quote:SinergyX schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:36:
Ja zeker, verbinding is immers max 3.6Mbps (Snelheid: 3600 / 384 Kbps).
Zojuist via dslreports, 2145kbit/sec, 0.384s latency.
Bullshit. Eindeloos SMSen is ook geen Eindeloos SMSenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:20 schreef Nass het volgende:
Maar, krijg ik dan kosten mocht ik eroverheen gaan?
Want dat zou behoorlijk genaaid zijn, leuk ook dat ze erg vaag erover zijn. Eindeloos is eindeloos.
Is dat niet via de usb stick van vodafone?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:37 schreef Ireyon het volgende:
+ met Vodafone heb je straks de maximale snelheid van 7.2Mbps
Genaaid dus.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bullshit. Eindeloos SMSen is ook geen Eindeloos SMSen
In telefoon/providerland nietquote:
Het is toch algemeen bekend dat dat puur marketing is. Meer niet.quote:
Volgens mij gaat dat zelfs naar 28.8Mbps.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:48 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Is dat niet via de usb stick van vodafone?
whehe, dat klinkt wel als vroegâhquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:12 schreef gday het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat zelfs naar 28.8Mbps.
http://www.androidplanet.(...)rk-op-naar-288-mbps/
Ja, het ging nog best makkelijk ookquote:
Ik verstook 2, 3 gig per maand soms bij T-Mobile (Desire als modem). Geen drama, ze vinden het wel goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:51 schreef Spike1506 het volgende:
De datalimiet wordt steeds hoger naarmate meer mensen internet verstoken.
Zit nu op de 350MB dataverkeer en heb nog geen melding gehad deze maand.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:59 schreef Salatrel het volgende:
Bio gooi dit topic is snel op slot! het verkopen van een Desire zou verboden moeten zijn in de policy
HTC Desire Zilver
Op de SMS drukken in ingedrukt houden. Er verschijnt een menu met de optie: "Nieuwe verzendpoging" of zoiets dergelijks.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:44 schreef GroteUser het volgende:
Zojuist Desire gehaald met abonnementbevalt me zeer goed!
enkel als ik een sms wil versturen krijg ik soms de melding dat ie niet verzonden kan worden, hij blijft dan ook proberen te verzendenkan ik hier wat aan doen, zie niet de optie van "mislukte sms opnieuw verzenden" ofzoiets
Mensen die niet begrijpen dat de Desire owned, big time zelfs.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dan die pauper die hem wil ruilen voor een n900
Dat had ik al gezien ja... maar ik wil juist dat ie stopt met verzendenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:59 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Op de SMS drukken in ingedrukt houden. Er verschijnt een menu met de optie: "Nieuwe verzendpoging" of zoiets dergelijks.
Als je kunt kiezen voor een nieuwe verzendpoging is ie daar dus al mee gestopt toch? Dan hoef je 'm alleen nog te verwijderen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:05 schreef GroteUser het volgende:
[..]
Dat had ik al gezien ja... maar ik wil juist dat ie stopt met verzenden
Dat gaat wel erg verquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mensen die niet begrijpen dat de Desire owned, big time zelfs.![]()
Geheugen van 5 MB? Bedoel je cache geheugen? Denk niet dat je daar op vakantie veel aan zult hebben dus navigatie zou ik maar niet te veel van verwachten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:46 schreef zomere het volgende:
Ben sinds een aantal weken gelukkig bezitter van een Desire. Geweldige telefoon die eigenlijk gewoon alles kan!
Vraag mij alleen af of het mogelijk is om de fotos van mijn camera (SD card) over te zetten op mijn telefoon zodat ik op vakantie mijn laptop niet mee hoef te nemen.
Over het laatste, wifi op de telefoon aanwezig! Dus kan gewoon internetten op het resort + wifi volgende week![]()
Apps gaan goed, al merk ik wel de kwaliteit van sommige apps; vastlopers gebeuren helaas nog wel eens. Gelukkig is er genoeg op internet te vinden qua kwalitatieve apps.
Google maps navigatie is natuurlijk helemaal geweldigGoed om te lezen dat ie een geheugen heeft van 5 mb aan kaarten, vroeg mij dat al af.
Heb je daar toevallig een bron van, dat Google Maps dus kaarten downloadt op het moment dat je een route plant? En ook dat dat die 5km zou zijn?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:41 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zodra je een nieuwe opdracht geeft, download-ie alle kaarten binnen 5 km van de geplande route. Dit kun je dus het beste thuis alvast doen, maar als je tijdens de rit vanwege een omleiding o.i.d. moet omrijden, ben je alsnog afhankelijk van je mobiele internet. De kaarten zijn enkele mb's afhankelijk van de lagen (satelliteview) die je aan hebt staan, maar preciezere getallen zou ik ook niet weten.
http://tweakers.net/nieuw(...)fline-navigatie.htmlquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:09 schreef gday het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig een bron van, dat Google Maps dus kaarten downloadt op het moment dat je een route plant? En ook dat dat die 5km zou zijn?
Alleen als er een recalcitrante app dwarsligt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:26 schreef RacerDKB het volgende:
Jezus, uitschakelen duurt echt héél lang.
Ik heb het net even getest met Google Maps 4.3.0. Ik heb een routebeschrijving opgevraagd en navigatie gestart. Daarna heb ik alle dataverbindingen uitgeschakeld. De route bleef gewoon prima werken tot de eindbestemming, maar niet met kaartmateriaal. Op een gegeven moment ging ik dus gewoon in een soort 'niemansland' rijden. Wellicht dat ik de verbinding had verbroken vóórdat Maps klaar was met het cachen van het kaartmateriaal, maar aangezien je daar geen voortgang van ziet is dat ook moeilijk in te schatten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:29 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)fline-navigatie.html
De afstand staat er niet in, maar wel dat google de kaarten alvast download.
Beter wrijven met dat kartonnetje dan!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, het ging nog best makkelijk ook
Ik krijg alleen de zijkantjes niet lucht vrij, maar daar leer ik wel mee leven
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:04 schreef gday het volgende:
[..]
Edit: nog een tipje ... als je een offline kaart wilt hebben voor op je vakantiebestemming kun tje MapDroyd proberen: http://www.mapdroyd.com/
Oh was die daarvoor?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beter wrijven met dat kartonnetje dan!
Die heb ik dus weggegooidquote:
deze TS: [TK] HTC Desire Zilverquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:49 schreef Biogarde het volgende:
Ik hoorde iets over mijn naam in dit topic. Wie ga ik schoppen
quote:
Geen branding of simlock aanwezig bij mijn Hi Desire. Volgens mij heeft Hi zelfs nooit branding of simlock op abbotoestellen,quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:06 schreef Slomy het volgende:
Mensen met een Desire rechtstreeks via Hi?
Is er een simlock / branding aanwezig?
Wat was dat voor update dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:43 schreef Zwansen het volgende:
Godver, heb een update gedaan en nu ben ik al mn widgets en smsjes kwijt.
Hoor je mij zeggen dat het moeilijk is? Nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:42 schreef wicked-j het volgende:
hoe moeilijk kan het zijn..
vooraf:
scherm super schoon maken en zorgen dat je op een schone tafel zit (ik had dus nog wat shag liggen en dat zat er dus onder..
1. je pakt een stukje van het ondreste velletje eraf plakt dit aan de bovenkant op 1 hoekje vast.
2 vanuit die ene hoek ga je met je vinger rustig aan steeds verder naar de andere hoek toe wrijven.
3 als je de hele bovenste rand heb zitten (zonder lucht anders even stukje optillen weer opnieuw) dan trek je steeds een stukje folie verder los en ga je verder naar beneden wrijven
4 eenmaal onderaan kan je nog wat kleine luchtbellen eruit wrijven en wrijf je alles goed aan en je trekt het 2e folietje los
Ben je nou alweeeeer zwart? Echt een vrouw he, die niet weet wat ze wiltquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoor je mij zeggen dat het moeilijk is? Nee.
Dat was een zware steen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben je nou alweeeeer zwart? Echt een vrouw he, die niet weet wat ze wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |