewoon te internetten.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik de buitenspelregel in theorie wel snap maar in de praktijk niet kan toepassen. Het spel gaat gewoon te snel. En slecht ruimtelijk inzicht.
Vandaar dat ik nooit voetbal kijk.
Ah joh tijn, ik kan ook niet tijdens de wedstrijd zelf zien of iemand buiten spel staat, gaat mij ook te snel. Een troost, de grensrechter/scheids zit er niet zelden naastquote:Op maandag 12 juli 2010 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik de buitenspelregel in theorie wel snap maar in de praktijk niet kan toepassen. Het spel gaat gewoon te snel. En slecht ruimtelijk inzicht.
Vandaar dat ik nooit voetbal kijk.
Ik moest gelijk aan jou denken als uitzonderingquote:Op maandag 12 juli 2010 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik lekker wel
Detroit ligt dubbel als ik commentaar op de wedstrijd lever. Ik merk tijdens t wk weer hoe erg ik t mis
Heerlijkquote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan jou denken als uitzondering![]()
Mijn zus is idem dito
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heerlijk
Alleen in een café ben ik timide. En ik volg te weinig voetbal om mij zeker te voelen over mijn uitspraken, dus kijk ik t liefst met beperkt gezelschap. Stom he
Als mijn huis is opgeleverd is een sportkanaal t eerste wat ik aanschaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |