Ik zeg nergens dat het een meerderheid is, wel ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, wat de PVV wil is niet wat de meerderheid wil. Zo werkt een democratie.
Nee ook niet. Maar wat de PvdA wil is wel wat minder abject dan de denkbeelden van de PV"V".quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En wat PvdA wil wil wel de meerderheid van dit land?
Zullen we dat aan de kiezers over laten? PvdA heeft op 12 zetels gestaan en pvv op 35, dat betekend ook dat we de PvdA wel terzijde kunnen schuiven?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ook niet. Maar wat de PvdA wil is wel wat minder abject dan de denkbeelden van de PV"V".
Dus we gaan nu op basis van denkbeelden even een coalitie samenstellen? Niet op basis van stemmen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ook niet. Maar wat de PvdA wil is wel wat minder abject dan de denkbeelden van de PV"V".
Racisme is specifiek iemand benadelen omwille zijn ras. Moslims zijn geen ras, een religie. Noem het een religie-restrictie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De kopvoddentax. Geldt enkel voor moslima's en niet voor joden of andersoortig religie-tuig. Wellicht geen racisme in de klassieke zin van het woord, maar het komt op hetzelfde neer.
Jij gaat dit toch niet accepteren, maargoed.
Allereerst:quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
1 voorstel van de pvv dat racistisch is, 1 en ik ga voortaan GL of PvdA stemmen, wat jij maar wil
De verkiezingsuitslag betekent dat de PvdA nog steeds groter is dan de PV"V".quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zullen we dat aan de kiezers over laten? PvdA heeft op 12 zetels gestaan en pvv op 35, dat betekend ook dat we de PvdA wel terzijde kunnen schuiven?
Kan niet, tegen die tijd werken we weer met ''bonnen''.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:31 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens Remlof, even op de man af, doe nou lekker mee met andere linksjes zoals ik, gezellig ondergronds gaan joh. Tegenwoordig is dat wat leuker dan in 40-45. Elke week is er een kratje bier met korting bij de Appie. Met het WK zelfs twee kratjes voor bijna de prijs van 1. En dan gaan we een verzetskrantje beginnen met zo'n oude stencilmachine. En alle verzuurde vrouwen van middelbare leeftijd doen toch met Wilders mee, dus dan houden wij geinige jonge vrouwen over. Waarvan ik er al 1 heb trouwens, maar dit terzijde..
Niks geen vrouwen die rondgaan in de groep en wierook avondjes met gedichten uit eigen werk voordragen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:31 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens Remlof, even op de man af, doe nou lekker mee met andere linksjes zoals ik, gezellig ondergronds gaan joh. Tegenwoordig is dat wat leuker dan in 40-45. Elke week is er een kratje bier met korting bij de Appie. Met het WK zelfs twee kratjes voor bijna de prijs van 1. En dan gaan we een verzetskrantje beginnen met zo'n oude stencilmachine. En alle verzuurde vrouwen van middelbare leeftijd doen toch met Wilders mee, dus dan houden wij geinige jonge vrouwen over. Waarvan ik er al 1 heb trouwens, maar dit terzijde..
En die V tussen haakjes iedereen keer is ook redelijk basisschoolniveau kinderachtigheidquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:32 schreef remlof het volgende:
[..]
De verkiezingsuitslag betekent dat de PvdA nog steeds groter is dan de PV"V".
Je hebt toch ook hondenbelasting enzo, daar heb ik als kattenliefhebber ook geen last van. Ook discriminatie zeker?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De kopvoddentax. Geldt enkel voor moslima's en niet voor joden of andersoortig religie-tuig. Wellicht geen racisme in de klassieke zin van het woord, maar het komt op hetzelfde neer.
Ja en hoequote:Op woensdag 23 juni 2010 10:32 schreef remlof het volgende:
[..]
De verkiezingsuitslag betekent dat de PvdA nog steeds groter is dan de PV"V".
Ok, I'm in. Heb nog wel wat uitrusting liggen uit 40-45 voor hergebruik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:31 schreef Ryan3 het volgende:
Wilders heeft het over moslimlanden, beperking van immigratie uit moslimlanden. Hier speelt etniciteit dus een rol.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Racisme is specifiek iemand benadelen omwille zijn ras. Moslims zijn geen ras, een religie. Noem het een religie-restrictie.
Partyseks bedoelde gij?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niks geen vrouwen die rondgaan in de groep en wierook avondjes met gedichten uit eigen werk voordragen?
Tis ook niet meer wat het geweest is zeg...
Ik zeg toch niet dat ze geen Oranjepetjes mogen dragen of de Elsevier lezen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en hoeJij weet net zo goed als mij dat het op geen enkele manier te rechtvaardidigen is om 1,5 mln mensen buiten te sluiten. Dan ben je Wilders in het kwadraat.
Ik ook, ik heb nog een helm, en een zwaard van zaliger mijn oude heer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, I'm in. Heb nog wel wat uitrusting liggen uit 40-45 voor hergebruik.
Shit, ik ben niet links en niet jong meer.... anders had het me wel wat gelekenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:31 schreef Ryan3 het volgende:
Ooh ja, lekkere vergelijking. Wil het beoogde koranverbod anders ook wel aanhalen. Of kom je dan weer met zo'n kromme vergelijking aanschijten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:33 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je hebt toch ook hondenbelasting enzo, daar heb ik als kattenliefhebber ook geen last van. Ook discriminatie zeker?
In Denemarken Australie Switserland doen ze dat ook, ook allemaal racistisch tuig?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:34 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Wilders heeft het over moslimlanden, beperking van immigratie uit moslimlanden. Hier speelt etniciteit dus een rol.
"Een etniciteit is een sociaal-culturele identiteit, die een bepaalde groep mensen of een aantal bevolkingsgroepen verbindt." (wikipedia).
Onderscheid op basis van etniciteit is ook racisme!
Ik doe sowieso mee. Kan wel optreden als hoofdredacteur van onze verzetskrant.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb nog een helm, en een zwaard van zaliger mijn oude heer.
De uitrusting van 40-45.
Genoteerd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doe sowieso mee. Kan wel optreden als hoofdredacteur van onze verzetskrant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |