Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
pak wel het goeie bakkiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:52 schreef MPG het volgende:
Nou, ouwe batskoning, doe mij maar een bakkie dan.
die sloop ik wel uit een datsunquote:
je haalt stoelen uit je eigen autoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pak wel het goeie bakkie![]()
het ander is het gif voor de parking
[..]
die sloop ik wel uit een datsun![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Whehe/.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pak wel het goeie bakkie![]()
het ander is het gif voor de parking
quote:[..]
die sloop ik wel uit een datsun![]()
Is die nieuwe Twingo er al?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe/.
[..]
Gelukkig niet uit een peugeot.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je haalt stoelen uit je eigen auto
echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als die hier staat welquote:
zou het niet wetenquote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
Deze is hier eigenlijk wel toepasselijkquote:
Ik zal niet ontkennen dat je antwoord op de vraag gaf, maar dit had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geef je een keer antwoord op een vraag......![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat je antwoord op de vraag gaf, maar dit had ik niet verwacht
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat je antwoord op de vraag gaf, maar dit had ik niet verwacht
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering de parking is ineens wel groot als je er gif moet sproeien
zo groot is ie nou ook weer nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ [url=http://members.multimania.nl/trekkerworld/hpbimg/6_5[1].jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo groot is ie nou ook weer niet
maar dit schiet ook niet opquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo groot is ie nou ook weer niet
quote:
deze alle twee nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dit schiet ook niet op
[ afbeelding ]
en die sproeier vond je te grootquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
de helft van de parking is iig al gedaan en ik zit er hard aan te denken om de rest met de bosmaaier te doen
deze is wel te gebruiken op me parkingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en die sproeier vond je te groot
[ afbeelding ]
water pomp uit die alfa slopen die nog bij jou staatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoerige kutzooi![]()
is de waterpomp in de vijver kapot
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
water pomp uit die alfa slopen die nog bij jou staat
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
water pomp uit die alfa slopen die nog bij jou staat
LLquote:
maar je krijgt het wel voor mekaar dat ze reageertquote:
als ie levensmoe is welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:02 schreef Ladylike het volgende:
busted
zometeen lekker BBQ en dan naar een vriend van JF.
Die noemt mij via msn enge inge, eens kijken of ie dat IRL ook durft
liefde overwint alle grenzenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar je krijgt het wel voor mekaar dat ze reageert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:02 schreef Ladylike het volgende:
busted
zometeen lekker BBQ en dan naar een vriend van JF.
Die noemt mij via msn enge inge, eens kijken of ie dat IRL ook durft![]()
enge ingewat heb je gedaan dan op msn?
quote:
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:06 schreef Ladylike het volgende:
oh blijkbaar niet
krijg net sms dat ie niet kan
ik ga um slaan, dit is nu de 3e keer dat ie afzegt
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
liefde overwint alle grenzenTrueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets, zelfs op cam geweest enzo..quote:[..]
![]()
enge ingewat heb je gedaan dan op msn?
of dat is juist het probleemKOM MAAR OPquote:[..]
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
gewoon niet meer afsprekenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:06 schreef Ladylike het volgende:
oh blijkbaar niet
krijg net sms dat ie niet kan
ik ga um slaan, dit is nu de 3e keer dat ie afzegt
blijkbaarquote:
regenachtigquote:
* wel.o.k checked fobo nog eens en ontdekt dat het niet meer kanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niets, zelfs op cam geweest enzo..
of dat is juist het probleem
he jammerquote:
vanavond ga ik onverwacht langs, eens zien of ie echt niet thuis isquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon niet meer afspreken![]()
dat zal hem leren
krijg je door kinderachtige kindjes, maar hij bestaat wel nog hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k checked fobo nog eens en ontdekt dat het niet meer kan![]()
maar dat zal het niet zijn
hier was het blijkbaar te doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
he jammer![]()
ik hoopte nog wel dat het daar hetzelfde weer zou zijn als hier
hier was het prima weer in de ochtend heeft het heel even geregend en de rest van de dag was het droogquote:
vooraf laten betalenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:18 schreef Ladylike het volgende:
wij zaten dus in een enorm dal, in maastricht is het volgens ma blijkbaar droog gebleven
Jezus man, koop ik die gast snaren voor zn gitaar, zegt ie weer af, nu zit ik ermee
dat is dus de laatste keer geweest
niet te bruin wordenquote:
door de brievenbus douwen als je toch langs gaatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:18 schreef Ladylike het volgende:
wij zaten dus in een enorm dal, in maastricht is het volgens ma blijkbaar droog gebleven
Jezus man, koop ik die gast snaren voor zn gitaar, zegt ie weer af, nu zit ik ermee
dat is dus de laatste keer geweest
Kabelquote:
cgmquote:
normaal zit ik nu ook aan de hapquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
de gehakt/spinazieschotel is heerlijk![]()
en de aardappelsalade is ook goed gelukt
[..]
Kabel
tot zo laat gewerktquote:
quote:
spammertquote:
Fhaquote:
STquote:
Fha!quote:
Egwelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fha!![]()
Wat staan wij leuk bij elkaar qua PI
Dat schijnt zogenaamd veel te zijnquote:
quote:
Wel hehquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitnodiging voor ons, om dat te verifiëren.
quote:
is het ookquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitnodiging voor ons, om dat te verifiëren.
vandaag iig niet meerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel hehIk ben ook wel benieuwd eigenlijk.
FHA!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel hehIk ben ook wel benieuwd eigenlijk.
Wahahaha ik zal het hem vanavond eens even zeggen dat hij dat niet mag doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FHA!!!!Jouw vriendje deed mooie verlichting, alleen scheen ie ons een paar keer recht in de ogen
![]()
Het is dat ik jou of zijn nummer niet had
En en en en, heb jij volgende week tijd voor een kopje thee?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Wahahaha ik zal het hem vanavond eens even zeggen dat hij dat niet mag doenEn ik heb zeker volgende week wel tijd voor een kopje thee
![]()
Alleen maandag kan ik niet
Maak maar eens een foto voor ons danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
de eerste aso-burger heb ik op![]()
![]()
de andere ga ik straks pas maken
ST en ik vinden dat we echt een strandmeet moeten doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:24 schreef DaMart het volgende:
Het is nog lekker buiten. Net weer even anderhalf uur door de duinen en langs de boulevard gefietst en over het strand gelopen.
Heerlijk die helderheid in mijn kop nu.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ST en ik vinden dat we echt een strandmeet moeten doenMet jou en fles en cablegunmaster en Fha (ik kom je dan halen
) en uiteraard MPG
![]()
Ik mag niet komen, dat is toch duidelijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wanneer wilde je dat doen dan?
En ik mis OA, MarcB en Muck nog in je lijstje.:P.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ST en ik vinden dat we echt een strandmeet moeten doenMet jou en fles en cablegunmaster en Fha (ik kom je dan halen
) en uiteraard MPG
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Fha het volgende:
Ik heb zin om in zee te springen dus count me inAls ik het financieel red tenminste
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Sowieso. Ik ga deze zomer niet op vakantie, maar een dagje strand zie ik dan wel zitten als aantrekkelijk alternatief.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Je kan toch wel met iemand meerijden ofzo?
Ik weet niet wie er vanuit hier ergens in de buurt komt verder..quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er vanuit hier ergens in de buurt komt verder..maar er valt vast iets te bedenken ja
![]()
T was meer zo van.. als er gigantische dingen gepland gaan worden dan geef ik nu alvast aan dat ik tel als blut..
quote:
Irgendwo in Augustus, en dan niet de dag voor of na lowlandsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem eens een datum dan? En niet zeggen: we wachten wel met afspreken tot het mooi weer wordt... want tegen de tijd dat we de weersverwachting weten hebben mensen weer andere plannen.
Met Marijke, toch?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Irgendwo in Augustus, en dan niet de dag voor of na lowlands? Ik heb nog geen definitief werkrooster voor de zomerperiode
.
[..]
Die komt er praktisch langs ja.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gooi 7 en 14 augustus in de groep dan! Dat zijn zaterdagen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gooi 7 en 14 augustus in de groep dan! Dat zijn zaterdagen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet doen, die heb ik soberzo niet vrij.
Ohw ik had die van Marijke niet gezien want ik was te druk met haar PMenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
En zelfs als je blut bent, kun je op het strand liggen, hoor. Je hebt alleen kans dat je van het ligbed getrapt wordt als ze de 5 euro daarvoor komen innen.
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw ik had die van Marijke niet gezien want ik was te druk met haar PMen![]()
![]()
Nou ik hoef toch geen ligbed, ik ga wel gewoon in het zand liggenen jullie allemaal ingraven natuurlijk
Ik heb ook liever een zondag ivm werkquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
1 en 8 hangt af van werkrooster, 15 klinkt vooralsnog prima, want de week erna wilde ik als vakantieweek plannen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik nou gewoon de lagelandendata vermeden zonder te weten wanneer dat is?.
Overigens kan een zondag in juli natuurlijk ook.
en wok, sym, pheno enz. kennelijk ook nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag niet komen, dat is toch duidelijk
Ik kan alleen 18 juli niet, want zwarte cross.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef DaMart het volgende:
Even kijkend naar de kalender van het circuit, zijn dit de beste data (circuit en strandweer op zondag is vaak drama op de weg namelijk):
zondag 4 juli, 11 juli, 18 juli, 1 augustus.
te laat de laatste heb ik al opquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maak maar eens een foto voor ons dan
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
te laat de laatste heb ik al op
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef DaMart het volgende:
Even kijkend naar de kalender van het circuit, zijn dit de beste data (circuit en strandweer op zondag is vaak drama op de weg namelijk):
Het was een voorbeeld lijst en Marc was ik inderdaad gewoon vergeten. Uiteraard is iedereen die leuk is welkomquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wanneer wilde je dat doen dan?
En ik mis OA, MarcB en Muck nog in je lijstje.:P.
Jij dus ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag niet komen, dat is toch duidelijk
4 juli kan ik niet, mijn ouders gaan de 5e een maand naar Canada, dus de 4e ga ik daar heenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef DaMart het volgende:
Kom, openen we er een topic overquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:52 schreef Fha het volgende:
zondag 1 augustus strandmeet!!!
Zowehehehhehe
Handig altijd, al die verschillende agenda's
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:52 schreef Fha het volgende:
Zowehehehhehe
dan zie je alleen de restanten er nog vanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan laat je even een röntgenfoto maken voor ons!
Weheheh geweldigquote:
quote:
slaap lekkerquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:13 schreef DaMart het volgende:
http://www.autoweek.nl/au(...)acias-naar-de-haaien
Dacia's kunnen daar alleen maar mooier van worden!.
sweet dreams Fhaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:12 schreef Fha het volgende:
Ik kijk een hele slechte film op rtl5 met een jonge frodoDus ik denk dat ik maar even heel geconcentreerd ga kijken zodat ik al half in slaap val en meteen naar bed kan als Henry zo thuis komt
Fijne avond nog allemaal, slaap lekker straks en ik hoop dat de meet nou wel een keer door gaat want leuk![]()
![]()
ga je nou al slapen kabelquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 22-06-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 051 goldfinger1963
02. 034 wel.o.k
03. 029 MPG
04. 020 DaMart
05. 015 Fha
06. 010 Ladylike
07. 010 Marijkezwolle
08. 008 OA
09. 007 marcb1974
10. 005 Symphonic
11. 003 cablegunmaster
12. 003 Pheno
13. 002 suikertaartje
14. 002 Muck
15. 001 hc-sjonny
quote:Top 100 van dinsdag 22 juni 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
025. 146 Dr_Flash
077. 091 goldfinger1963
078. 090 Symphonic
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wok, sym, pheno enz. kennelijk ook niet
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:52 schreef Fha het volgende:
Zowehehehhehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
o ja,quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:52 schreef Fha het volgende:
Zowehehehhehe
quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet weer genoeg
[..]
een ksc meet
gelukkig ben ik 1 augustus op vakantie.
dan zit ik helemaal in zuid......Ik had toch al gecorrigeerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan toch ook niet iedereen noemen
![]()
Nogmaals dan: alle leuke mensen zijn welkom
En morgen allemaal
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
het is je vergevenquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had toch al gecorrigeerd!Ik kan toch ook niet iedereen noemen
![]()
Nogmaals dan: alle leuke mensen zijn welkom
En morgen allemaal
Gelukkig maarquote:
overdracht voor de komende 5 dagenquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maarWant het was echt niet zo bedoeld...
Nog spannende plannen vandaag?
zip of rar die lessen dan ffquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:51 schreef Symphonic het volgende:
Echt onderwijslogica.
Alle lessen van een bepaalde opleiding moeten in 1 lokaal. Oftewl, giet even 170 liter vloeistof in een 50 liter vat
quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:51 schreef Symphonic het volgende:
Echt onderwijslogica.
Alle lessen van een bepaalde opleiding moeten in 1 lokaal. Oftewl, giet even 170 liter vloeistof in een 50 liter vat
En zo is hetquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch ook? Volgens de heren directie (m/v) is dat geen enkel probleem, zolang ze zelf maar per persoon een kantoor van tenminste 25 vierkante meter hebben.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:40 schreef OA het volgende:
[..]
En zo is het.
De nieuwe directeur had zich tijdens mijn vakantie mijn kantoor toegeëigend, omdat dat lekker groot is...![]()
Dus maandag toen hij binnenkwam vroeg hij wat ik in zijn kantoor deed... Dus ik zeg: "jouw kantoor?MIJN kantoor!
![]()
"
Hij keek wat vreemd, maar ging toen in een ander vertrek zittenNu gaat er elders in het pand wat verbouwd worden, zodat er meer kantoorruimte ontstaat.
quote:
Wen er maar aan!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuuuu. Er staat een voetbal naast je post....
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:53 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
quote:
Symquote:
Tis een korfbalquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:53 schreef MPG het volgende:
[..]
EauAhtje koffiekameraadjequote:
Jij let tenminste opquote:
Couldn't care lessquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:55 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Wanneer begint die kloterij op die fietsen trouwens weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
jij bent net zo'n sport liefhebber als ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:55 schreef MPG het volgende:
[..]
.
3 juli. Dat wordt weer 3 weken lang elke middag WOG'en.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:55 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Muckiequote:
De enige sport die MPG leuk vindt is formule 1quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent net zo'n sport liefhebber als ik
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent net zo'n sport liefhebber als ik
Maar... maar... hij ziet eruit als voetbalquote:
Dat zei houseniet ook altijdquote:[..]
EauAhtje koffiekameraadje
Ik niet danquote:[..]
Jij let tenminste op
Couldn't care lessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik moet eerlijk zeggen dat dat ook vermakelijk is. Hoewel, nog niet zo vermakelijk als een zekere Spanjaard of Brit in de muurquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
De enige sport die MPG leuk vindt is formule 1
en dan ook alleen maar als er één of andere Duitsers met een Mercedes in de muur hangt
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
De enige sport die MPG leuk vindt is formule 1
en dan ook alleen maar als er één of andere Duitsers met een Mercedes in de muur hangt
Mooie datumquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:58 schreef OA het volgende:
[..]
3 juli. Dat wordt weer 3 weken lang elke middag WOG'en.![]()
[..]
Goed!quote:MuckieHoe ist?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Op één van de gebouwen aan de Maas, staat de uiterst motiverende tekst "Parijs is nog ver!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Morgen even een fotootje maken vanaf de bootquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Op één van de gebouwen aan de Maas, staat de uiterst motiverende tekst "Parijs is nog ver!"
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Op één van de gebouwen aan de Maas, staat de uiterst motiverende tekst "Parijs is nog ver!"
Even onthouden!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Mooie datum
Dan vier ik mijn verjaardag
Succes dan straks!quote:[..]
Goed!
Zomedalijk naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken om te zien of mijn nieuwe medicijnen aanslaan.
gisteren stond ik er ook al voor de deur, maar toen bedacht ik dat mijn lab-formulier in mijn agenda zat...
...die thuis op de keukentafel lag![]()
en hoe is het met jou dan? leuke expeditie gehad?
Wat deed jij in Rotterdam?quote:
quote:
Maar dat is het nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:59 schreef MPG het volgende:
Maar... maar... hij ziet eruit als voetbal.
housenietquote:Dat zei houseniet ook altijd.
blijkbaar nietquote:Ik niet dan?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke van de twee Britten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat dat ook vermakelijk is. Hoewel, nog niet zo vermakelijk als een zekere Spanjaard of Brit in de muurEr zitten geen Pruusen meer in Verrari'squote:Op woensdag 23 juni 2010 10:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Verrari tegen de muur is ook tof. Ongeacht of het mét of zonder pruus erin is.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Cool he?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
kom je ook koffie drinken en bannoffee eten?quote:
merci!quote:Succes dan straks!
Mooi zoquote:Met mij gaat alles goed hoor. Een erg geslaagde expeditie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar. Later deze week zal ik eens wat foto's posten hier!
Ik vind WK alleen leuk als er wazige landen of Oranje speelt, ik haat tennis en fietsen...quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:06 schreef Symphonic het volgende:
Voor mij als sportfanaat is dit wel weer een lekkere zomer:Y
WK, Wimbledon en TDF
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:05 schreef MPG het volgende:
[..]
In de trein naar Den Haag zitten.
Samen met Siegfried op pad geweest voor FOK!: http://frontpage.fok.nl/s(...)jeugddebat-2010.html
Maar hij lijhijkt eropquote:
Jaquote:[..]
houseniet
blijkbaar niet
quote:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beide.quote:[..]
Welke van de twee Britten?
Er zitten geen Pruusen meer in Verrari's
Mooi. Das dan twee verrari's én een Pruus tegen de muur.
Vond er geen bal aan.quote:Ontploffie?quote:[..]
kom je ook koffie drinken en bannoffee eten?
merci!
[..]
Mooi zo
[..]
Ik vind WK alleen leuk als er wazige landen of Oranje speelt, ik haat tennis en fietsen...
Wat doe ik eigenlijk in de sportcrew?
Geen idee. Muck, wat doe jij in de sportcrew?quote:
LL, mupke
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wat is er met houseniet?quote:
Welke van de drie Spanjaarden?quote:[..]
Welke van de twee Britten?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!![]()
Even een klein detail: als je via Rotterdam naar Den Haag gaat met de trein, kom je niet langs het gebouw dat ik bedoel, maar het is goed mogelijk dat er meerdere gebouwen met de motiverende tekst zijn.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:13 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen vanaf mijn zonnige balkon!.
Het is al warm buiten, dus volgens mij wordt dit een stranddag.
Beiden werkloos? Of beiden vrij? Of 1 werkloos en 1 vrij?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:14 schreef Ladylike het volgende:
aangezien ik geen strand heb, moet ik genoegen nemen met een achtertuin en zwembad
bikini gaat zo aan
levekequote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Lot en Steffie zagen er ook erg goed uit.
Ik bedoel een gebouw dat direct aan het water staat.quote:Welk gebouw bedoel jij dan? Ik bedoel dat hele hoge gebouw van een zekere verzekeraar met een sterk oranje tintje.
Ik begin om 6 uur, dus om 5 ben ik onderweg naar werk, voor die tijd dus ff gebruik maken van het zonnetjequote:Op woensdag 23 juni 2010 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Beiden werkloos? Of beiden vrij? Of 1 werkloos en 1 vrij?
Sowieso in gedachtenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:09 schreef Muck het volgende:
[..]
kom je ook koffie drinken en bannoffee eten?
[..]
O ja, je werkt nu bij GF toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik begin om 6 uur, dus om 5 ben ik onderweg naar werk, voor die tijd dus ff gebruik maken van het zonnetje
het nadeel is dat je er zo rozig van wordt als de pest.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik begin om 6 uur, dus om 5 ben ik onderweg naar werk, voor die tijd dus ff gebruik maken van het zonnetje
hey lekker dingquote:
niet erg, gewoon opletten dat ik niet TE rozig word..quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het nadeel is dat je er zo rozig van wordt als de pest.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Beiden werkloos? Of beiden vrij? Of 1 werkloos en 1 vrij?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze week nog vakantie. Dus geen nood, vanaf maandag klaag ik hier weer dat het veel te mooi weer is om te werken.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:23 schreef OA het volgende:
Gisteren stond de bbq trouwens klaar toen ik thuiskwam! Een aangename verrassing! Lekker vlees gecremeerd
Er zijn veel gebouwen met teksten eropquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!![]()
Even een klein detail: als je via Rotterdam naar Den Haag gaat met de trein, kom je niet langs het gebouw dat ik bedoel, maar het is goed mogelijk dat er meerdere gebouwen met de motiverende tekst zijn.
ad tramquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:13 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen vanaf mijn zonnige balkon!.
Het is al warm buiten, dus volgens mij wordt dit een stranddag.
Klein beetje danquote:
quote:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ontploffie?Niksquote:[..]
Geen idee. Muck, wat doe jij in de sportcrew?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Same here, alleen stond ie klaar toen ik naar buiten, de achtertuin in, liepquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:23 schreef OA het volgende:
Gisteren stond de bbq trouwens klaar toen ik thuiskwam! Een aangename verrassing! Lekker vlees gecremeerd
Dat mag duidelijk zijnquote:
quote:
En dan nog zeker 2 uur wachten voordat er gegeten kan worden?quote:
Gecremeerd vleesch kun je ook koud etenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:27 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
En dan nog zeker 2 uur wachten voordat er gegeten kan worden?
Denk je dat er nog iets over is als ik het meteen op de bbq gooi?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gecremeerd vleesch kun je ook koud eten
okay, you've got a point therequote:Op woensdag 23 juni 2010 10:28 schreef OA het volgende:
[..]
Denk je dat er nog iets over is als ik het meteen op de bbq gooi?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:28 schreef OA het volgende:
[..]
Denk je dat er nog iets over is als ik het meteen op de bbq gooi?
welk deel van gecremeerd begreep je niet?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij laat je vlees helemaal wegschroeien op de BBQ?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij laat je vlees helemaal wegschroeien op de BBQ?
Whehequote:Op woensdag 23 juni 2010 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
welk deel van gecremeerd begreep je niet?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Vier je je vakantie alleen thuis of ben je ook nog weggeweest?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi. Das dan twee verrari's én een Pruus tegen de muur.
Ik was wel meegegaan hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis, nu ja.
Had geen zin om in mijn eentje op vakantie te gaan.
slimmerd, je weet toch dat je bij fysieke werkzaamheden het weer moet checkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
bbq![]()
ik had toegestemd om zaterdag te helpen tapijt te leggen voordat ik het weerbericht had gezien![]()
maar daar zit nu wel een bbq achteraan
maar het regende op dat moment en en en het was donker weer en en ...quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik was wel meegegaan hoor
[..]
slimmerd, je weet toch dat je bij fysieke werkzaamheden het weer moet checken
quote:
sterktequote:
quote:
quote:
een lekker grote T-Bone steakquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Same here, alleen stond ie klaar toen ik naar buiten, de achtertuin in, liep
Vleeesch![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:07 schreef Fha het volgende:
helluh
even rustig wakker worden en dan lekker in de zon liggen
pooh beerquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier, mag je met stiften inkleuren
stiftenquote:
gfquote:
fhaquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:07 schreef Fha het volgende:
helluh
Dan word ik niet wakker, dan val ik meteen weer in slaapquote:
fhaquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:07 schreef Fha het volgende:
helluh
wokquote:
ah. ok.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan word ik niet wakker, dan val ik meteen weer in slaap
Bluhquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
overdracht voor de komende 5 dagen![]()
dus afronden en documenteren
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey lekker ding
Oh man, ik word nog eens bruin deze zomer![]()
nog een voordeel van "nachtwerk": overdag kun je in de zon liggen
[..]
niet erg, gewoon opletten dat ik niet TE rozig word..
Bovendien heb ik een voordeel: ik draag weinig kleding op het werk dus kan ook weinig kleding pijn doen op mn verbrandde huid
Fhaquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:07 schreef Fha het volgende:
helluh
quote:
Prima samenvatting!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
eindelijk weer eens wat te MPGen![]()
ik heb LL net gemist zie ik![]()
en OA was bijna zijn kantoor kwijt waar de leraren van Sym allemaal in moeten en bij dat grote gebouw rijden de verraris met buitenlanders tegen de muur
marijkequote:Op woensdag 23 juni 2010 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BluhSucces dan maar
Goedemorgen alle mensen die zijn komen binnendruppelen![]()
Und gutemorgen liebchen![]()
[..]![]()
lol En je kunt meteen je bruine kleurtje showen als je niet verbrand bent
[..]
Fha
Lekker hoor![]()
duckiequote:
kort maar krachtig gedaanquote:
goed samengevatquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
eindelijk weer eens wat te MPGen![]()
ik heb LL net gemist zie ik![]()
en OA was bijna zijn kantoor kwijt waar de leraren van Sym allemaal in moeten en bij dat grote gebouw rijden de verraris met buitenlanders tegen de muur
ik ben alleen het cremeren vergetenquote:
lunch zequote:Op woensdag 23 juni 2010 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
nu maar eens gaan lunchen wat we om 12:00 zouden gaan doen
ik gebakken ei met spekquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:45 schreef Fha het volgende:
Weer 40 euro armer. Klote inkt
Ontbijten met een huzarenslaatje hier
Spek mag je houden maar de rest is welkomquote:
dan was je pizza niet goedquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Spek mag je houden maar de rest is welkom![]()
Bolle had gister mijn pizza gepikt en opgegeten en nu is hij ziekDom poezebeest.
hij heeft gewoon teveel gegetenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:34 schreef Fha het volgende:
Kat moet gewoon geen pizza etenik ben prima in orde haha
waarquote:
smakelijkquote:
moet je de kat ook nog dankbaar zijn dat hij je avondeten gejat heeftquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan was je pizza niet goed![]()
hij heeft je gered van het ziek worden
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet je de kat ook nog dankbaar zijn dat hij je avondeten gejat heeft
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet je de kat ook nog dankbaar zijn dat hij je avondeten gejat heeft
quote:
Nou op dit moment heeft hij alleen maar heel erg spijt geloof ik. Arme beest zit ontzettend suf voor zich uit te kijken op de grond en reageert echt nergens opquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou op dit moment heeft hij alleen maar heel erg spijt geloof ik. Arme beest zit ontzettend suf voor zich uit te kijken op de grond en reageert echt nergens opZielige bolle
zielige bollequote:Op woensdag 23 juni 2010 14:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou op dit moment heeft hij alleen maar heel erg spijt geloof ik. Arme beest zit ontzettend suf voor zich uit te kijken op de grond en reageert echt nergens opZielige bolle
Hell noquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zielige bolle![]()
denk je dat hij er iets van heeft geleerd
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Hell noZodra de vis in de pan gaat vanavond begint de oorlog weer van voor af aan
Of misschien morgen pas weer als hij vanavond nog steeds zo beroerd is..
maar leren.. neuh
nog maar 5 dagen wokquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb niet eens tijd om mijn uitsmijter met ham, kaas en tomaat te laten zakken hier
idem hier met de hondenquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Hell noZodra de vis in de pan gaat vanavond begint de oorlog weer van voor af aan
Of misschien morgen pas weer als hij vanavond nog steeds zo beroerd is..
maar leren.. neuh
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:48 schreef Symphonic het volgende:
Zooo, weer een afdeling klaar
7 down, 3 to go
Ik zie nog niets hier...quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt ze toch in één lokaal kunnen stouwen?
quote:
Natuurlijk niet!quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, jij hebt die directeurskamer nog altijd niet afgestaan aan De Baas..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
tot morgen wokquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef wel.o.k het volgende:
alweer 16:00 geweest
![]()
ik ga stofwolk maken
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:13 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!!![]()
Hoe is het met iedereen?
Hier wel goed hoor! Ik moet nog anderhalve dag flink studeren, vrijdag tentamen maken, maandag aan het einddebat van dit blok meedoen en daarna eindelijk rust
tweetyquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:13 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!!![]()
Hoe is het met iedereen?
Hier wel goed hoor! Ik moet nog anderhalve dag flink studeren, vrijdag tentamen maken, maandag aan het einddebat van dit blok meedoen en daarna eindelijk rust
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:03 schreef OA het volgende:
In de echte directiekamer zit trouwens ook iemand die daar niet weggaat.om 17.00 uur toch welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
MPGquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
--Tweety--![]()
![]()
Ja, hier ook druk met de laastte loodjes. En dan eerst een paar weken werken, en dan luieren en naar Lowlands.
laters tweetyquote:
Om 1700 exact, inderdaad!quote:
je kan er je klok op gelijk zettenquote:
Een serie van Robin Hobbquote:
Wrijf het er maar inquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:40 schreef DaMart het volgende:
Het was lekker op het strand. Ben weer een beetje bijgekleurd. Morgen hopelijk weer.
Kan ik zo heerlijk de hele dag in verdwijnen en dan nog half verdwaasd beginnen met koken enzoquote:
Klinkt bekendquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Kan ik zo heerlijk de hele dag in verdwijnen en dan nog half verdwaasd beginnen met koken enzo![]()
Die staat hier ook nog op de lijst, hij verkoopt goedquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt bekend
ik ben op het moment deze aan het lezen:
[ afbeelding ]
en af en toe, héél af en toe moet ik er stiekem een beetje van huilen
quote:
Je mag hem wel lenen als je wilt!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Die staat hier ook nog op de lijst, hij verkoopt goed![]()
En geeft helemaal niks
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik ook nog even in zee heb liggen dobberen? Was best lekker, dat water toen ik eenmaal door was.
Ah, vandaar die olie luchtquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik ook nog even in zee heb liggen dobberen? Was best lekker, dat water toen ik eenmaal door was.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:21 schreef Muck het volgende:
Ik mag niet meer naar het strand
greenpeace probeert me steeds terug de zee in te rollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |