Daar zijn we nu juist mee bezigquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:49 schreef Krantenman het volgende:
Mensen toch, kweek eens wat realiteitszin.
quote:
En laat jij beeld maar lekker bepalen door de media, krantenmanquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:49 schreef Krantenman het volgende:
Jezus zeg, dit topic kan onderhand wel linea recta naar BNW.
Alsof ze in Peru geen competente politie hebben, geen bewakingscamera's en de FBI toelaten om een half hotel te bezetten.
Mensen toch, kweek eens wat realiteitszin.
De FBI kan nog wat van ons lerenquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:53 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
En laat jij beeld maar lekker bepalen door de media, krantenman
Op alle vragen ja...en Natalee werkte samen met die plaatselijke Peruaanse electronica-Chinees om die camera in dat brandmelder anex electriciteitskastje te verbergen...daarom heeft de FBI haar ontvoerd om later Joran er in te luizen voor de moord op haar...quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:46 schreef janavar het volgende:
[..]
maar als joran voor de fbi werkte dan zou die wellicht ook weten van de camera's en er daarom zo inkijken?
en toen het mislukte heeft de fbi haar sporen gewist en van joran aan zijn lot over gelaten?
was natalee dan ook een belangrijk figuur voor de fbi en hebben die haar ontvoerd en vermoord
Volgens jou ben je een 'daydream believer', dus dat lijkt me al genoeg om jou niet te geloven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:53 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
En laat jij beeld maar lekker bepalen door de media, krantenman
Zo simpel is het nouquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Op alle vragen ja...en Natalee werkte samen met die plaatselijke Peruaanse electronica-Chinees om die camera in dat brandmelder anex electriciteitskastje te verbergen...daarom heeft de FBI haar ontvoerd om later Joran er in te luizen voor de moord op haar...![]()
Als Montesinos de rechterhand was van Flores ongetwijfeld de linker.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:18 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Beetje gelezen... maar hoe is volgens jou dit dan een set-up geweest van de FBI? En wat heeft Ricardo Flores er mee te maken?
En wat heeft dat in godsnaam te maken met een 'kleine garnaal' als Joran van der Sloot die een pokertoernooi komt spelen in Peru?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Als Montesinos de rechterhand was van Flores ongetwijfeld de linker.
En de FBI, geen directe aanleiding maar de VS hebben heel wat geinvesteerd in de Anti-drugsmokkel in Peru. Dat geld bleek zowat helemaal naar Montesinos te zjin gegaan die daarmee een grote wapenhandel met het middenoosten opzette. Hij verkocht oa 10.000 AK47's aan de FARC in Columbia.
Ik kan me zo voorstellen dat ze daar nog altijd zwaar aan tillen.
Helemaal niks, daar gaan ze echt geen meisje voor opofferen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:00 schreef Krantenman het volgende:
[..]
En wat heeft dat in godsnaam te maken met een 'kleine garnaal' als Joran van der Sloot die een pokertoernooi komt spelen in Peru?
De camera op de kamer zou dom zijn als Joran niets heeft gedaan. Op de gang is handig voor monteren, je moet de daad niet vastleggen, alleen de sugestie wekken dat het gebeurde tussen dat hij binnen ging en weer buiten ging.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:23 schreef zoefbust het volgende:
Kijk als er sprake geweest zou zijn van enige opzet van de FBI dan hadden ze wel een
camera op de kamer zelf gehangen .
Die dingen zijn niet groter dan een schroefje .
[ afbeelding ]
Ik spit natuurlijk de ene conspiracy na de andere uit mijn mouw. Ik heb al meer scenarios bedacht dan Joran! En ik geloof ze ook alle 2430492223quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:57 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Volgens jou ben je een 'daydream believer', dus dat lijkt me al genoeg om jou niet te geloven.
Laten we zelf een uitzending maken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Case really solved this time, Peter!
Laat ik die nu toevallig kennen en ik kan je verzekeren, ooit was ie succesvol met zijn "Happy Family" in "De Pijp" Daarna ging het snel bergafwaarts met deze gozert die denkt dattie grote jongen was ooit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:56 schreef zoefbust het volgende:
Lees maar eens wat artikeltjes of boeken van Steve Brown ,dan weet je al vrij snel hoe die lui te werk gaan .
Als de FBI hem naar het buitenland wilde lokken om hem te arresteren , hadden ze dat alquote:Op woensdag 23 juni 2010 01:02 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
De camera op de kamer zou dom zijn als Joran niets heeft gedaan. Op de gang is handig voor monteren, je moet de daad niet vastleggen, alleen de sugestie wekken dat het gebeurde tussen dat hij binnen ging en weer buiten ging.
Maar dat weten we nu juist niet hé ... Misschien hadden ze een lijk op overschot?quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:02 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Helemaal niks, daar gaan ze echt geen meisje voor opofferen.
En zeker niet een dochter van een bekende auto coureur
2 dagen waren al verstreken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:07 schreef Marie30 het volgende:
Geef toe ze was potverdorie vlug begraven
quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Laten we zelf een uitzending maken.
Sorry, ik kan het verband niet leggen met de moord op Stephany. Kan je je misschien iets nader uitleggen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Als Montesinos de rechterhand was van Flores ongetwijfeld de linker.
En de FBI, geen directe aanleiding maar de VS hebben heel wat geinvesteerd in de Anti-drugsmokkel in Peru. Dat geld bleek zowat helemaal naar Montesinos te zjin gegaan die daarmee een grote wapenhandel met het middenoosten opzette. Hij verkocht oa 10.000 AK47's aan de FARC in Columbia.
Ik kan me zo voorstellen dat ze daar nog altijd zwaar aan tillen.
Lijkt me eerder iets voor GeenStijl.quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Laten we zelf een uitzending maken.
Dat was ook wel te zien aan al die zwarte plekken die we op de foto's hebben gezien. Vooral op haar handenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |