Eerste wel, tweede niet. Het hebben van problemen met sociale vaardigheden is wel een van de belangrijkste problemen bij autisme. Je kan ze wel ontwikkelen, maar anders. Je zult er nooit gevoel voor krijgen, maar je kunt de vaardigheden an sich wel aanleren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En daarop inhakend, heeft elke autist gebrekkige sociale vaardigheden?
Maakt het hebben van gebrekkige sociale vaardigheden je per definitie autist?
Tijd wel alleen niet altijd zin of energie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Waarom? Geen zin, te weinig tijd?
Mag van 2 kanten komen.
Ik heb overigens een vriend, die laat gerust maanden niets van zich horen, en andersom ook. Maar t is altijd goed.
Nu heeft ie wel een hele drukke agenda, was blij dat ik m op tijd kon vragen voor mijn verjaardag
Ik ben juist actief geen donorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:
http://rcpicturesday0.wordpress.com/ leuk
Je hebt PMquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben dan toch dood, wat heb ik zelf aan mijn organen?
Heb mij ook aangemeld als bloeddonor.
Nu welquote:
Dat zijn jouw woorden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:13 schreef Pandora73 het volgende:
ScarFace-, bedoel jij echt dat iedereen die een slecht hart heeft of kapotte nieren of noem maar op, dan maar lekker dood moet gaan??
Jouw woorden waren dat iedereen zijn lichamelijke kwalen maar zelf moet dragen. Helaas houden veel kwalen waarvoor je een donor nodig hebt om het op te lossen, in dat je snel dood gaat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden.
Ik ben gewoon geen donor.
Waarom als ik vragen mag?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden.
Ik ben gewoon geen donor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |