quote:
Mensen die niet weten wat aften zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:08 schreef Penisbaard het volgende:
Nooit last van, je zal wel iets verkeerd doen.
Meer vitamines eten jongeman.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:09 schreef Djahani het volgende:
[..]
[..]
Mensen die niet weten wat aften zijn.
Ja, iedereen kan het krijgen en het is ontzettend besmettelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:11 schreef Posdnous het volgende:
Is dit echt iets gangbaars.
Gelukkig nog nooit gehad.
Eindelijk iemand die me snaptquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:24 schreef ViaRegnum het volgende:
Dit is serieus vervelend, en heel gangbaar. Beterschap TS
Dat is iemand gepijpt hebben emt genitale wrattenquote:
FF voor de duidelijkheid, de foto die in de OP gepost is is niet mijn mond hea ;D.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:29 schreef gekkewiebel het volgende:
Aften, vreselijk ja. Ik heb er trouwens nooit meer dan 1 tegelijk gehad, heb jij er echt zoveel?
Vorige week had ik er nog een, grootste ooit denk ik, iets van 4 / 5 mm in doorsnede en het duurde zolang voordat hij wegging. Maar nu weer aftenvrij
Hoe gaat t nu met lvl 150 druid met full epic warsong gear?quote:
zo'n ding, de grootste die ik mij kan heugen, heeft een week lang mijn humeur weten te verpesten. PIJN!!! daarnaast ook een opgezette lymfeklier in de kaak (linksonder) wat me alleen nog maar pissiger maakte.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:29 schreef gekkewiebel het volgende:
Aften, vreselijk ja. Ik heb er trouwens nooit meer dan 1 tegelijk gehad, heb jij er echt zoveel?
Vorige week had ik er nog een, grootste ooit denk ik, iets van 4 / 5 mm in doorsnede en het duurde zolang voordat hij wegging. Maar nu weer aftenvrij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |