Ik ga hem zo kijken, maar wil Eric en die nieuwe eyecandy liever zienquote:
Echt he!quote:Op maandag 12 juli 2010 19:58 schreef kwakz0r het volgende:
ik vond sookie veel goeie humoristische teksten hebben
Vraag me af of de andere nieuwe eyecandy van ep 4 vaker gaat komen, die jongen die pool speelde.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:01 schreef June. het volgende:
[..]
Ik ga hem zo kijken, maar wil Eric en die nieuwe eyecandy liever zien
Alice?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he!In dat gesprek met Alice
I ain't got a nutsack!
Jah. Ben onderstebovenquote:
Realistische onrealistische seriequote:En ik vond het tof dat ze er niet perfect geweldig en prachtig uit zag toen ze zat te janken, maar gewoon echt menselijkNormaal als een acteur jankt ziet het er te gelikt uit.
Dat was gewoon net echt vond ik, helemaal dikke ogen enzo, lekker verrotquote:Op maandag 12 juli 2010 21:19 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Alice?Alcide?
En ik vond het tof dat ze er niet perfect geweldig en prachtig uit zag toen ze zat te janken, maar gewoon echt menselijkNormaal als een acteur jankt ziet het er te gelikt uit.
wat boeit dat janken nouquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:32 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat was gewoon net echt vond ik, helemaal dikke ogen enzo, lekker verrot
Valt me op dat weerwolven wel houden van rondlopen zonder shirtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 @ 14:16 schreef Ang3l het volgende:
Wat boeit dat lichaam van Sookie nou?
Een halfnaakte Alcide!
Ook weinig mis met een halfnaakte Jessicaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:
Een halfnaakte Alcide!
Ja omdat hun lichaamstemperatuur hoger ligt dan die van een mens.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:22 schreef Avey het volgende:
[..]
Valt me op dat weerwolven wel houden van rondlopen zonder shirt
"It’s a were thing. We run hot."quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:
Een halfnaakte Alcide!
Niet? Jezus! Het ligt hardstikke hoog man.. relaties vallen en ontstaan, mensen gaan dood, etc. etc.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:32 schreef planethugo het volgende:
weer vermakelijke aflevering. S3 is tot nu best aardig. Al ligt het tempo niet zo heel hoog
mwa de grote plotlijnen schieten niet echt op. Sookie is al 4 afleveringen op zoek naar Bill. Bill is al 4 afleveringen bij die oude gast en weet zich nog steeds geen raad. Tara zit al 3 afleveringen opgescheept met die wazige gast en weet niet wat er gebeurd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:39 schreef Oksel het volgende:
[..]
Niet? Jezus! Het ligt hardstikke hoog man.. relaties vallen en ontstaan, mensen gaan dood, etc. etc.
Sookie's zoektocht naar Bill is de hoofdlijn van dit seizoen lijkt me, dus dan is eht niet logisch om die er in 2 afleveringen doorheen te jassen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
mwa de grote plotlijnen schieten niet echt op. Sookie is al 4 afleveringen op zoek naar Bill. Bill is al 4 afleveringen bij die oude gast en weet zich nog steeds geen raad. Tara zit al 3 afleveringen opgescheept met die wazige gast en weet niet wat er gebeurd.
Dat is waar, maar denk dat Sookie's quest er ook bijhoort, een goede tweede danquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk niet dat dat de hoofdlijn is. Ik denk dat de Koning van Mississippi de hoofdlijn is.
En toch gaat ze door met haar zoektocht, want ze wil het van hemzelf horen. Dus dit is nog niet voorbij.quote:Bill heeft ze nu al gesproken en "He does not wish te be found".
Hehe, dat laat ik dan aan jou overquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Gewoon Erik pakkenEn Alcide
en dan een trio!
Ik doe wel een pruikje op, ga depressief kijken en vraag of ze BELLA SWAN kreunenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Hehe, dat laat ik dan aan jou overEen trio met een weerwolf en een vampier, ik hoop dat je dat aankan
Ik vind dat gedoe met die weerwolven juist leukquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:03 schreef -Mellow- het volgende:
wat n stomme aflevering zeger is echt niks boeiends gebeurd en dat gedoe met die weerwolven is echt slecht
Hoop dat er verbetering in komt want de vorige aflevering vond ik erg tof.
Ik vind het niet zozeer inhoudelijk stom, maar de manier waarop het is neergezet en het acteerwerk.Dat geschreeuw wanneer die vampier op het podium staat, dat grietje erbij. Sooky in die domme outfit die dan shotjes wegtikt....quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat gedoe met die weerwolven juist leukLekker een cultuur die haaks staat op de posh cultuur van de Vampires, die toch iets meer etiquette en sensualiteit hebben. Dit is lomper, rauwer. Shapeshifteers are white trash
weerwolven en andere supernaturals hebben een grote rol in het universum van de southern vampire mysteries waar de serie op gebaseerd is, dus ik vrees dat je pech hebtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:32 schreef Beach het volgende:
Ik moest meteen denken aan Twilight met al die weerwolven.
Maar volgens mij waren deze boeken eerder geschreven dan Twilightquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:32 schreef Beach het volgende:
Ik moest meteen denken aan Twilight met al die weerwolven.
Helemaal mee eens!! ...en een verlegen Lafayettequote:Op maandag 19 juli 2010 08:47 schreef sinaasappelsapje het volgende:
FranklinWat een heerlijk gestoord, vermakelijk karakter. En Lafayette en Jesus zijn schattig.
in season 1 en 2 word behoorlijk wat af gesekst ja... zal deze season ook vast nog wel komenquote:Op maandag 19 juli 2010 18:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik begin nu met seizoen 1, ben benieuwd. Heb al wat stukjes gezien, zoveel sex zie je niet eens in de gemiddelde Nederlandse film.
Het viel mij niet eens meer op eigenlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Dit seizoen nog komen?
We hebben Eric gehad die z'n Poolse stripster uren lang bangde terwijl ze gebondaged was
We hadden de beruchte scene met Bill en z'n sire
We hadden Tara en Franklin
Een hoop naakt in een striptent
Ik geloof dat er al best wel wat sx in S3 zit hoor
Estse...quote:Op maandag 19 juli 2010 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Dit seizoen nog komen?
We hebben Eric gehad die z'n Poolse stripster uren lang bangde terwijl ze gebondaged was
We hadden de beruchte scene met Bill en z'n sire
We hadden Tara en Franklin
Een hoop naakt in een striptent
Ik geloof dat er al best wel wat sx in S3 zit hoor
O ja, lie back and think of Estoniaquote:
Volgens mij is hij gewoon gay.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:46 schreef k_i_m het volgende:
Het was een goeie!
Even voor de oplettende kijker; ik kon het zo snel niet meer terugvinden, maar is die Jesus ook een weerwolf? Ik meende iets te herinneren van de vorige aflevering. Of ik ben aan het zeveren, dat kan ook nog.
Talbotquote:Op maandag 19 juli 2010 18:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest de hele tijd lachen om Talbot die geilt op Erik
En Jesus was ZO schattig met z'n "Ah hell, it's only 9 more hours"
De boeken zijn aanraders, heb vorige week alle 10 de boeken in het Engels gelezen. Er zit ook veel humor in, gelukkig niet van die flauwe humor. Ik mis trouwens wel een iemand in de serie, namelijk Buba, maar misschien is dat voor een tv serie een stap te ver. Wat ik wel mooi vind is dat ondanks dat er veel verschil tussen de boeken en de serie zit, de serie er niet onder lijd.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:48 schreef wonderer het volgende:
Zijn de boeken ook zo ingewikkeld qua subplotjes? Want er is een hoop gaande zeg, niet te geloven ...
Maar als je de vorige seizoenen hebt gezien is het wel te volgen allemaal. Het houdt de vaart er in elk geval lekker inquote:Op maandag 19 juli 2010 19:48 schreef wonderer het volgende:
Zijn de boeken ook zo ingewikkeld qua subplotjes? Want er is een hoop gaande zeg, niet te geloven ...
Oh, ik kan het wel ongeveer volgen, maar het viel me ineens op dat er echt veel gebeurt, dat elk personage wel zo'n beetje een plot heeft.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef June. het volgende:
[..]
Maar als je de vorige seizoenen hebt gezien is het wel te volgen allemaal. Het houdt de vaart er in elk geval lekker in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, volgens mij wel!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:03 schreef Terpentin07 het volgende:
Goeie aflevering.Ik kwam er nu ook pas achter dat Terry en Andy familie van elkaar zijn.![]()
Die Franklin is echt een goed personage.Wat heb ik gelachen over die sms scene.Echt zo droog.
En de nieuwe vlam van Jason is ook interessant.Ben benieuwd wat het verhaal erachter is.Was zij niet ook in de vorige aflevering? De dochter van die hillbilly drugsdealer?
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:12 schreef Empathologica het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Je bedoelt Sookie?quote:
En dan dat heerlijke Engelse accent erbijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:45 schreef Zhenar het volgende:
Die Franklin wordt steeds hilarischerMooi dat Tara ook heeft ontdekt hoe ze hem kan bespelen. Die hele scene met de bloemenmaaltijd was echt geniaal
![]()
![]()
"Franklin, I'm into you. I mean really into you."
"Tara..." gniffelt verlegen... "Tara..."
...
"I have needs. Like... food."
"Right, I'm ashamed."
"Oh baby, it's just a thing. I don't mind you."
![]()
!!!! Zo droog, echt heerlijk
Nee hij bedoelt Sookkeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhh!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG het wordt heeeeel spannend!!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:23 schreef Ang3l het volgende:
http://true-blood.net/2010/07/24/hbo-teases-rest-of-season-3/
Oh
My Frigging
God
Wel dikke spoilers, dus let op
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:23 schreef Ang3l het volgende:
http://true-blood.net/2010/07/24/hbo-teases-rest-of-season-3/
Oh
My Frigging
God
Wel dikke spoilers, dus let op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:29 schreef June. het volgende:
[..]ja, franklinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
te veel spoilers!quote:
Bijna een week?quote:
Maar misschien klopt het wel wat die Russell Edgington zei, dat Bill alleen maar naar Bon Temps was gekomen om de gaven van Sookie uit te zoeken en verder niets.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:17 schreef Empathologica het volgende:
Ik denk dat Bill niets doet omdat ie anders z'n eigen in de problemen brengt? Ofzoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net
Dead and Gone -
Charlaine Harris
Engels - Paperback
en
Dead in the Family -
Charlaine Harris
Engels - Paperback
besteld bij bol.com
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:41 schreef GI het volgende:
Ik vind het trouwens geweldig hoe ze de serie maar enigzins gebaseerd op de boeken laten zijn.
Jason zijn rol in de serie vind ik een stuk leuker dan in de boeken.De giftbox set?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net
Dead and Gone -
Charlaine Harris
Engels - Paperback
en
Dead in the Family -
Charlaine Harris
Engels - Paperback
besteld bij bol.com
http://www.bol.com/nl/p/e(...)007458948/index.html
Ik heb btw net seizoen 1 en 2 besteld bij bol![]()
Ik spoiler over de boeken die nog niet behandeld zijn in de seriequote:Op maandag 26 juli 2010 14:50 schreef miss_bleu het volgende:
waarom spoileren we trouwens in een Amerikaans topic? In NL wordt deze serie toch nog niet uitgezonden?
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006920518/index.htmlquote:Op maandag 26 juli 2010 14:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
De giftbox set?
http://www.bol.com/nl/p/e(...)007458948/index.html
Ik heb btw net seizoen 1 en 2 besteld bij bol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |