Ja, dat soort dingen. Bedankt!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:59 schreef Prixie het volgende:
[..]
zoiets ?
Chumbawamba - Tubthumping
Joan Jett & the Blackhearts - I Love Rock N Roll
Queen-We Will Rock You
Pink Floyd - Another Brick in the Wall
http://www.radio538.nl/web/show/id=1367914/contentid=116029quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:01 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Thnx! Alleen staat mijn nummer er niet in, die was rond 22:00 en hij gaat niet zover..Mjeh..
Ik zag dat 2e verzoek over het hoofd, dat zal het geweest zijn. Duidelijk nu.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:15 schreef kvd het volgende:
[..]
E dit was gewoon 3 keer binnen 25 uur, waarvan 2 keer binnen 2 uur....vond het wel een beetje veel...maar ja....wie ben ik?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:19 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
http://www.radio538.nl/web/show/id=1367914/contentid=116029
http://www.radio538.nl/web/show/id=1236355/contentid=115613
Kiss-I wanna rock & roll all nightquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:05 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen. Bedankt!
[ afbeelding ]
Hier moet je gewoon een apart topic voor openen, daar is het hier niet voor bedoeld.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:05 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen. Bedankt!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:25 schreef Djahani het volgende:
Ik zoek een nummer,
het is een DJ.
Geile wijven in z'n clip.
In het nummer hoor je steeds zo'n man zegge : eeeeeeeeh oh!
het is best een oud nummer ( paar jaar terug ).
kut! Hoe heet die nou.
Ik weet dat het slecht uitgelegd is. Maar meer weet ik zelf ook niet
Genre ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:02 schreef Peevi het volgende:
Hallo!
Ik zoek een nummer uit een reclame die te zien is op MTV. Het enigste stukje tekst dat ik ongeveer kan verstaan is iets van ''looking at the window'' en de reclame gaat over iets modellen en je ziet modellen over een catwalk lopen.
Iemand een idee?
Gokje ,ken de reclame nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:02 schreef Peevi het volgende:
Hallo!
Ik zoek een nummer uit een reclame die te zien is op MTV. Het enigste stukje tekst dat ik ongeveer kan verstaan is iets van ''looking at the window'' en de reclame gaat over iets modellen en je ziet modellen over een catwalk lopen.
Iemand een idee?
Gok :quote:Op zondag 4 juli 2010 12:28 schreef bulbjes het volgende:
Ik zoek een nummer wat je nu heel vaak hoort op radio 538. Tis een instrumentaal dance nummer, en volgens mij van een jonge opkomende DJ die nu al samen met Tiesto optrad/ dingen deed of zo (meende ik te hebben horen zeggen op 538). T was iets met 'happiness' of zo geloof ik.
volgens mij deze?:quote:Op zondag 4 juli 2010 17:50 schreef mstr het volgende:
Nederlandstalig nummer, gezonden door een vrouw en met de tekst (ongeveer):
Na de eerste keer, wil ik jou meer en meer...
Wie o wie?
Dat is wel heel erg weinig info.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:12 schreef fotostarter het volgende:
Godverkut.
Op de radio al enkele keren een nummer gehoord.
Kon hem niet meer thuisbrengen bij thuiskomst.
Zet ik net de TV aan, hoor ik een sample onder de free record shop reclame.
Gaat om een vrouw, en meer weet ik niet. Ja dat er een lekker tempo in het nummer zit.
Who knows?
Hoor hem nu net weer, maar tv staat nogal zachtquote:Op zondag 4 juli 2010 19:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg weinig info.
- Als je hem toch al een aantal keren hebt gehoord zul je toch wel iets van zinnetjes/woordjes kunnen noemen uit het refrein ?
- Genre ?
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:20 schreef xgxossip het volgende:
weet iemand hoe dat liedje van 2pac heet die hier doorheen gaat?
Allemaal halve infoquote:Op zondag 4 juli 2010 19:55 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hoor hem nu net weer, maar tv staat nogal zacht
Het nummer draait onder een aankondiging voor een nieuwe serie die binnenkort start op rtl 5.
Enige wat ik hoor is without you, in een behoorlijk tempo.
90% zeker op rtl 5.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Allemaal halve info![]()
Toevallig een idee welke serie ? En ben je er zeker van dat het rtl5 was ?
iets met daten in het donkerquote:Op zondag 4 juli 2010 21:08 schreef fotostarter het volgende:
[..]
90% zeker op rtl 5.
Maar meer weet ik niet, anders had ik het echt gezegd want erger me kapot, en zoek me rot naar dat nummer
Held!! dit is hemquote:
Zoals ik al zei ik zag de trailer op rtl5 en ik herkende het nummer omdat ik hem een paar keer voorbij heb horen komen bij 3FM. Werd iedere keer afgekondigd als winnaar van het songfestival zodoende dat ik hem wist.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:27 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Held!! dit is hem
Hoe heb je dit gezocht
Kun je even zeggen welke aflevering ik krijg namelijk gewoon het overzicht met afleveringen.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:00 schreef roger-federer15 het volgende:
Weet iemand hoe dit liedje heet?
http://www.rtl.nl/compone(...)mpinglife_s14_a6.xml
Het gaat om 15:40?
op 1 min hoor je de saxquote:Op zondag 4 juli 2010 22:22 schreef EvanStone het volgende:
Zoek een nummer dat begint met een saxofoon, vrij nieuw geloof ik..
dit is het filmpje wat erbij hoort, anyone??quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:37 schreef SexyDexie het volgende:
ben op zoek naar dat bluesnummer wat je hoort in de Bison-reclame, tekst is bijna niet te ontcijferen.. ik kon hem iig niet vinden. anyone?
Muziek is gemaakt door Monc Music (productiebedrijf ?) en is speciaal gemaakt voor deze commercial, volgens mij is er geen compleet nummer van gemaakt.quote:Op maandag 5 juli 2010 02:21 schreef SexyDexie het volgende:
[..]
dit is het filmpje wat erbij hoort, anyone??
quote:Op maandag 5 juli 2010 02:21 schreef SexyDexie het volgende:
[..]
dit is het filmpje wat erbij hoort, anyone??
Iyaz - Soloquote:Op maandag 5 juli 2010 19:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zoek een nummer met daarin een sample van een oud nummer en de zanger zingt "So long, so long". Het is typische huidige top-40 bagger en alhoewel ik het melodietje al de hele dag in m'n kop heb, kom ik maar niet op de titel... Ik dacht eerst dat het van Jason Derulo was, maar dat is het niet. Ik kan ook geen vergelijkbare artiest noemen, maar het zou kunnen dat het van dat dikke Jamaicaanse ventje is dat vorig jaar nog een hitje had.
Haha, inderdaad jaquote:
Dat is idd U2, met Electrical Stormquote:Op maandag 5 juli 2010 20:07 schreef Bouncer2002 het volgende:
de tweede is een nummer van U2, ik zoek de titel
En het origineel is wél heel mooiquote:Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Haha, inderdaad jaGoed hoor! Nu ik de titel weet is het nog steeds een kutnummer, maar nu weet ik in elk geval waar dat sampletje vandaan komt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:07 schreef Bouncer2002 het volgende:
de eerste is gedeeltelijk in dit filmpje te horen.
Ik zoek de orginele versie (denk jaren 90) afrikaans nummer
Het klinkt als deze:quote:Op maandag 5 juli 2010 20:50 schreef wjr het volgende:
ik zoek een nummer
met als refrein
'hallelujah', gezongen door een vrouw
en de coupletten in raps dor een man
grote hit nu
maar luister niet zoveel radio
weet niet hoe het heet of wie het is
bvd
Gokjequote:Op maandag 5 juli 2010 20:50 schreef wjr het volgende:
ik zoek een nummer
met als refrein
'hallelujah', gezongen door een vrouw
en de coupletten in raps dor een man
grote hit nu
maar luister niet zoveel radio
weet niet hoe het heet of wie het is
bvd
Niemand die het herkentquote:
Lees de OP eensquote:
quote:
Geen dankquote:
Thanks maar dat is hem niet. Bad to the bone kan ik dromen!quote:
Ah jammer, thanks in elk geval. Hoe kom je aan deze info?quote:Op maandag 5 juli 2010 08:47 schreef HV het volgende:
[..]
Muziek is gemaakt door Monc Music (productiebedrijf ?) en is speciaal gemaakt voor deze commercial, volgens mij is er geen compleet nummer van gemaakt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:24 schreef Peevi het volgende:
Hallo!
Ik zoek nog steeds het naar het liedje dat wordt gebruikt in de MTV reclame waar ze gratis kaarten weg geven voor Amsterdam International Fashion Week, kan iemand hier iets mee?
Ah ja! Dat is hemquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
en daar dan een andere versie van volgens mij.
Geen dankquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:12 schreef Timez het volgende:
Ik zoek 'n engelstalig liedje. In de videoclip staat de zanger in een regenjas te zingen. Jaren 80/90 denk ik
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:32 schreef Timez het volgende:
Die ja. Ik kon er al 2 dagen niet meer op komen :p
Na wat googlen (weet niet precies meer hoe en watquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:12 schreef SexyDexie het volgende:
[..]
Thanks maar dat is hem niet. Bad to the bone kan ik dromen!
[..]
Ah jammer, thanks in elk geval. Hoe kom je aan deze info?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef Thas het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)enge_rtl-z_s1_a3.xml
Hoe heet dit introliedje?
Van 0:07 tot 0:22
Ik kan me niet voorstellen dat dit puur voor dit programma is gemaakt en nooit is uitgebracht..
Thanksquote:
Geen dankquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:26 schreef Thas het volgende:
[..]
Thanks![]()
en dan te bedenken dat ik nog een week geleden dat filmpje heb gecheckt![]()
cool nummer maar ik bedoel m nietquote:
jammer!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Het klinkt als deze:
Maar die is uit de jaren '90...
Volgens mij bedoel je deze...alleen zegt ze Now you're in New York ,maar met een beetje fantasie hoor je hallelujahquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:09 schreef wjr het volgende:
[..]
cool nummer maar ik bedoel m niet
ik dacht bij het luisteren aan Estelle en Kanye West maar daar vind ik niks
iemand anders nog een idee?
jij bent echt ongelooflijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 03:06 schreef Prixie het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je deze...alleen zegt ze Now you're in New York ,maar met een beetje fantasie hoor je hallelujah
Anders lees je de openingspost eens.quote:
Je kickt binnen 24 uur, da hoort nie.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:40 schreef CR9 het volgende:
Yes ik heb het gelezen
Wat is er volgens jou dan mis met mijn vraag ?
Boeiend, gewoon niet doen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:53 schreef CR9 het volgende:
ja maar mijn eerste request was al 3 dagen geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |