Racisme is specifiek iemand benadelen omwille zijn ras. Moslims zijn geen ras, een religie. Noem het een religie-restrictie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De kopvoddentax. Geldt enkel voor moslima's en niet voor joden of andersoortig religie-tuig. Wellicht geen racisme in de klassieke zin van het woord, maar het komt op hetzelfde neer.
Jij gaat dit toch niet accepteren, maargoed.
Allereerst:quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
1 voorstel van de pvv dat racistisch is, 1 en ik ga voortaan GL of PvdA stemmen, wat jij maar wil
De verkiezingsuitslag betekent dat de PvdA nog steeds groter is dan de PV"V".quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zullen we dat aan de kiezers over laten? PvdA heeft op 12 zetels gestaan en pvv op 35, dat betekend ook dat we de PvdA wel terzijde kunnen schuiven?
Kan niet, tegen die tijd werken we weer met ''bonnen''.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:31 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens Remlof, even op de man af, doe nou lekker mee met andere linksjes zoals ik, gezellig ondergronds gaan joh. Tegenwoordig is dat wat leuker dan in 40-45. Elke week is er een kratje bier met korting bij de Appie. Met het WK zelfs twee kratjes voor bijna de prijs van 1. En dan gaan we een verzetskrantje beginnen met zo'n oude stencilmachine. En alle verzuurde vrouwen van middelbare leeftijd doen toch met Wilders mee, dus dan houden wij geinige jonge vrouwen over. Waarvan ik er al 1 heb trouwens, maar dit terzijde..
Niks geen vrouwen die rondgaan in de groep en wierook avondjes met gedichten uit eigen werk voordragen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:31 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens Remlof, even op de man af, doe nou lekker mee met andere linksjes zoals ik, gezellig ondergronds gaan joh. Tegenwoordig is dat wat leuker dan in 40-45. Elke week is er een kratje bier met korting bij de Appie. Met het WK zelfs twee kratjes voor bijna de prijs van 1. En dan gaan we een verzetskrantje beginnen met zo'n oude stencilmachine. En alle verzuurde vrouwen van middelbare leeftijd doen toch met Wilders mee, dus dan houden wij geinige jonge vrouwen over. Waarvan ik er al 1 heb trouwens, maar dit terzijde..
En die V tussen haakjes iedereen keer is ook redelijk basisschoolniveau kinderachtigheidquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:32 schreef remlof het volgende:
[..]
De verkiezingsuitslag betekent dat de PvdA nog steeds groter is dan de PV"V".
Je hebt toch ook hondenbelasting enzo, daar heb ik als kattenliefhebber ook geen last van. Ook discriminatie zeker?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De kopvoddentax. Geldt enkel voor moslima's en niet voor joden of andersoortig religie-tuig. Wellicht geen racisme in de klassieke zin van het woord, maar het komt op hetzelfde neer.
Ja en hoequote:Op woensdag 23 juni 2010 10:32 schreef remlof het volgende:
[..]
De verkiezingsuitslag betekent dat de PvdA nog steeds groter is dan de PV"V".
Ok, I'm in. Heb nog wel wat uitrusting liggen uit 40-45 voor hergebruik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:31 schreef Ryan3 het volgende:
Wilders heeft het over moslimlanden, beperking van immigratie uit moslimlanden. Hier speelt etniciteit dus een rol.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Racisme is specifiek iemand benadelen omwille zijn ras. Moslims zijn geen ras, een religie. Noem het een religie-restrictie.
Partyseks bedoelde gij?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niks geen vrouwen die rondgaan in de groep en wierook avondjes met gedichten uit eigen werk voordragen?
Tis ook niet meer wat het geweest is zeg...
Ik zeg toch niet dat ze geen Oranjepetjes mogen dragen of de Elsevier lezen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en hoeJij weet net zo goed als mij dat het op geen enkele manier te rechtvaardidigen is om 1,5 mln mensen buiten te sluiten. Dan ben je Wilders in het kwadraat.
Ik ook, ik heb nog een helm, en een zwaard van zaliger mijn oude heer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, I'm in. Heb nog wel wat uitrusting liggen uit 40-45 voor hergebruik.
Shit, ik ben niet links en niet jong meer.... anders had het me wel wat gelekenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:31 schreef Ryan3 het volgende:
Ooh ja, lekkere vergelijking. Wil het beoogde koranverbod anders ook wel aanhalen. Of kom je dan weer met zo'n kromme vergelijking aanschijten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:33 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je hebt toch ook hondenbelasting enzo, daar heb ik als kattenliefhebber ook geen last van. Ook discriminatie zeker?
In Denemarken Australie Switserland doen ze dat ook, ook allemaal racistisch tuig?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:34 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Wilders heeft het over moslimlanden, beperking van immigratie uit moslimlanden. Hier speelt etniciteit dus een rol.
"Een etniciteit is een sociaal-culturele identiteit, die een bepaalde groep mensen of een aantal bevolkingsgroepen verbindt." (wikipedia).
Onderscheid op basis van etniciteit is ook racisme!
Ik doe sowieso mee. Kan wel optreden als hoofdredacteur van onze verzetskrant.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb nog een helm, en een zwaard van zaliger mijn oude heer.
De uitrusting van 40-45.
Genoteerd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doe sowieso mee. Kan wel optreden als hoofdredacteur van onze verzetskrant.
Kinderachtigquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze geen Oranjepetjes mogen dragen of de Elsevier lezen?
Ik zeg alleen dat je de partij waar ze op gestemd hebben beter niet in de regering kan hebben.
Ja, okee, als je maar niet verzuurd bent hè, dan komt het goed, kun je zo mee doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit, ik ben niet links en niet jong meer.... anders had het me wel wat geleken
Wat heeft dit er nou weer mee te maken, ja maar hullie doen het ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In Denemarken Australie Switserland doen ze dat ook, ook allemaal racistisch tuig?
Nou Remlof, pak je tas maar vast dan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Blof kan nu vertrekken.
http://www.ad.nl/ad/nl/25(...)eringsdeelname.dhtml
CDA-PVV-VVD binnenkort een feit.
Wilders maakt onderscheid op basis van overtuigingen. Wat de Pvda dus ook doet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Wat heeft dit er nou weer mee te maken, ja maar hullie doen het ook??
Maakt Wilders onderscheid op basis van etniciteit, ja of nee?
Maxime Havik Verhagen, de Limburge Katholiekquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Blof kan nu vertrekken.
http://www.ad.nl/ad/nl/25(...)eringsdeelname.dhtml
CDA-PVV-VVD binnenkort een feit.
Wordt heel gezelli hier.![]()
Het gaat dan ook niet zozeer om het immigratie-vraagstuk (als is het wel debieus dat hij de immigratie uit moslimlanden wenst te beperken). De aversie en vrees voor de PVV komt voor uit haar anti-islamstandpunten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kinderachtig![]()
Ok, ik ga het anders proberen.
Je bent op de hoogte van dhr Rob Oudkerk (PvdA) dat hij vindt dat het fundamenteel fout is dat PvdA pvv uitsluit, je bent ook op de hoogte dat Dhr Willem Drees, de ideoloog van de pvda zowat, ook vond dat de immigratie drastisch moest worden ingeperkt.
Nee, religie, Moslims opzich zijn geen etniciteitquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Wat heeft dit er nou weer mee te maken, ja maar hullie doen het ook??
Maakt Wilders onderscheid op basis van etniciteit, ja of nee?
Kopvoddentax heeft hij alweer terug getrokken, maar als jij problemen hebt met een Burka verbod een Moskeetje minder en een Minaretten verbod dan moet je serieus overwegen om naar Iran te vertrekken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet zozeer om het immigratie-vraagstuk (als is het wel debieus dat hij de immigratie uit moslimlanden wenst te beperken). De aversie en vrees voor de PVV komt voor uit haar anti-islamstandpunten.
Tot uw dienst.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh ja, lekkere vergelijking. Wil het beoogde koranverbod anders ook wel aanhalen. Of kom je dan weer met zo'n kromme vergelijking aanschijten?
Kopvoddentax staat nog gewoon in zijn partijprogramma, snotneus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kopvoddentax heeft hij alweer terug getrokken, maar als jij problemen hebt met een Burka verbod een Moskeetje minder en een Minaretten verbod dan moet je serieus overwegen om naar Iran te vertrekken.
Hullie doen het ook! boehoe!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:39 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wilders maakt onderscheid op basis van overtuigingen. Wat de Pvda dus ook doet.
Slotje.
Ja, en in de computer van Rouvoet staat dat jouw zoontje een piEm0l heeft van 2,5 cm, en dat hij licht-blond schaamhaar heeftquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, slagroomgebakje, weet je dat ik bij de dierenarts niet eens hoef op te geven wat voor ras mijn hond is, terwijl als Wilders straks de baas is wel in mijn paspoort staat wat voor een ras ik ben. Inclusief Antilliaan.
Het boek is echter niet verboden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:42 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Tot uw dienst.
De verspreiding van Mein Kampf is ook aan beperkingen onderhevig.
Ja en AOW, de tipex was uitverkocht, Cohen had die nodigquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kopvoddentax staat nog gewoon in zijn partijprogramma, snotneus.
Moslimlanden hé, niet vergeten te lezen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, religie, Moslims opzich zijn geen etniciteit
Uh, waar kan'm halen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het boek is echter niet verboden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Hullie doen het ook!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en AOW, de tipex was uitverkocht, Cohen had die nodig
Wat Rob Oudkerk vind zal een doorsnee linksje aan zijn achterwerk roesten en Drees was niet de ideoloog van de PvdA, hij was de eerste premier van de PvdA en tijdens zijn bewind werd de AOW ingevoerd (volgens mij niet eens zijn idee), hierop berusten zijn palmares.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kinderachtig![]()
Ok, ik ga het anders proberen.
Je bent op de hoogte van dhr Rob Oudkerk (PvdA) dat hij vindt dat het fundamenteel fout is dat PvdA pvv uitsluit, je bent ook op de hoogte dat Dhr Willem Drees, de ideoloog van de pvda zowat, ook vond dat de immigratie drastisch moest worden ingeperkt.
Maar dat is toch geen etniciteit?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:43 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Moslimlanden hé, niet vergeten te lezen.
Met andere woorden: het partijprogramma van de PVV heeft totaal geen waarde? Waarom dan in vredesnaam op Wilders stemmen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en AOW, de tipex was uitverkocht, Cohen had die nodig
Je dierenarts stemt PvdA zekerquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, slagroomgebakje, weet je dat ik bij de dierenarts niet eens hoef op te geven wat voor ras mijn hond is, terwijl als Wilders straks de baas is wel in mijn paspoort staat wat voor een ras ik ben. Inclusief Antilliaan.
Iets met 2 maten metenquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uh, waar kan'm halen.Op elke willekeurige rommelmarkt. Het boek is namelijk niet verboden, het wordt alleen niet meer gedrukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Het is een concept programma, niet de absolute waarheid die uitevoerd zal worden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met andere woorden: het partijprogramma van de PVV heeft totaal geen waarde? Waarom dan in vredesnaam op Wilders stemmen?
Volgens mij valt het mee, maar Remlof kent mijn posthistory wat beter, die kan dat wel beoordelen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, als je maar niet verzuurd bent hè, dan komt het goed, kun je zo mee doen.
Die Verhagen vertrouw ik vanaf moment 1 al voor geen cent.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maxime Havik Verhagen, de Limburge KatholiekHet gaat gebeuren, het gaat gebeuren. HET EERSTE LIBERALE KABINET RUTTE WILDERS!
Bier bier bier bier.
Een dergelijke regeling kan je toch ook voor de Koran optuigen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het boek is echter niet verboden.
Je gaat mijn berichten toch niet echt lezen he?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen etniciteit?
Het is geen concept, een verkiezingsprogramma moet de wensen van een partij op een rijtje zitten. De partij moet de intentie hebben die wensen uit te voeren. Zou toch wat zijn zeg: beetje alles wat de burger's hartje begeert op papier zetten en vervolgens een heel andere koers varen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is een concept programma, niet de absolute waarheid die uitevoerd zal worden.
Remlof is wel een womanizer hè.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij valt het mee, maar Remlof kent mijn posthistory wat beter, die kan dat wel beoordelen.
Verder alleen wat last van maagzuur, maar dat is zwangerschapgerelateerd, gaat weer over dus
Ik ook niet, maar nu het mij uit komt mag ik'm welquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die Verhagen vertrouw ik vanaf moment 1 al voor geen cent.
Kan, maar Wilders heeft andere plannen. Maar wordt de bijbel dan ook aan banden gelegd, we moeten immers consequent blijven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:46 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Een dergelijke regeling kan je toch ook voor de Koran optuigen?
Gewoon, omdat het kan!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met andere woorden: het partijprogramma van de PVV heeft totaal geen waarde? Waarom dan in vredesnaam op Wilders stemmen?
Ja, laten wij even voor de hele wereld bepalen dat de Koran niet meer gedrukt mag wordenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:46 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het feit dat iemand anders iets ook doet rechtvaardigt helemaal niets. Dat iemand anders het ook doet kan nooit een argument zijn. Het kan alleen aangeven dat je niet in je eentje goed of fout zit.quote:
Logisch, dat is een westerse allochtoon.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, mijn Jack Russell terroriseert niet de buurt.
Ik weet waar je op doelt, ofschoon ik geen zoontje heb uiteraard, en daar ben ik het ook niet mee eens. Daarom ben ik ook een linksje.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en in de computer van Rouvoet staat dat jouw zoontje een piEm0l heeft van 2,5 cm, en dat hij licht-blond schaamhaar heeft
Ik krijg ineens een flits dat ik een paar pms met je gewisseld heb ooit, daar begreep ik ook niets van....quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me als man ook erg aantrekkelijk; een vrouw die zwanger is van een ander![]()
LOLquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik krijg ineens een flits dat ik een paar pms met je gewisseld heb ooit, daar begreep ik ook niets van.....
Nee, wij hebben gewoon een bijzondere Jack Russell, gewoonlijk zijn het moeilijke hondjes, die vaak afgedankt worden en in asiels terecht komen. Het is een hond met een kattenziel, zeg maar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:49 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Logisch, dat is een westerse allochtoon.
Jij was toch tot voor kort rechtsquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet waar je op doelt, ofschoon ik geen zoontje heb uiteraard, en daar ben ik het ook niet mee eens. Daarom ben ik ook een linksje.
Ik ben ook rechts.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:54 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Jij was toch tot voor kort rechts
Waarom niet? De Belgen claimen ook universele rechtsmacht wara het gaat om het bestrijden van genocides ed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, laten wij even voor de hele wereld bepalen dat de Koran niet meer gedrukt mag worden
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, wij hebben gewoon een bijzondere Jack Russell, gewoonlijk zijn het moeilijke hondjes, die vaak afgedankt worden en in asiels terecht komen. Het is een hond met een kattenziel, zeg maar.
Ik word echt helemaal gestoord van het "hullie doen het ook!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:58 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Waarom niet? De Belgen claimen ook universele rechtsmacht wara het gaat om het bestrijden van genocides ed.
Ja, en een hele mooie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben ook rechts..
Paradox is dat hè.
Nee, want op de Koran zit geen auteursrecht meer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:46 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |