Je moet even door de zure appel heenbijten, dan weet je wie fag is en welke posts je niet hoeft te lezen.quote:
NOHHHquote:
Pain Americainquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar wel wintersportgebieden en pain americain
Wat, ik zou toch zweren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Staat er ook niet bij. Je bent in de war met de post van Wolvendagen.
Want alleen in Frankrijk kun je op wintersport.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar wel wintersportgebieden en pain americain
Alleen in Amerika, toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Want alleen in Frankrijk kun je op wintersport.
Ik luister al de hele dag deze.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik kreeg daarstraks maar geen sms-je terug en toen kwam deze op.
Ga I Like It eens luisteren. Dies geil.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik kreeg daarstraks maar geen sms-je terug en toen kwam deze op.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee hoor, maar Frankrijk zijn ze vergeten te bombarderen in WOII.
quote:
Meisjes met die zijn echt bijna altijd aan. Toch vind ik de groene leuker bij meisjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:07 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen zonder firebird.
[ afbeelding ]
Eensch.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kankerlui, kankertaal en kankeralles daar.
Oh, dat was ik nog helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:12 schreef kurk_droog het volgende:
frankrijkParkeer je even met je mooie bak.. Komt er zo'n baguettevreter gewoon als een botsauto naast je inparkeren
![]()
Die renaultjes, citroens en peugeots zien er toch al niet uit dus verrot ze ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |