in season 1 en 2 word behoorlijk wat af gesekst ja... zal deze season ook vast nog wel komenquote:Op maandag 19 juli 2010 18:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik begin nu met seizoen 1, ben benieuwd. Heb al wat stukjes gezien, zoveel sex zie je niet eens in de gemiddelde Nederlandse film.
Het viel mij niet eens meer op eigenlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Dit seizoen nog komen?
We hebben Eric gehad die z'n Poolse stripster uren lang bangde terwijl ze gebondaged was
We hadden de beruchte scene met Bill en z'n sire
We hadden Tara en Franklin
Een hoop naakt in een striptent
Ik geloof dat er al best wel wat sx in S3 zit hoor
Estse...quote:Op maandag 19 juli 2010 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Dit seizoen nog komen?
We hebben Eric gehad die z'n Poolse stripster uren lang bangde terwijl ze gebondaged was
We hadden de beruchte scene met Bill en z'n sire
We hadden Tara en Franklin
Een hoop naakt in een striptent
Ik geloof dat er al best wel wat sx in S3 zit hoor
O ja, lie back and think of Estoniaquote:
Volgens mij is hij gewoon gay.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:46 schreef k_i_m het volgende:
Het was een goeie!
Even voor de oplettende kijker; ik kon het zo snel niet meer terugvinden, maar is die Jesus ook een weerwolf? Ik meende iets te herinneren van de vorige aflevering. Of ik ben aan het zeveren, dat kan ook nog.
Talbotquote:Op maandag 19 juli 2010 18:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest de hele tijd lachen om Talbot die geilt op Erik
En Jesus was ZO schattig met z'n "Ah hell, it's only 9 more hours"
De boeken zijn aanraders, heb vorige week alle 10 de boeken in het Engels gelezen. Er zit ook veel humor in, gelukkig niet van die flauwe humor. Ik mis trouwens wel een iemand in de serie, namelijk Buba, maar misschien is dat voor een tv serie een stap te ver. Wat ik wel mooi vind is dat ondanks dat er veel verschil tussen de boeken en de serie zit, de serie er niet onder lijd.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:48 schreef wonderer het volgende:
Zijn de boeken ook zo ingewikkeld qua subplotjes? Want er is een hoop gaande zeg, niet te geloven ...
Maar als je de vorige seizoenen hebt gezien is het wel te volgen allemaal. Het houdt de vaart er in elk geval lekker inquote:Op maandag 19 juli 2010 19:48 schreef wonderer het volgende:
Zijn de boeken ook zo ingewikkeld qua subplotjes? Want er is een hoop gaande zeg, niet te geloven ...
Oh, ik kan het wel ongeveer volgen, maar het viel me ineens op dat er echt veel gebeurt, dat elk personage wel zo'n beetje een plot heeft.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef June. het volgende:
[..]
Maar als je de vorige seizoenen hebt gezien is het wel te volgen allemaal. Het houdt de vaart er in elk geval lekker in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |