Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
pak wel het goeie bakkiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:52 schreef MPG het volgende:
Nou, ouwe batskoning, doe mij maar een bakkie dan.
die sloop ik wel uit een datsunquote:
je haalt stoelen uit je eigen autoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pak wel het goeie bakkie![]()
het ander is het gif voor de parking
[..]
die sloop ik wel uit een datsun![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Whehe/.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pak wel het goeie bakkie![]()
het ander is het gif voor de parking
quote:[..]
die sloop ik wel uit een datsun![]()
Is die nieuwe Twingo er al?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe/.
[..]
Gelukkig niet uit een peugeot.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je haalt stoelen uit je eigen auto
echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als die hier staat welquote:
zou het niet wetenquote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
Deze is hier eigenlijk wel toepasselijkquote:
Ik zal niet ontkennen dat je antwoord op de vraag gaf, maar dit had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geef je een keer antwoord op een vraag......![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat je antwoord op de vraag gaf, maar dit had ik niet verwacht
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat je antwoord op de vraag gaf, maar dit had ik niet verwacht
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering de parking is ineens wel groot als je er gif moet sproeien
zo groot is ie nou ook weer nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ [url=http://members.multimania.nl/trekkerworld/hpbimg/6_5[1].jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo groot is ie nou ook weer niet
maar dit schiet ook niet opquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo groot is ie nou ook weer niet
quote:
deze alle twee nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dit schiet ook niet op
[ afbeelding ]
en die sproeier vond je te grootquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
de helft van de parking is iig al gedaan en ik zit er hard aan te denken om de rest met de bosmaaier te doen
deze is wel te gebruiken op me parkingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en die sproeier vond je te groot
[ afbeelding ]
water pomp uit die alfa slopen die nog bij jou staatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoerige kutzooi![]()
is de waterpomp in de vijver kapot
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
water pomp uit die alfa slopen die nog bij jou staat
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
water pomp uit die alfa slopen die nog bij jou staat
LLquote:
maar je krijgt het wel voor mekaar dat ze reageertquote:
als ie levensmoe is welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:02 schreef Ladylike het volgende:
busted
zometeen lekker BBQ en dan naar een vriend van JF.
Die noemt mij via msn enge inge, eens kijken of ie dat IRL ook durft
liefde overwint alle grenzenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar je krijgt het wel voor mekaar dat ze reageert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:02 schreef Ladylike het volgende:
busted
zometeen lekker BBQ en dan naar een vriend van JF.
Die noemt mij via msn enge inge, eens kijken of ie dat IRL ook durft![]()
enge ingewat heb je gedaan dan op msn?
quote:
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:06 schreef Ladylike het volgende:
oh blijkbaar niet
krijg net sms dat ie niet kan
ik ga um slaan, dit is nu de 3e keer dat ie afzegt
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
liefde overwint alle grenzenTrueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets, zelfs op cam geweest enzo..quote:[..]
![]()
enge ingewat heb je gedaan dan op msn?
of dat is juist het probleemKOM MAAR OPquote:[..]
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
gewoon niet meer afsprekenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:06 schreef Ladylike het volgende:
oh blijkbaar niet
krijg net sms dat ie niet kan
ik ga um slaan, dit is nu de 3e keer dat ie afzegt
blijkbaarquote:
regenachtigquote:
* wel.o.k checked fobo nog eens en ontdekt dat het niet meer kanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niets, zelfs op cam geweest enzo..
of dat is juist het probleem
he jammerquote:
vanavond ga ik onverwacht langs, eens zien of ie echt niet thuis isquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon niet meer afspreken![]()
dat zal hem leren
krijg je door kinderachtige kindjes, maar hij bestaat wel nog hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k checked fobo nog eens en ontdekt dat het niet meer kan![]()
maar dat zal het niet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |