Je moet even door de zure appel heenbijten, dan weet je wie fag is en welke posts je niet hoeft te lezen.quote:
NOHHHquote:
Pain Americainquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar wel wintersportgebieden en pain americain
Wat, ik zou toch zweren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Staat er ook niet bij. Je bent in de war met de post van Wolvendagen.
Want alleen in Frankrijk kun je op wintersport.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar wel wintersportgebieden en pain americain
Alleen in Amerika, toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Want alleen in Frankrijk kun je op wintersport.
Ik luister al de hele dag deze.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik kreeg daarstraks maar geen sms-je terug en toen kwam deze op.
Ga I Like It eens luisteren. Dies geil.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:10 schreef Skylark. het volgende:
Ik kreeg daarstraks maar geen sms-je terug en toen kwam deze op.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee hoor, maar Frankrijk zijn ze vergeten te bombarderen in WOII.
quote:
Meisjes met die zijn echt bijna altijd aan. Toch vind ik de groene leuker bij meisjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:07 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen zonder firebird.
[ afbeelding ]
Eensch.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kankerlui, kankertaal en kankeralles daar.
Oh, dat was ik nog helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:12 schreef kurk_droog het volgende:
frankrijkParkeer je even met je mooie bak.. Komt er zo'n baguettevreter gewoon als een botsauto naast je inparkeren
![]()
Die renaultjes, citroens en peugeots zien er toch al niet uit dus verrot ze ook niet
En vaak zijn ze kamper en vmbo. Hier in de omgeving dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Meisjes met die zijn echt bijna altijd aan. Toch vind ik de groene leuker bij meisjes.
Hou je kankerbek nou eens dicht zeg. Mij hoor je toch ook niet zeggen dat ze je moeder beter bij de zeugen hadden kunnen laten liggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee hoor, maar Frankrijk zijn ze vergeten te bombarderen in WOII.
We hebben hier geen kampen. VMBO maakt mij niets uit, als het maar een leuk meisje is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En vaak zijn ze kamper en vmbo. Hier in de omgeving dan.
Kan ik deze zo gebruiken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En vaak zijn ze kamper en vmbo. Hier in de omgeving dan.
Het gaat slecht atm in the love, dus ik luister al de hele dag deze:quote:
ik zag een keer bij het uitrijden van les2alpes een fransoos in een fiat panda 4x4 een Y boch met handrem nemen terwijl alle touristen zonder winterbanden met sneeuwkettingen aan het kutten warenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:12 schreef kurk_droog het volgende:
frankrijkParkeer je even met je mooie bak.. Komt er zo'n baguettevreter gewoon als een botsauto naast je inparkeren
![]()
Die renaultjes, citroens en peugeots zien er toch al niet uit dus verrot ze ook niet
Ik heb het toch niet over jou. Jezus, doe normaal man.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hou je kankerbek nou eens dicht zeg. Mij hoor je toch ook niet zeggen dat ze je moeder beter bij de zeugen hadden kunnen laten liggen.
Nee. Want ik ben geen kamper. Tyfus jong.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kan ik deze zo gebruiken?
[ afbeelding ]
Je hebt het gewoon over een land in totaal. Beetje minder extreem mag wel hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over jou. Jezus, doe normaal man.
Over vmbo, ik heb het toch niet over kampen of wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Want ik ben geen kamper. Tyfus jong.
Oh, en dat ben jij om te bepalen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon over een land in totaal. Beetje minder extreem mag wel hoor.
Je had toch juist zo'n leuk meisje ontmoet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het gaat slecht atm in the love, dus ik luister al de hele dag deze:
Die muziek is echt relaxt in die tijden. Ik voel je.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het gaat slecht atm in the love, dus ik luister al de hele dag deze:
Japsnars wel, en daar reageerde je op. En dan nog, nee die kan je niet gebruiken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Over vmbo, ik heb het toch niet over kampen of wel.
Dat wel mooi inderdaad... Sowieso die lui die in de bergen wonen... Rij je als Nederlander moeilijk voorzichtig halen hun gewoon met 90 in net voor een 90 graden bocht of op rechte stukken als tegenligger al vlakbij isquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zag een keer bij het uitrijden van les2alpes een fransoos in een fiat panda 4x4 een Y boch met handrem nemen terwijl alle touristen zonder winterbanden met sneeuwkettingen aan het kutten waren
Dan moet je mij niet aanspreken, maar Japsnars.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Japsnars wel, en daar reageerde je op. En dan nog, nee die kan je niet gebruiken.
Jij mag met je kuifje mijn tarrels eraf komen wimpelen, lompe boer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh, en dat ben jij om te bepalen.GET REAL. Je mag me schoenen poetsen.
Nee want ik begin toch niet over WD?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan moet je mij niet aanspreken, maar Japsnars.
What's not to likequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:16 schreef BobbyB het volgende:
WF, dat vriendinnetje van jou begin ik wel steeds leuker te vinden.
[ afbeelding ]
Bohoho, meneer voelt zich aangesproken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jij mag met je kuifje mijn tarrels eraf komen wimpelen, lompe boer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |