quote:SinergyX schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:36:
Ja zeker, verbinding is immers max 3.6Mbps (Snelheid: 3600 / 384 Kbps).
Zojuist via dslreports, 2145kbit/sec, 0.384s latency.
Bullshit. Eindeloos SMSen is ook geen Eindeloos SMSenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:20 schreef Nass het volgende:
Maar, krijg ik dan kosten mocht ik eroverheen gaan?
Want dat zou behoorlijk genaaid zijn, leuk ook dat ze erg vaag erover zijn. Eindeloos is eindeloos.
Is dat niet via de usb stick van vodafone?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:37 schreef Ireyon het volgende:
+ met Vodafone heb je straks de maximale snelheid van 7.2Mbps
Genaaid dus.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bullshit. Eindeloos SMSen is ook geen Eindeloos SMSen
In telefoon/providerland nietquote:
Het is toch algemeen bekend dat dat puur marketing is. Meer niet.quote:
Volgens mij gaat dat zelfs naar 28.8Mbps.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:48 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Is dat niet via de usb stick van vodafone?
whehe, dat klinkt wel als vroegâhquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:12 schreef gday het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat zelfs naar 28.8Mbps.
http://www.androidplanet.(...)rk-op-naar-288-mbps/
Ja, het ging nog best makkelijk ookquote:
Ik verstook 2, 3 gig per maand soms bij T-Mobile (Desire als modem). Geen drama, ze vinden het wel goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:51 schreef Spike1506 het volgende:
De datalimiet wordt steeds hoger naarmate meer mensen internet verstoken.
Zit nu op de 350MB dataverkeer en heb nog geen melding gehad deze maand.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:59 schreef Salatrel het volgende:
Bio gooi dit topic is snel op slot! het verkopen van een Desire zou verboden moeten zijn in de policy
HTC Desire Zilver
Op de SMS drukken in ingedrukt houden. Er verschijnt een menu met de optie: "Nieuwe verzendpoging" of zoiets dergelijks.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:44 schreef GroteUser het volgende:
Zojuist Desire gehaald met abonnementbevalt me zeer goed!
enkel als ik een sms wil versturen krijg ik soms de melding dat ie niet verzonden kan worden, hij blijft dan ook proberen te verzendenkan ik hier wat aan doen, zie niet de optie van "mislukte sms opnieuw verzenden" ofzoiets
Mensen die niet begrijpen dat de Desire owned, big time zelfs.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dan die pauper die hem wil ruilen voor een n900
Dat had ik al gezien ja... maar ik wil juist dat ie stopt met verzendenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:59 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Op de SMS drukken in ingedrukt houden. Er verschijnt een menu met de optie: "Nieuwe verzendpoging" of zoiets dergelijks.
Als je kunt kiezen voor een nieuwe verzendpoging is ie daar dus al mee gestopt toch? Dan hoef je 'm alleen nog te verwijderen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:05 schreef GroteUser het volgende:
[..]
Dat had ik al gezien ja... maar ik wil juist dat ie stopt met verzenden
Dat gaat wel erg verquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mensen die niet begrijpen dat de Desire owned, big time zelfs.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |