abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83183114
Overigens Remlof, even op de man af, doe nou lekker mee met andere linksjes zoals ik, gezellig ondergronds gaan joh. Tegenwoordig is dat wat leuker dan in 40-45. Elke week is er een kratje bier met korting bij de Appie. Met het WK zelfs twee kratjes voor bijna de prijs van 1. En dan gaan we een verzetskrantje beginnen met zo'n oude stencilmachine. En alle verzuurde vrouwen van middelbare leeftijd doen toch met Wilders mee, dus dan houden wij geinige jonge vrouwen over. Waarvan ik er al 1 heb trouwens, maar dit terzijde. .
I´m back.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:31:50 #156
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_83183130
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De kopvoddentax. Geldt enkel voor moslima's en niet voor joden of andersoortig religie-tuig. Wellicht geen racisme in de klassieke zin van het woord, maar het komt op hetzelfde neer.

Jij gaat dit toch niet accepteren, maargoed.
Racisme is specifiek iemand benadelen omwille zijn ras. Moslims zijn geen ras, een religie. Noem het een religie-restrictie.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_83183136
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

1 voorstel van de pvv dat racistisch is, 1 en ik ga voortaan GL of PvdA stemmen, wat jij maar wil
Allereerst:
Volgens de Conventies van de Verenigde Naties betekent raciale discriminatie "elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven". (wikipedia).

Nu een voorbeeld (willekeurig, er zijn er immers zoveel):

“Ik heb genoeg van de islam in Nederland: geen moslimimmigrant er meer bij. Ik heb genoeg van de aanbidding van Allah en Mohammed in Nederland: geen moskee er meer bij. Ik heb genoeg van de Koran in Nederland: verbied dat fascistische boek.”
(Opiniestuk in de Volkskrant van 8 augustus 2007)

Lees verder dit hele stuk: www.art1.nl/scripts/download.php?document=295

Doe maar GroenLinks, ze worden steeds liberaler
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:32:03 #158
104871 remlof
Europees federalist
pi_83183137
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zullen we dat aan de kiezers over laten? PvdA heeft op 12 zetels gestaan en pvv op 35, dat betekend ook dat we de PvdA wel terzijde kunnen schuiven?
De verkiezingsuitslag betekent dat de PvdA nog steeds groter is dan de PV"V".
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:32:33 #159
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_83183155
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:31 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens Remlof, even op de man af, doe nou lekker mee met andere linksjes zoals ik, gezellig ondergronds gaan joh. Tegenwoordig is dat wat leuker dan in 40-45. Elke week is er een kratje bier met korting bij de Appie. Met het WK zelfs twee kratjes voor bijna de prijs van 1. En dan gaan we een verzetskrantje beginnen met zo'n oude stencilmachine. En alle verzuurde vrouwen van middelbare leeftijd doen toch met Wilders mee, dus dan houden wij geinige jonge vrouwen over. Waarvan ik er al 1 heb trouwens, maar dit terzijde. .
Kan niet, tegen die tijd werken we weer met ''bonnen''.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_83183166
quote:
Niks geen vrouwen die rondgaan in de groep en wierook avondjes met gedichten uit eigen werk voordragen?

Tis ook niet meer wat het geweest is zeg...
pi_83183179
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:32 schreef remlof het volgende:

[..]

En die V tussen haakjes iedereen keer is ook redelijk basisschoolniveau kinderachtigheid
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:33:34 #162
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83183192
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De kopvoddentax. Geldt enkel voor moslima's en niet voor joden of andersoortig religie-tuig. Wellicht geen racisme in de klassieke zin van het woord, maar het komt op hetzelfde neer.
Je hebt toch ook hondenbelasting enzo, daar heb ik als kattenliefhebber ook geen last van. Ook discriminatie zeker?
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:33:44 #163
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_83183202
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja en hoe Jij weet net zo goed als mij dat het op geen enkele manier te rechtvaardidigen is om 1,5 mln mensen buiten te sluiten. Dan ben je Wilders in het kwadraat.

Wat is er met die ''V", of heb je zin ook in de P''V'''V''D kabinet, vrijheid vrijheid vrijheid vrijheid
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:33:44 #164
104871 remlof
Europees federalist
pi_83183204
quote:
Ok, I'm in. Heb nog wel wat uitrusting liggen uit 40-45 voor hergebruik.
pi_83183230
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Racisme is specifiek iemand benadelen omwille zijn ras. Moslims zijn geen ras, een religie. Noem het een religie-restrictie.
Wilders heeft het over moslimlanden, beperking van immigratie uit moslimlanden. Hier speelt etniciteit dus een rol.

"Een etniciteit is een sociaal-culturele identiteit, die een bepaalde groep mensen of een aantal bevolkingsgroepen verbindt." (wikipedia).

Onderscheid op basis van etniciteit is ook racisme!
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_83183238
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Niks geen vrouwen die rondgaan in de groep en wierook avondjes met gedichten uit eigen werk voordragen?

Tis ook niet meer wat het geweest is zeg...
Partyseks bedoelde gij?
I´m back.
pi_83183268
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Partyseks bedoelde gij?
Als je het zo wil noemen, ja.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:35:16 #168
104871 remlof
Europees federalist
pi_83183278
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ja en hoe Jij weet net zo goed als mij dat het op geen enkele manier te rechtvaardidigen is om 1,5 mln mensen buiten te sluiten. Dan ben je Wilders in het kwadraat.
Ik zeg toch niet dat ze geen Oranjepetjes mogen dragen of de Elsevier lezen?
Ik zeg alleen dat je de partij waar ze op gestemd hebben beter niet in de regering kan hebben.
pi_83183279
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:33 schreef remlof het volgende:

[..]

Ok, I'm in. Heb nog wel wat uitrusting liggen uit 40-45 voor hergebruik.
Ik ook, ik heb nog een helm, en een zwaard van zaliger mijn oude heer.
De uitrusting van 40-45.
I´m back.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:35:25 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83183284
quote:
Shit, ik ben niet links en niet jong meer.... anders had het me wel wat geleken
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83183300
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Als je het zo wil noemen, ja.
.
I´m back.
pi_83183325
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:33 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Je hebt toch ook hondenbelasting enzo, daar heb ik als kattenliefhebber ook geen last van. Ook discriminatie zeker?
Ooh ja, lekkere vergelijking. Wil het beoogde koranverbod anders ook wel aanhalen. Of kom je dan weer met zo'n kromme vergelijking aanschijten?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:36:27 #173
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_83183334
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:34 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Wilders heeft het over moslimlanden, beperking van immigratie uit moslimlanden. Hier speelt etniciteit dus een rol.

"Een etniciteit is een sociaal-culturele identiteit, die een bepaalde groep mensen of een aantal bevolkingsgroepen verbindt." (wikipedia).

Onderscheid op basis van etniciteit is ook racisme!
In Denemarken Australie Switserland doen ze dat ook, ook allemaal racistisch tuig?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_83183353
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ook, ik heb nog een helm, en een zwaard van zaliger mijn oude heer.
De uitrusting van 40-45.
Ik doe sowieso mee. Kan wel optreden als hoofdredacteur van onze verzetskrant.
pi_83183384
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik doe sowieso mee. Kan wel optreden als hoofdredacteur van onze verzetskrant.
Genoteerd. .
I´m back.
pi_83183405
Blof kan nu vertrekken.

http://www.ad.nl/ad/nl/25(...)eringsdeelname.dhtml

CDA-PVV-VVD binnenkort een feit.

Wordt heel gezelli hier.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:38:21 #177
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_83183406
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:35 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat ze geen Oranjepetjes mogen dragen of de Elsevier lezen?
Ik zeg alleen dat je de partij waar ze op gestemd hebben beter niet in de regering kan hebben.
Kinderachtig

Ok, ik ga het anders proberen.

Je bent op de hoogte van dhr Rob Oudkerk (PvdA) dat hij vindt dat het fundamenteel fout is dat PvdA pvv uitsluit, je bent ook op de hoogte dat Dhr Willem Drees, de ideoloog van de pvda zowat, ook vond dat de immigratie drastisch moest worden ingeperkt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_83183425
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Shit, ik ben niet links en niet jong meer.... anders had het me wel wat geleken
Ja, okee, als je maar niet verzuurd bent hè, dan komt het goed, kun je zo mee doen.
I´m back.
pi_83183429
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

In Denemarken Australie Switserland doen ze dat ook, ook allemaal racistisch tuig?
Wat heeft dit er nou weer mee te maken, ja maar hullie doen het ook ??
Maakt Wilders onderscheid op basis van etniciteit, ja of nee?
pi_83183437
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Blof kan nu vertrekken.

Nou Remlof, pak je tas maar vast dan.

Ik zit werkelijk niet te wachten op een PVV-regering. Maar je gaat er bijna op hopen om al die brulboeien die gillen over emigratie uit te kunnen zwaaien

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2010 10:39:24 ]
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:39:49 #181
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83183456
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Wilders maakt onderscheid op basis van overtuigingen. Wat de Pvda dus ook doet.

Slotje.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:39:49 #182
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_83183457
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Blof kan nu vertrekken.

Wordt heel gezelli hier.
Maxime Havik Verhagen, de Limburge Katholiek Het gaat gebeuren, het gaat gebeuren. HET EERSTE LIBERALE KABINET RUTTE WILDERS!

Bier bier bier bier.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_83183474
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Kinderachtig

Je bent op de hoogte van dhr Rob Oudkerk (PvdA) dat hij vindt dat het fundamenteel fout is dat PvdA pvv uitsluit, je bent ook op de hoogte dat Dhr Willem Drees, de ideoloog van de pvda zowat, ook vond dat de immigratie drastisch moest worden ingeperkt.
Het gaat dan ook niet zozeer om het immigratie-vraagstuk (als is het wel debieus dat hij de immigratie uit moslimlanden wenst te beperken). De aversie en vrees voor de PVV komt voor uit haar anti-islamstandpunten.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:40:25 #184
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_83183484
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Nee, religie, Moslims opzich zijn geen etniciteit
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_83183516
Hee, slagroomgebakje, weet je dat ik bij de dierenarts niet eens hoef op te geven wat voor ras mijn hond is, terwijl als Wilders straks de baas is wel in mijn paspoort staat wat voor een ras ik ben. Inclusief Antilliaan.
I´m back.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:41:35 #186
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_83183531
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het gaat dan ook niet zozeer om het immigratie-vraagstuk (als is het wel debieus dat hij de immigratie uit moslimlanden wenst te beperken). De aversie en vrees voor de PVV komt voor uit haar anti-islamstandpunten.
Kopvoddentax heeft hij alweer terug getrokken, maar als jij problemen hebt met een Burka verbod een Moskeetje minder en een Minaretten verbod dan moet je serieus overwegen om naar Iran te vertrekken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:42:01 #187
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83183549
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ooh ja, lekkere vergelijking. Wil het beoogde koranverbod anders ook wel aanhalen. Of kom je dan weer met zo'n kromme vergelijking aanschijten?
Tot uw dienst.

De verspreiding van Mein Kampf is ook aan beperkingen onderhevig.
pi_83183568
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Kopvoddentax heeft hij alweer terug getrokken, maar als jij problemen hebt met een Burka verbod een Moskeetje minder en een Minaretten verbod dan moet je serieus overwegen om naar Iran te vertrekken.
Kopvoddentax staat nog gewoon in zijn partijprogramma, snotneus.
pi_83183571
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:39 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Wilders maakt onderscheid op basis van overtuigingen. Wat de Pvda dus ook doet.

Slotje.
Hullie doen het ook! boehoe!

Even serieus nou, de overtuigen van de PVV hebben alles te maken met het maken van een onderscheid op basis van etniciteit, toch?

Kijk, ik ben de laatste die beweert dat de PVDA goed bezig is, dus laat dat nou maar zitten.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:42:48 #190
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_83183584
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, slagroomgebakje, weet je dat ik bij de dierenarts niet eens hoef op te geven wat voor ras mijn hond is, terwijl als Wilders straks de baas is wel in mijn paspoort staat wat voor een ras ik ben. Inclusief Antilliaan.
Ja, en in de computer van Rouvoet staat dat jouw zoontje een piEm0l heeft van 2,5 cm, en dat hij licht-blond schaamhaar heeft
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_83183589
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:42 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Tot uw dienst.

De verspreiding van Mein Kampf is ook aan beperkingen onderhevig.
Het boek is echter niet verboden.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:43:21 #192
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_83183603
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kopvoddentax staat nog gewoon in zijn partijprogramma, snotneus.
Ja en AOW, de tipex was uitverkocht, Cohen had die nodig
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_83183612
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:40 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee, religie, Moslims opzich zijn geen etniciteit
Moslimlanden hé, niet vergeten te lezen.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:43:47 #194
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_83183622
quote:

[..]

Uh, waar kan'm halen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_83183628
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hullie doen het ook!
pi_83183638
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Kinderachtig

Wat Rob Oudkerk vind zal een doorsnee linksje aan zijn achterwerk roesten en Drees was niet de ideoloog van de PvdA, hij was de eerste premier van de PvdA en tijdens zijn bewind werd de AOW ingevoerd (volgens mij niet eens zijn idee), hierop berusten zijn palmares.
I´m back.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:44:08 #197
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_83183642
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:43 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Moslimlanden hé, niet vergeten te lezen.
Maar dat is toch geen etniciteit?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_83183646
quote:

[..]

Met andere woorden: het partijprogramma van de PVV heeft totaal geen waarde? Waarom dan in vredesnaam op Wilders stemmen?
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:44:31 #199
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83183657
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
Je dierenarts stemt PvdA zeker
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:44:40 #200
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_83183663
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:43 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Hullie doen het ook!
Iets met 2 maten meten
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_83183687
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:44 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Je dierenarts stemt PvdA zeker
Nee, mijn Jack Russell terroriseert niet de buurt.
I´m back.
pi_83183689
quote:

[..]

Uh, waar kan'm halen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op elke willekeurige rommelmarkt. Het boek is namelijk niet verboden, het wordt alleen niet meer gedrukt.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:45:26 #203
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_83183698
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Met andere woorden: het partijprogramma van de PVV heeft totaal geen waarde? Waarom dan in vredesnaam op Wilders stemmen?
Het is een concept programma, niet de absolute waarheid die uitevoerd zal worden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:45:33 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83183704
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, als je maar niet verzuurd bent hè, dan komt het goed, kun je zo mee doen.
Volgens mij valt het mee, maar Remlof kent mijn posthistory wat beter, die kan dat wel beoordelen.

Verder alleen wat last van maagzuur, maar dat is zwangerschapgerelateerd, gaat weer over dus
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83183720
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Maxime Havik Verhagen, de Limburge Katholiek Het gaat gebeuren, het gaat gebeuren. HET EERSTE LIBERALE KABINET RUTTE WILDERS!

Bier bier bier bier.
Die Verhagen vertrouw ik vanaf moment 1 al voor geen cent.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:46:05 #206
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83183729
quote:

[..]

Een dergelijke regeling kan je toch ook voor de Koran optuigen?
pi_83183754
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:44 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Maar dat is toch geen etniciteit?
Je gaat mijn berichten toch niet echt lezen he?

"Een etniciteit is een sociaal-culturele identiteit, die een bepaalde groep mensen of een aantal bevolkingsgroepen verbindt."

Wedden dat alle Marokkanen gezamenlijk een etnische groep vormen?
pi_83183773
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Het is een concept programma, niet de absolute waarheid die uitevoerd zal worden.
Het is geen concept, een verkiezingsprogramma moet de wensen van een partij op een rijtje zitten. De partij moet de intentie hebben die wensen uit te voeren. Zou toch wat zijn zeg: beetje alles wat de burger's hartje begeert op papier zetten en vervolgens een heel andere koers varen.
pi_83183801
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij valt het mee, maar Remlof kent mijn posthistory wat beter, die kan dat wel beoordelen.

Verder alleen wat last van maagzuur, maar dat is zwangerschapgerelateerd, gaat weer over dus
Remlof is wel een womanizer hè.
I´m back.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:47:44 #210
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_83183804
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:45 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Die Verhagen vertrouw ik vanaf moment 1 al voor geen cent.
Ik ook niet, maar nu het mij uit komt mag ik'm wel
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_83183815
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:46 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Kan, maar Wilders heeft andere plannen. Maar wordt de bijbel dan ook aan banden gelegd, we moeten immers consequent blijven.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:48:03 #212
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83183818
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gewoon, omdat het kan!
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:48:38 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83183840
quote:
[..]
Ja, laten wij even voor de hele wereld bepalen dat de Koran niet meer gedrukt mag worden
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83183848
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:44 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Iets met 2 maten meten
Het feit dat iemand anders iets ook doet rechtvaardigt helemaal niets. Dat iemand anders het ook doet kan nooit een argument zijn. Het kan alleen aangeven dat je niet in je eentje goed of fout zit.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:49:31 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83183864
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Remlof is wel een womanizer hè.
Ja, dat lijkt me als man ook erg aantrekkelijk; een vrouw die zwanger is van een ander
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:49:50 #216
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83183878
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, mijn Jack Russell terroriseert niet de buurt.
Logisch, dat is een westerse allochtoon.
pi_83183929
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ja, en in de computer van Rouvoet staat dat jouw zoontje een piEm0l heeft van 2,5 cm, en dat hij licht-blond schaamhaar heeft
Ik weet waar je op doelt, ofschoon ik geen zoontje heb uiteraard, en daar ben ik het ook niet mee eens. Daarom ben ik ook een linksje.
I´m back.
pi_83183974
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me als man ook erg aantrekkelijk; een vrouw die zwanger is van een ander
Ik krijg ineens een flits dat ik een paar pms met je gewisseld heb ooit, daar begreep ik ook niets van.... .
I´m back.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:53:23 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83184018
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik krijg ineens een flits dat ik een paar pms met je gewisseld heb ooit, daar begreep ik ook niets van.... .
LOL
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83184047
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:49 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Logisch, dat is een westerse allochtoon.
Nee, wij hebben gewoon een bijzondere Jack Russell, gewoonlijk zijn het moeilijke hondjes, die vaak afgedankt worden en in asiels terecht komen. Het is een hond met een kattenziel, zeg maar.
I´m back.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:54:56 #221
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83184078
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik weet waar je op doelt, ofschoon ik geen zoontje heb uiteraard, en daar ben ik het ook niet mee eens. Daarom ben ik ook een linksje.
Jij was toch tot voor kort rechts
pi_83184082
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

LOL
Roflol. .
I´m back.
pi_83184100
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:54 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Jij was toch tot voor kort rechts
Ik ben ook rechts. .
Paradox is dat hè.
I´m back.
pi_83184220
Ik hoop dat wilders gaat regeren.
Hij gaat sowiezo falen en daardoor verliest hij zetels.
Gevolg is dat hij net zo eindigd als mijn grote vriendin Rita
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:58:27 #225
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83184224
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, laten wij even voor de hele wereld bepalen dat de Koran niet meer gedrukt mag worden
Waarom niet? De Belgen claimen ook universele rechtsmacht wara het gaat om het bestrijden van genocides ed.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:59:26 #226
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83184266
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, wij hebben gewoon een bijzondere Jack Russell, gewoonlijk zijn het moeilijke hondjes, die vaak afgedankt worden en in asiels terecht komen. Het is een hond met een kattenziel, zeg maar.

Een soort Hirsi Ali dus.
pi_83184295
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:58 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Waarom niet? De Belgen claimen ook universele rechtsmacht wara het gaat om het bestrijden van genocides ed.
Ik word echt helemaal gestoord van het "hullie doen het ook! " gehalte van de gemiddelde PVV'er op fok!
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:00:26 #228
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83184308
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ben ook rechts. .
Paradox is dat hè.
Ja, en een hele mooie.
pi_83184390
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:59 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Een soort Hirsi Ali dus.
Die van ons is niet besneden dus eh...
I´m back.
pi_83184424
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:00 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ja, en een hele mooie.
Ik zou zo D66 hebben kunnen stemmen, realiseer ik me....
I´m back.
pi_83184466
quote:

[..]

Nee, want op de Koran zit geen auteursrecht meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')