Echt he!quote:Op maandag 12 juli 2010 19:58 schreef kwakz0r het volgende:
ik vond sookie veel goeie humoristische teksten hebben
 In dat gesprek met Alice
 In dat gesprek met Alice 

Vraag me af of de andere nieuwe eyecandy van ep 4 vaker gaat komen, die jongen die pool speelde.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:01 schreef June. het volgende:
[..]
Ik ga hem zo kijken, maar wil Eric en die nieuwe eyecandy liever zien

Alice?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he!In dat gesprek met Alice
I ain't got a nutsack!
 Alcide?
 Alcide? Normaal als een acteur jankt ziet het er te gelikt uit.
 Normaal als een acteur jankt ziet het er te gelikt uit.

Jah. Ben onderstebovenquote:

Realistische onrealistische seriequote:En ik vond het tof dat ze er niet perfect geweldig en prachtig uit zag toen ze zat te janken, maar gewoon echt menselijkNormaal als een acteur jankt ziet het er te gelikt uit.

Dat was gewoon net echt vond ik, helemaal dikke ogen enzo, lekker verrotquote:Op maandag 12 juli 2010 21:19 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Alice?Alcide?
En ik vond het tof dat ze er niet perfect geweldig en prachtig uit zag toen ze zat te janken, maar gewoon echt menselijkNormaal als een acteur jankt ziet het er te gelikt uit.

wat boeit dat janken nouquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:32 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat was gewoon net echt vond ik, helemaal dikke ogen enzo, lekker verrot
 , dat lichaam van sookie in die fantasie in lingerie
, dat lichaam van sookie in die fantasie in lingerie   

Valt me op dat weerwolven wel houden van rondlopen zonder shirtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 @ 14:16 schreef Ang3l het volgende:
Wat boeit dat lichaam van Sookie nou?
Een halfnaakte Alcide!

Ook weinig mis met een halfnaakte Jessicaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:
Een halfnaakte Alcide!

Ja omdat hun lichaamstemperatuur hoger ligt dan die van een mens.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:22 schreef Avey het volgende:
[..]
Valt me op dat weerwolven wel houden van rondlopen zonder shirt

"It’s a were thing. We run hot."quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:
Een halfnaakte Alcide!

Niet? Jezus! Het ligt hardstikke hoog man.. relaties vallen en ontstaan, mensen gaan dood, etc. etc.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:32 schreef planethugo het volgende:
weer vermakelijke aflevering. S3 is tot nu best aardig. Al ligt het tempo niet zo heel hoog

mwa de grote plotlijnen schieten niet echt op. Sookie is al 4 afleveringen op zoek naar Bill. Bill is al 4 afleveringen bij die oude gast en weet zich nog steeds geen raad. Tara zit al 3 afleveringen opgescheept met die wazige gast en weet niet wat er gebeurd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:39 schreef Oksel het volgende:
[..]
Niet? Jezus! Het ligt hardstikke hoog man.. relaties vallen en ontstaan, mensen gaan dood, etc. etc.

Sookie's zoektocht naar Bill is de hoofdlijn van dit seizoen lijkt me, dus dan is eht niet logisch om die er in 2 afleveringen doorheen te jassen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
mwa de grote plotlijnen schieten niet echt op. Sookie is al 4 afleveringen op zoek naar Bill. Bill is al 4 afleveringen bij die oude gast en weet zich nog steeds geen raad. Tara zit al 3 afleveringen opgescheept met die wazige gast en weet niet wat er gebeurd.

Dat is waar, maar denk dat Sookie's quest er ook bijhoort, een goede tweede danquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk niet dat dat de hoofdlijn is. Ik denk dat de Koning van Mississippi de hoofdlijn is.
 .
.En toch gaat ze door met haar zoektocht, want ze wil het van hemzelf horen. Dus dit is nog niet voorbij.quote:Bill heeft ze nu al gesproken en "He does not wish te be found".

En Alcide
 En Alcide  en dan een trio!
 en dan een trio!   

Hehe, dat laat ik dan aan jou overquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Gewoon Erik pakkenEn Alcide
en dan een trio!
 Een trio met een weerwolf en een vampier, ik hoop dat je dat aankan
 Een trio met een weerwolf en een vampier, ik hoop dat je dat aankan   

er is echt niks boeiends gebeurd en dat gedoe met die weerwolven is echt slecht
 er is echt niks boeiends gebeurd en dat gedoe met die weerwolven is echt slecht  Hoop dat er verbetering in komt want de vorige aflevering vond ik erg tof.
 Hoop dat er verbetering in komt want de vorige aflevering vond ik erg tof.

Ik doe wel een pruikje op, ga depressief kijken en vraag of ze BELLA SWAN kreunenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Hehe, dat laat ik dan aan jou overEen trio met een weerwolf en een vampier, ik hoop dat je dat aankan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |