Weet je dat niet meer? Dat ik dat bed een beetje aan wilde duwen omdat de spleet wel erg groot werd?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's heul nie waar nie!
GB, zeg dat het niet waar is!
Ow jawelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je dat niet meer? Dat ik dat bed een beetje aan wilde duwen omdat de spleet wel erg groot werd?![]()
En ik er toen zo hard tegen beukte dat ik OP bed viel bovenop je knie ofzo?
Het snurken was ook best hardquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, maar die sprong zo fijn![]()
![]()
Jahahahahahahaha, dat snurken heb ik ook gehoord![]()
[..]
Die tellen niet
Die van mij welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:21 schreef Goodbye het volgende:
Het is ook niet zo erg als het klinkt, gelukkig heeft Mr Gb geen fok
Net Ross van Friendsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe de droom van mening man kan veranderen in een nachtmerrie:
Mijn vriendin heeft me verruild..
![]()
![]()
Ze zal wel niet meelezenquote:
quote:
Vraag het Tombola.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn vriendje bleef net voor het eerst slapen, blijkt hij te snurken! En vanochtend lagen er allemaal katjang nootjes in het bed... strange!
quote:
Die gooit wat zoektermen bij elkaar en binnen 5 minuten heb je een hele lijst.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hmm nee geen R&P of SEX topics of andere beschamende dingen![]()
[..]
Hoezo zou Tombo dat weten
Hmm true, maar dit is uit 2004.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die gooit wat zoektermen bij elkaar en binnen 5 minuten heb je een hele lijst.
Een wijs persoon zei in het vorige topic dat als je geheimen verklapt het geen geheimen meer zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Je mag me de username ook PM'en hoor. Ik kan heel discreet zijn.
Wat leuk!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:48 schreef Goodbye het volgende:
Oh, wat leuk! Ik krijg net een briefje door de bus dat een paar buren een BBQ voor het straatje willen organiseren. Lijkt me wel leuk, want ik woon hier al 2,5 jaar en ik ken er maar een paar
Een ander wijs persoon zei in dat zelfde topic ook:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een wijs persoon zei in het vorige topic dat als je geheimen verklapt het geen geheimen meer zijn
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi, ik ook!
Ik heb hem per PM net zolang gemarteld tot ik het wist
Misschien onthul ik het later vanavond welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:50 schreef Goodbye het volgende:
Erik, wat was jouw geheimpje nou ook maar weer?
Nou poeh poeh, marteling per PMquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een ander wijs persoon zei in dat zelfde topic ook:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien onthul ik het later vanavond wel. Ligt een beetje aan de ander.
Ik vind het prima hoor Erik.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
Erik wil je stoppen met naaktfoto's per PM te sturen svp.
Dankje
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan geen naaktfoto's van mezelf trouwensquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. En het stomme is, als ik het ontken gelooft iedereen het alleen maar meer. Ook moet ik toegeven dat ik het overwogen heb om te doen
!
En wat is Benny's rol daarin dan? En waarom zitten die 2 zo te flirtenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een nieuw modschap in het verschiet?
Ehhhhhhhhhh...hmmm
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat is Benny's rol daarin dan? En waarom zitten die 2 zo te flirten
Omdat we een date hebbenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat is Benny's rol daarin dan? En waarom zitten die 2 zo te flirten
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dan weet Benny dus al wat Het Geheim is, en wij niet?
Gewoon een stel aandachtsrelnichten dusquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of er is geen Geheim, en de mannen willen gewoon even in het aandachtscirkeltje staan, zo tussen de Katjangnoten.
Dat zou ik nooit doen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of er is geen Geheim, en de mannen willen gewoon even in het aandachtscirkeltje staan, zo tussen de Katjangnoten.
quote:
Als ik het vertel, dan moet ik je vermoorden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je vertelt wat het is, dan verdenken we je er ook niet van
Van wie?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik het vertel, dan moet ik je vermoorden.
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:
Zolang ik niets vertel hoef ik niemand te vermoordenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Boh, en ik maar denken dat je zacht en knuffelig en lief en aardig en al dat nog meer was![]()
Gewoon uit jezelf moorden
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zolang ik niets vertel hoef ik niemand te vermoorden.
Ze kan niet pokeren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Joran's moeder komt straks met d'r verhaaltje op tv, jolijtDie wilde ook cashen?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
Soms denk ik weleens dat er bij die hele familie een steekje los zit
Welk sletje?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar is je sletje, maak ik een naamtopique voor haar komt ze niet opdagen
Wie er met Klaverjassen heeft gewonnenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Domme vraag misschien (waarschijnlijk), maar waar zijn die vinkjes en rode bolletjes voor naast GRI-ARG en NIG-ZKO voor bij het voetbal?
Oh tof. Ik ben namelijk reuzegeinteresseerd in klaverjassen en dat is echt ondervertegenwoordigd in de media!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie er met Klaverjassen heeft gewonnen
Daarom.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh tof. Ik ben namelijk reuzegeinteresseerd in klaverjassen en dat is echt ondervertegenwoordigd in de media!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Met onder andere dit snoepje.
[ afbeelding ]
Ze gebruiken de onderste als bal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie, die onderste kruimel of die boven?
Is die niet een beeeeeeetje jongquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb voetbal aanstaan. GRI-ARG.
Met onder andere dit snoepje.
[ afbeelding ]
quote:
Toch gewoon net als een kitten; in het nekkie pakkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je eerst de manier van vasthouden ziet kun je niet begrijpen dat het geen voorwerp is wat hij vast heeft
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toch gewoon net als een kitten; in het nekkie pakken
Wel zoeen apparaat als op dat plaatje. Kan je toch testen of het dat goed vindquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb dan ook geen kat, dat zal het zijn
quote:
Dat geeft aan wie er door is naar de volgende rondequote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Domme vraag misschien (waarschijnlijk), maar waar zijn die vinkjes en rode bolletjes voor naast GRI-ARG en NIG-ZKO voor bij het voetbal?
En daarna massage door GB en Greys?quote:
quote:
*remblokjes voor de bandjes gooit*quote:
We zijn toch nog lang niet bij de lapoquote:
Maar anders rolt Ml-etje het topic zo weer uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We zijn toch nog lang niet bij de lapo?
Oh ja, is nu toch in een gesloten topicquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Erik moet die ene post blijven staan, waarvan je dacht dat het SC was?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, is nu toch in een gesloten topic. Boeit niet. Is ook niet iets wat niemand mag weten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |