Weet je dat niet meer? Dat ik dat bed een beetje aan wilde duwen omdat de spleet wel erg groot werd?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's heul nie waar nie!
GB, zeg dat het niet waar is!
Ow jawelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je dat niet meer? Dat ik dat bed een beetje aan wilde duwen omdat de spleet wel erg groot werd?![]()
En ik er toen zo hard tegen beukte dat ik OP bed viel bovenop je knie ofzo?
Het snurken was ook best hardquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, maar die sprong zo fijn![]()
![]()
Jahahahahahahaha, dat snurken heb ik ook gehoord![]()
[..]
Die tellen niet
Die van mij welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:21 schreef Goodbye het volgende:
Het is ook niet zo erg als het klinkt, gelukkig heeft Mr Gb geen fok
Net Ross van Friendsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe de droom van mening man kan veranderen in een nachtmerrie:
Mijn vriendin heeft me verruild..
![]()
![]()
Ze zal wel niet meelezenquote:
quote:
Vraag het Tombola.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn vriendje bleef net voor het eerst slapen, blijkt hij te snurken! En vanochtend lagen er allemaal katjang nootjes in het bed... strange!
quote:
Die gooit wat zoektermen bij elkaar en binnen 5 minuten heb je een hele lijst.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hmm nee geen R&P of SEX topics of andere beschamende dingen![]()
[..]
Hoezo zou Tombo dat weten
Hmm true, maar dit is uit 2004.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die gooit wat zoektermen bij elkaar en binnen 5 minuten heb je een hele lijst.
Een wijs persoon zei in het vorige topic dat als je geheimen verklapt het geen geheimen meer zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Je mag me de username ook PM'en hoor. Ik kan heel discreet zijn.
Wat leuk!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:48 schreef Goodbye het volgende:
Oh, wat leuk! Ik krijg net een briefje door de bus dat een paar buren een BBQ voor het straatje willen organiseren. Lijkt me wel leuk, want ik woon hier al 2,5 jaar en ik ken er maar een paar
Een ander wijs persoon zei in dat zelfde topic ook:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een wijs persoon zei in het vorige topic dat als je geheimen verklapt het geen geheimen meer zijn
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi, ik ook!
Ik heb hem per PM net zolang gemarteld tot ik het wist
Misschien onthul ik het later vanavond welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:50 schreef Goodbye het volgende:
Erik, wat was jouw geheimpje nou ook maar weer?
Nou poeh poeh, marteling per PMquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een ander wijs persoon zei in dat zelfde topic ook:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien onthul ik het later vanavond wel. Ligt een beetje aan de ander.
Ik vind het prima hoor Erik.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
Erik wil je stoppen met naaktfoto's per PM te sturen svp.
Dankje
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan geen naaktfoto's van mezelf trouwensquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. En het stomme is, als ik het ontken gelooft iedereen het alleen maar meer. Ook moet ik toegeven dat ik het overwogen heb om te doen
!
En wat is Benny's rol daarin dan? En waarom zitten die 2 zo te flirtenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een nieuw modschap in het verschiet?
Ehhhhhhhhhh...hmmm
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat is Benny's rol daarin dan? En waarom zitten die 2 zo te flirten
Omdat we een date hebbenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat is Benny's rol daarin dan? En waarom zitten die 2 zo te flirten
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dan weet Benny dus al wat Het Geheim is, en wij niet?
Gewoon een stel aandachtsrelnichten dusquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of er is geen Geheim, en de mannen willen gewoon even in het aandachtscirkeltje staan, zo tussen de Katjangnoten.
Dat zou ik nooit doen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of er is geen Geheim, en de mannen willen gewoon even in het aandachtscirkeltje staan, zo tussen de Katjangnoten.
quote:
Als ik het vertel, dan moet ik je vermoorden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je vertelt wat het is, dan verdenken we je er ook niet van
Van wie?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik het vertel, dan moet ik je vermoorden.
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:
Zolang ik niets vertel hoef ik niemand te vermoordenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Boh, en ik maar denken dat je zacht en knuffelig en lief en aardig en al dat nog meer was![]()
Gewoon uit jezelf moorden
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zolang ik niets vertel hoef ik niemand te vermoorden.
Ze kan niet pokeren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Joran's moeder komt straks met d'r verhaaltje op tv, jolijtDie wilde ook cashen?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
Soms denk ik weleens dat er bij die hele familie een steekje los zit
Welk sletje?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar is je sletje, maak ik een naamtopique voor haar komt ze niet opdagen
Wie er met Klaverjassen heeft gewonnenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Domme vraag misschien (waarschijnlijk), maar waar zijn die vinkjes en rode bolletjes voor naast GRI-ARG en NIG-ZKO voor bij het voetbal?
Oh tof. Ik ben namelijk reuzegeinteresseerd in klaverjassen en dat is echt ondervertegenwoordigd in de media!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie er met Klaverjassen heeft gewonnen
Daarom.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh tof. Ik ben namelijk reuzegeinteresseerd in klaverjassen en dat is echt ondervertegenwoordigd in de media!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Met onder andere dit snoepje.
[ afbeelding ]
Ze gebruiken de onderste als bal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie, die onderste kruimel of die boven?
Is die niet een beeeeeeetje jongquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb voetbal aanstaan. GRI-ARG.
Met onder andere dit snoepje.
[ afbeelding ]
quote:
Toch gewoon net als een kitten; in het nekkie pakkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je eerst de manier van vasthouden ziet kun je niet begrijpen dat het geen voorwerp is wat hij vast heeft
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toch gewoon net als een kitten; in het nekkie pakken
Wel zoeen apparaat als op dat plaatje. Kan je toch testen of het dat goed vindquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb dan ook geen kat, dat zal het zijn
quote:
Dat geeft aan wie er door is naar de volgende rondequote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Domme vraag misschien (waarschijnlijk), maar waar zijn die vinkjes en rode bolletjes voor naast GRI-ARG en NIG-ZKO voor bij het voetbal?
En daarna massage door GB en Greys?quote:
quote:
*remblokjes voor de bandjes gooit*quote:
We zijn toch nog lang niet bij de lapoquote:
Maar anders rolt Ml-etje het topic zo weer uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We zijn toch nog lang niet bij de lapo?
Oh ja, is nu toch in een gesloten topicquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Erik moet die ene post blijven staan, waarvan je dacht dat het SC was?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, is nu toch in een gesloten topic. Boeit niet. Is ook niet iets wat niemand mag weten
.
HOEHHHH!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Zouden de OPAAAAAAAAA dudes van Griekenland ook nu aan het kijken zijn?
Da's prima entertainment voor tijdens de reclamequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
Ugly Betty en 3rd Rock from the Sun marathon. Mijn tv avond is goed.![]()
En tijdens de reclame heb ik kitten entertainment.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
*2e keer binnenrolt
Jup gingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey rollert, presentatie gehad vandaag?
Eej badeend!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jup ging![]()
En lekker op het water geweest, wel jammer dat ik mijn usb stick "kwijt" ben![]()
Maar verderdag, ben nog klaar wakker ook
Heerlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker op het water, was prachtig weer vandaag
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi Ll en Ml.
Gaat ie eindelijk bevallen na die 7 jaar?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je al zo ver of moeten we wachten tot morgen?
7 jaar? Wat voor dracht is dat dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat ie eindelijk bevallen na die 7 jaar?
Het belooft een zware bevalling te worden, een zevenjarig kind door mijn plasbuisquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
We weten het niet!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Die klauwt zich gewoon een weg door je buikwand.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het belooft een zware bevalling te worden, een zevenjarig kind door mijn plasbuis.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:15 schreef Ml-etje het volgende:er zit nu dus iemand onze eerste verbouwfoto's te bekijken en van een bezopen feestje
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het belooft een zware bevalling te worden, een zevenjarig kind door mijn plasbuis.
Was er safari dan?quote:
Heb dus echt geen idee..maar diegene gaat ieg zich niet melden want dan geeft hij zichzelf wel aan als de dief.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn die foto's van het feestje erg?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb dus echt geen idee..maar diegene gaat ieg zich niet melden want dan geeft hij zichzelf wel aan als de dief.
Dat ding lag op mijn map en ik draai me om om drinken te pakken en hij is wegnou dat is wel heel vreemd.
Erikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Zeg euhhquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah joh "je krijgt er wel wat moois voor terug"
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ErikWat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
oh wacht, ik heb heul geen foto's gezien van Mltje met een string over haar hoofd
Hoe komen jullie er toch bij dat ik een geheim hebquote:
Dat noemen ze "genezen".quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
Kom je weer uit de kast Erik? Ben je toch weer hetero?
Of ga je dan eigenlijk terug de kast in ofzo? Hoe noemen ze dat?
Och dat "je krijgt er wel wat moois voor terug geneuzel" jaaa schei uit dat weet toch niemand meer na die bevallingquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe komen jullie er toch bij dat ik een geheim heb.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die klauwt zich gewoon een weg door je buikwand.
quote:
Wie heeft die roddel dan de wereld in geholpen? Ik was het niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joah gewoon een of ander verhaaltje dat steeds groter werd en bladiebla, zei ik toch
Tombo, kom d'r maar in met het linkje!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe komen jullie er toch bij dat ik een geheim heb.
Ik blijf liever ziekquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och dat "je krijgt er wel wat moois voor terug geneuzel" jaaa schei uit dat weet toch niemand meer na die bevalling
quote:
Zie de PIquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kennelijk wel want de helft roep dat het "het waard" was
Greys is modquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Dat heb ik niet getypt
! Wie heeft mijn wachtwoord gekraakt?!
LL is handig met kompjoeters zegtiequote:
En die zijn heel betrouwbaar en kraken dus geen wachtwoorden.quote:
Sommige verzekeringen hebben Hetracil in hun pakket.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Word dat eigenlijk nog wel vergoed door het ziekenfonds?
Whut. Male Homosexuality Disorderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige verzekeringen hebben Hetracil in hun pakket.
Maar die kunnen wel posts wijzigenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En die zijn heel betrouwbaar en kraken dus geen wachtwoorden.
quote:Oke, next! Who dunnit?
quote:
quote:For more information about Homosexuality, contact your doctor or other health care professional.
Bestáát dat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige verzekeringen hebben Hetracil in hun pakket.
En waarom is dat alleen voor mannenquote:
Dan zie je dat aan een regeltje in die post, dat iemand anders dat gewijzigd heeft, smartassquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar die kunnen wel posts wijzigen
[..]
[..]
Potquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En waarom is dat alleen voor mannen
Oh verrek, er staat echt Male...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En waarom is dat alleen voor mannen
Ik denk dat het niet echt isquote:
Zie ook dit:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet echt is. Welk bedrijf noemt zichzelf nou Shetty Pharmaceuticals?
Oh joh!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zie je dat aan een regeltje in die post, dat iemand anders dat gewijzigd heeft, smartass
Nou, dat vind ik nu écht niet aardig van je hoor Tombo.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik nu écht niet aardig van je hoor Tombo.
Nou, zo'n lelijk scheldwoord als 'ketel' gebruiken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
HELP!
Mn zusje vraagt hoeveel spelers van Ajax ik kan noemen die meedoen aan het WK (niet in het Nederlands Elftal)
Ik kom tot 0
Stekelenburgquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
HELP!
Mn zusje vraagt hoeveel spelers van Ajax ik kan noemen die meedoen aan het WK (niet in het Nederlands Elftal)
Ik kom tot 0
Lees eens vlotjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de andere vrijwilligers kennende heeft deze dame snel genoeg onderdak. *duimt*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Alletwee Nederlands Elftal, en Elia zit normaal ergens in Duitslandquote:
Wist ik ook al niet!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lees eens vlotje![]()
NIET uit het Nederlands Elftal
Die 3 die WEL in het Nederlands Elftal zitten wist ik
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
Buh, net een mail van Redcat. Ik ben er even helemaal naar van maar het huis zit nu echt vol.
Och jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de andere vrijwilligers kennende heeft deze dame snel genoeg onderdak. *duimt*
maar die moeten dan een flesje?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Suarez en Pantelic zijn goedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ooooh. Jezus wat een vraag.
Suarez sowieso
Pantelic![]()
En overigens zit Elia bij HSV, en is Anita een ajacied
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands_voetbalelftal#Huidig_team
Die vette zin maakt die laatste zin een pietsje ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
Maarten Stekelenburg, Gregory van der Wiel, Demy de Zeeuw, Vurnon Anita (allen Nederland), Luis Suarez, Nicolas Lodeiro (beiden Uruguay), Christian Eriksen, Dennis Rommedahl (beiden Denemarken), Eyong Enoh (Kameroen), Miralem Sulejmani en Marko Pantelic (beiden Servië) zijn de Ajacieden die uitzicht hebben op deelname aan het WK in Zuid-Afrika.
Uit het blote hoofdje he
Weet ik niet. Nu moeder genoeg eten krijgt kan het zijn dat haar melk snel genoeg weer voldoende is. Dan kun je beter niet gaan bijvoeren want dan drinken de kinders minder bij haar en wordt de aanmaak ook minder gestimuleerd. Maar waarschijnlijk zullen ze het grut de eerste dagen toch nog een boost geven met wat krachtvoer of zo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och jeetjemaar die moeten dan een flesje?
Hoezo? die zaten gewoon in de selectie van die genoemde landen, en volgens mij hebben ze allemaal (weet alleen Enoh niet zeker) ook de definitieve 23 spelers geredquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die vette zin maakt die laatste zin een pietsje ongeloofwaardig
Oh vast welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo? die zaten gewoon in de selectie van die genoemde landen, en volgens mij hebben ze allemaal (weet alleen Enoh niet zeker) ook de definitieve 23 spelers gered
Nee, maar jij kan naar je zus toe net doen alsof. Roep je er gewoon een verkeerde tussendoor. Die belg ofzo. Heel geloofwaardig danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh vast wel
Maar uit je blote hoofd?
Aha *kijkt in bijkeukenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Nu moeder genoeg eten krijgt kan het zijn dat haar melk snel genoeg weer voldoende is. Dan kun je beter niet gaan bijvoeren want dan drinken de kinders minder bij haar en wordt de aanmaak ook minder gestimuleerd. Maar waarschijnlijk zullen ze het grut de eerste dagen toch nog een boost geven met wat krachtvoer of zo.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aha *kijkt in bijkeukennee net gevoegd
ze was al heel erg onder de indruk van Pantelic en Suarezquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar jij kan naar je zus toe net doen alsof. Roep je er gewoon een verkeerde tussendoor. Die belg ofzo. Heel geloofwaardig dan
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze was al heel erg onder de indruk van Pantelic en Suarez![]()
En van mij dat ik alle Nederlanders wist
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
De kittens slapen, ik ga boven eens kijken hoe het volk daar erbij ligt en dan duik ik in bed. Trust!
Hihi kweetsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Wel een beetje ver op en neer reizen voor DA bezoekjes en chippen en enten he? En de gastgezinnen zouden ook een eind moeten reizen.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi kweets
Ik ga ook te beddetruste allen!
Downlooi de DOS versie van vroegahquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slaap lekker!![]()
Ik ben net naar "Prince of Persia" geweest![]()
En nu heb ik zin om het spel te spelen maar mn PS2 staat bij mn stiefzusje
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Downlooi de DOS versie van vroegah
PWIEWquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij 15 jaar geleden voor het laatst gespeeld... Ik weet denk ik zelfs het geluidje nog als die staken ineens omhoog kwamen uit zo'n gat
Ik vond het altijd spannend met die drankjes, want van sommige ging je doodquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij 15 jaar geleden voor het laatst gespeeld... Ik weet denk ik zelfs het geluidje nog als die staken ineens omhoog kwamen uit zo'n gat
Idd mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
Deze moeten jullie luisteren, geen herrie, wel echt mooi:
FUCK YOU, DAAR MOET JE ONS WEL DE TIJD VOOR GEVEN DAN, MET JE LINKJE VAN BIJNA 4 MINUTENquote:
Jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het altijd spannend met die drankjes, want van sommige ging je dood!!!!!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd mooiEn dan heb ik nog niet eens goed naar de tekst geluisterd
quote:Lately I'm getting better
Wish I could stay sick with you
But there's too many egos left to bruise
Call it sin, you can call it whatever
Eating deep inside of you
Well if it were me, it's all I'd ever do
Steal me now and forever
I'll steal something good for you
The criminal in me is no one new
Till you find something better
When there's nothing left to use
And everything starts going down on you
I'm the Generator, firing whenever you quit
Yeah whatever it is, you go out and it's on
Yeah can't you hear my motored heart
You're the one that started it
Send me out on a tether
Swing it round, I'll spin your noose
You let it down
I'll hang around with you
Till you find someone better
When there's no one left to use
And everyone keeps going down
I'm the Generator
I'm the Generator
I'm the Generator
I'm the Generator
I'm the Generator
I'm the Generator
Ik heb geen goede boxjes of oordoppen bij de hand en mijn laptopgeluid is zo kut dat je er oorontsteking van wil krijgen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
Deze moeten jullie luisteren, geen herrie, wel echt mooi:
Ik heb die op de PC gespeeldquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja![]()
En bij die "nieuwe" op ps2, kan je als je dood gaat een stukje terug in de tijd. En ik weet nu (na de film) pas hoe dat zit
Ja hallo, de helft van de aanwezigen luistert braaf je linkje en leest je tekst hoorquote:
ja, sands of time iddquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb die op de PC gespeeld. Sands of time. Wel met heel veel cheats, omdat ik geen zin had om het moeilijk te hebben of een uitdaging aan te gaan, maar gewoon wilde zien waar het spel heen ging
.
Fijnquote:
Nu we eindelijk samen alleen zijnquote:
Wel dat ze mod zouden worden jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef Loveless85 het volgende:
Al was het net wel al een beetje te raden hoor![]()
Nou ja Benny maakte zich al een tijdje hard voor TAL natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel dat ze mod zouden worden ja![]()
En met een beetje zoekwerk had het misschien ook wel gelukt![]()
Ik ben ook een dag "afwezig" hoor
I haz posted therquote:
Idd leukquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja Benny maakte zich al een tijdje hard voor TAL natuurlijk![]()
Maar erg leuk ! Veel succes
Nou, slaap-niet-lekker dan maarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:38 schreef Loveless85 het volgende:
Erik en Benny, die 2 kutnijd figuren verneuken een potentieel pareltje. Doe er wat aan![]()
Nu echt slapen
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Kwartje is gevallen...ik ga maar weer es op bed
quote:
UR bluequote:
Geeft ML-etje een bril, hij is echt oranje...quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel dat ze mod zouden worden ja![]()
En met een beetje zoekwerk had het misschien ook wel gelukt![]()
Ik ben ook een dag "afwezig" hoor
quote:Call it sin, you can call it whatever.
Maar een beetje goeie herrie toch welquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:32 schreef Greys het volgende:
Ll, ik heb nu pas dat linkje geluisterd, maar ik vind het nog steeds een beetje herrie
Maar de tekst is wel tof ja.
[..]
Handig, als Cohen al direct heeft geropen dat hij dit niet wil.quote:Informateur bekijkt mogelijkheid middenkabinet
DEN HAAG - Informateur Uri Rosenthal gaat kijken welke mogelijkheden er zijn om een kabinet te vormen van VVD, PvdA en CDA, een zogenoemd middenkabinet.
Voor woensdagochtend heeft hij achtereenvolgens de fractieleiders Maxime Verhagen (CDA), Job Cohen (PvdA) en Mark Rutte (VVD) uitgenodigd.
Dinsdag liep de verkenning van een kabinet met VVD, PvdA, D66 en GroenLinks (Paars-plus) vast. Eerder strandde een poging om een rechts kabinet te vormen.
PvdA-leider Cohen heeft dinsdag opnieuw benadrukt niet te willen praten over een kabinet met VVD en CDA.
Boodschap
Dinsdagavond zei Cohen dat hij woensdag uiteraard gaat praten met Rosenthal, maar geen andere boodschap heeft.
CDA-fractieleider Maxime Verhagen zei ook bereid te zijn met de informateur te gaan praten. ''Ik wil graag horen wat hij te vragen en te melden heeft.'' Verhagen wilde niet zeggen of hij voelt voor de vorming van een middenkabinet, behalve dat het CDA op voorhand niets uitsluit.
Ja, beter dan dat je ons normaal voorschoteltquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar een beetje goeie herrie toch wel
Inderdaad! Verhagen zegt "behalve dat het CDA op voorhand niets uitsluit".quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Handig, als Cohen al direct heeft geropen dat hij dit niet wil.
En nu sluit het CDA ineens 'niets uit'
Oh kauwgomballendrankjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, beter dan dat je ons normaal voorschotelt
Ik doe nog even het Gaga ochtendritueel.
Jammer dat ik geen redbull heb
I'm not an addict, baby, that's a lie!!!!!quote:
Wellus, je fleurt weer helemaal op met je knopjes en net na ESF was je helemaal "Oh ik edit de TT wel even, oh wacht dat kan ik niet meerquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I'm not an addict, baby, that's a lie!!!!!
Dat doe ik al wekenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, het is lekker he.
Zonder jas de deur uit gegaan vanochtend
Oh ik niet, met dat rare weer van eerst had ik 'm tussen de middag wel weer eens nodig als we blokje gingen lopen ofzo.quote:
Mja wij komen eigks niet buiten dus het stukje van en naar de auto that's it.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik niet, met dat rare weer van eerst had ik 'm tussen de middag wel weer eens nodig als we blokje gingen lopen ofzo.
Ja, maar nu kan ik ook de nieuwenieuwe layout gebruikenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wellus, je fleurt weer helemaal op met je knopjes en net na ESF was je helemaal "Oh ik edit de TT wel even, oh wacht dat kan ik niet meer"
Hu wat?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar nu kan ik ook de nieuwenieuwe layout gebruiken!
DAT WIL IK OOKquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar nu kan ik ook de nieuwenieuwe layout gebruiken!
Instelbaar bij je opties. Het is even wennen, maar ik vind het verder echt best prima werkenquote:
ff zienquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Instelbaar bij je opties. Het is even wennen, maar ik vind het verder echt best prima werken.
Ik ben voorquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:51 schreef Greys het volgende:
Mag het heel de zomer dit weer blijven? Ah?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:51 schreef Greys het volgende:
Mag het heel de zomer dit weer blijven? Ah?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh verhitte discussies:
Bløf vertrekt uit Nederland als Wilders gaat regeren
Wat zijn sommige mensen toch blind in hun drang die ene partij helemaal uit te bannen. Zelfs als dat ze dan uiteindelijk wss groter gaat maken
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:35 schreef pgrferrari het volgende:
Ik mag vandaag in het midden want ik ben jarig vandaag![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
Is in dit geval de goede samenvatting ben ik bang![]()
Verder is Mr DML liever en geduldiger dan ik ooit had durven hopen terwijl ik momenteel echt vrij weinig doe thuis behalve heel veel slapen.
Kortom ik ben nog steeds happy verder
Gaat wel overquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
Is in dit geval de goede samenvatting ben ik bang![]()
Verder is Mr DML liever en geduldiger dan ik ooit had durven hopen terwijl ik momenteel echt vrij weinig doe thuis behalve heel veel slapen.
Kortom ik ben nog steeds happy verder
Herrie of niet?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaat wel over![]()
![]()
Oh, ik heb gister een heel mooi liedje op de radio gehoord!
Ga m even zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |