Hoe heb je je dataverbinding uitgeschakeld dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:23 schreef Jesse_ het volgende:
hoe kan het dat ik data verbruikt heb terwijl ik bij de instellingen alleen WiFi aan heb staan?
(net kwam er ook een G icoontje boven in mn beeld)
Via het menu dat je krijgt als je de desire voor het eerst aanzet, Instellen (hoge hoed met toverstafquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:29 schreef gday het volgende:
[..]
Hoe heb je je dataverbinding uitgeschakeld dan?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben je nou alweeeeer zwart? Echt een vrouw he, die niet weet wat ze wilt
Misschien ben ik in de war maar je was mod van V&A en toen ineens zwart en ff later toch maar weer blauw en nu zwart en dit is geen maanden geleden?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]? Pas sinds een paar maanden joh.
quote:
Je bent in de warquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Misschien ben ik in de war maar je was mod van V&A en toen ineens zwart en ff later toch maar weer blauw en nu zwart en dit is geen maanden geleden?
Er zou een PMS app moeten zijn! Oh wacht....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Misschien ben ik in de war maar je was mod van V&A en toen ineens zwart en ff later toch maar weer blauw en nu zwart en dit is geen maanden geleden?
Hoe lang heb je hem al? Gelukkig dat ie wel nog goed is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:23 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag is ie voor 't eerst gevallen, amoled-screen-first recht op de grond.... niks aan de hand, heldentelefoon...
De mijne is al 2 keer van 2 meter hoogte gevallen door mijn kutkat die het wel lollig vond ermee te spelen. Maar geen schade. Ik heb wel laminaatvloer en geen tegelvloer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:20 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hem al? Gelukkig dat ie wel nog goed is.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:23 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag is ie voor 't eerst gevallen, amoled-screen-first recht op de grond.... niks aan de hand, heldentelefoon...
nog wel ja! stiekem is het een kuttelefoon! ik zou hem terugbrengen als ik jou was!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:03 schreef emil23 het volgende:
Ik heb sinds gister een bruine Desire. Ben er nu al helemaal tevereden mee!!
Of aan jou geven zeker??quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nog wel ja! stiekem is het een kuttelefoon! ik zou hem terugbrengen als ik jou was!
Nou niet zo bescheiden! Je wilt er best nog eentjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |